SSD i dwuletni notebook

Data: 2010-03-21 15:37:10
Autor: Czarek
SSD i dwuletni notebook
W dniu 2010-03-21 13:40, Norman napisał/a:
Witam grupowiczów,

Rozwazam zakup i wymiane obecnego dysku 7200 rpm na jakis SSD tak ze 250
GB o parametrach odczyt/zapis na poziomie 300/200. I tu jest moje
pytanie - czy jest szansa, ze ten komp ozyje? Ze praca stanie sie
bardziej przyjemna? Czy przy takim zestawie programów mimo wszystko nie
ma to sensu?

Szansa jest bo zrobisz reinstalację systemu po wymianie dysku i to go bardziej przyspieszy.
W godzinę przyspieszysz go za darmo - posprzątaj w systemie, usuń zbędne programy z autostartu itp.

--
Cz.

Data: 2010-03-30 14:22:06
Autor: Qbab
SSD i dwuletni notebook
W dniu 2010-03-21 15:37, Czarek pisze:

Szansa jest bo zrobisz reinstalację systemu po wymianie dysku i to go
bardziej przyspieszy.
W godzinę przyspieszysz go za darmo - posprzątaj w systemie, usuń zbędne
programy z autostartu itp.

No to ja powiem, że goły system Mac osX 10.6.2 na normalnym dysku wstaje w 26 sekund(4 GB ramu) po wymianie na szybki SSD czas wynosi 14 sek (też czysty system tuż po instalacji).

Nie wiem czy to coś mówi w kontekście windowsa, bo ja nie miałem nigdy tego systemu wstającego poniżej 1 minuty :)

pozdr.

SSD i dwuletni notebook