SSD - próbował ktoś?

Data: 2009-03-25 09:15:43
Autor: Kot Prezydenta
SSD - próbował ktoś?

Użytkownik "Norman" <audiopolis@interia.xxx.pl> napisał w wiadomości news:gqbpqf$f4v$1news.interia.pl...
Witam grupowiczów,

Mam pytanko - czy ktoś z Was wymienił w swoim notebooku dysk tradycyjny na SSD? Jakie wrażenia? Czy rzeczywiście jest dużo lepiej? Windołsy i Office śmiga szybciutko? Czy czas pracy na baterii wydłużył się? Zależy mi najbardziej na opiniach użytkowników tego typu rozwiązań.

Nie chodzi mi o opłacalność tego rozwiązania - ceny dysków jakie są takie są - wszyscy wiedzą i pewnie za czas jakiś będą tańsze:)

Archiwum grupy powie sporo

SSD - próbował ktoś?