SSD i Treucrypt

Data: 2011-09-13 22:01:37
Autor: m4rkiz
SSD i Treucrypt
"FiFi" <gggg@tr.pl> wrote in message news:j4muc5$juk$1inews.gazeta.pl...
Skad tak slabe transfery sie biora? Mieliscie moze z tym doswiadczenia?

glownie z faktu ze dane po zaszyfrowaniu sa 'niekompresowalne', wiec zysk
z kompresji w locie ktora robi sandforce znika zupelnie

dodatkowo w zaleznosci od systemu, sterownika (w7 z ahci powinien byc ok)
moga byc problemy z garbage collection i trim co znacznie wplywa na predkosc zapisu

generalnie benchmarkami nie ma sie co podniecac, przynajmniej mi zaszyfrowany system chodzil na vertexie 2 znacznie lepiej niz na
samsungu f3

Data: 2011-09-17 23:26:31
Autor: vissim
SSD i Treucrypt
generalnie benchmarkami nie ma sie co podniecac, przynajmniej mi zaszyfrowany system chodzil na vertexie 2 znacznie lepiej niz na
samsungu f3

Wiekszosc ludzi daje sie nabierac na "megabajty" nie majac powiecia jak ta
cala technologia dziala.
Ja wybralem SSD bo:
- cisza
- wyzsza prednosc ale przy normalnym uzywaniu systemu
- male opoznienia

Nie kierowalem sie megsami a zwlaszcza odczytu ktorym sie niedoinformowani
podniecaja

-v

SSD i Treucrypt