SSD proszę o praktyczną poradę

Data: 2012-02-22 20:10:04
Autor: boxfish
SSD proszę o praktyczną poradę
W dniu 2012-02-22 19:58, Terry Jonesty pisze:

Proszę polećcie mi SSD co spełnia powyższe wymagania o pojemności
około 160GB i cenie podobnej do podobnego HDD - a więc do 300zł...

LOL chyba 1300 chciałeś napisać ...

Data: 2012-02-22 14:02:33
Autor: Terry Jonesty
On 22 Lut, 20:10, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-02-22 19:58, Terry Jonesty pisze:

> Proszę polećcie mi SSD co spełnia powyższe wymagania o pojemności
> około 160GB i cenie podobnej do podobnego HDD - a więc do 300zł....

LOL chyba 1300 chciałeś napisać ...

za 1300zł to szybkość >600MB/s - a ja jasno się wyraziłem, że mi
wystarczy transfer około 80MB/s (tylko bez ściemy)
inaczej to po co mam płacić 1000zł za SDD co wszystkie parametry ma
gorsze niż HDD za <200zł?
(bo co do innych zalet/wad to coś za coś, więc bilans wychodzi na
zero)

Data: 2012-02-23 20:25:01
Autor: boxfish
W dniu 2012-02-22 23:02, Terry Jonesty pisze:

za 1300zł to szybkość>600MB/s - a ja jasno się wyraziłem, że mi
wystarczy transfer około 80MB/s (tylko bez ściemy)
inaczej to po co mam płacić 1000zł za SDD co wszystkie parametry ma
gorsze niż HDD za<200zł?

No to proszę znajdź za 300 dysk o pojemności 160 GB, sam kupię kilka sztuk :-)

Data: 2012-02-23 20:42:04
Autor: qwerty
Użytkownik "boxfish"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ji63qc$1a5$1@inews.gazeta.pl...
No to proszę znajdź za 300 dysk o pojemności 160 GB, sam kupię kilka sztuk :-)

http://www.ceneo.pl/10701976
MSPANC. :)

Data: 2012-02-24 13:06:27
Autor: BoxFish
W dniu 2012-02-23 20:42, qwerty pisze:
[...]

Zgaduję że świadomie pominąłeś drobny szczegół jakim jest SSD :-)

Data: 2012-02-23 23:22:16
Autor: Zenek
W dniu 2012-02-23 20:25, boxfish pisze:
[...]

http://allegro.pl/listing.php/search?category=4475&string=160gb

prosze cie bardzo nie wiem tylko czy ci kasy starczy

Data: 2012-02-23 23:46:47
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-02-23 23:22, Zenek wrote:
[...]

No patrz, wystarczylo ze jedna hurtownia sprowadzila mase tego starocia za grosze i juz tylu oferuje. Warto wziac pod uwage to, ze dystrybutor daje na nie 6 m-cy gwarancji.

Data: 2012-02-23 23:54:21
Autor: Zenek
W dniu 2012-02-23 23:46, Rafal Lukawski pisze:
On 2012-02-23 23:22, Zenek wrote:
[...]

Gwarancje to daje producent a oni co najwyzej rekojmie czyli poprostu wymienia na inny albo oddadza kase. Pewnie kupili po 50zl sztuka .

Data: 2012-02-24 01:06:53
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-02-23 23:22, Zenek wrote:
[...]

Moga dac gwarancje (bo czemu nie?) To dobrowolne świadczenie, a jego warunki swobodnie ustala sprzedający (lub inna firma, np. producent). To co istotne to to, że nie wyklucza to innych uprawnień kupującego, ale o tym już tu była kilka razy mowa.

Data: 2012-02-24 13:07:01
Autor: BoxFish
W dniu 2012-02-23 23:22, Zenek pisze:
[...]

Czytanie ze zrozumieniem nie boli, temat to SSD

Data: 2012-02-24 13:18:07
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-02-24 13:07, Użytkownik BoxFish napisał:

[...]

Jesteś pewien że nie boli ?
To może pokażesz te dyski 160 gigowe po 300zł.
SSD oczywiście.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2012-02-24 21:30:33
Autor: boxfish
W dniu 2012-02-24 13:18, RadoslawF pisze:
[...]

widzę że masz poważny problem, bardzo poważny EOT

Data: 2012-02-25 00:28:14
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-02-24 21:30, Użytkownik boxfish napisał:

[...]

Szkoda że jeszcze swojego problemu nie zauważyłeś.
I nie licz że EOT z twojej strony ten problem rozwiąże.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-25 11:43:39
Autor: BoxFish
SSD proszę o praktyczną poradę

Nie przeczytasz tytułu, nie przeczytasz wątku albo przeczytasz i nie rozumiesz ale mądrujesz do końca. Skoro lubisz to już Twój problem :-)

Data: 2012-02-25 16:35:08
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-02-25 11:43, Użytkownik BoxFish napisał:

Nie przeczytasz tytułu, nie przeczytasz wątku albo przeczytasz i nie rozumiesz ale mądrujesz do końca. Skoro lubisz to już Twój problem :-)

W dalszym ciągu swojego problemu nie zauważasz.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-26 10:40:31
Autor: boxfish
W dniu 2012-02-25 16:35, RadoslawF pisze:
[...]

A ty wciąż trollujesz.

Data: 2012-02-26 12:15:36
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-02-26 10:40, Użytkownik boxfish napisał:

[...]

Jak zwykle się mylisz.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-26 16:19:07
Autor: boxfish
W dniu 2012-02-26 12:15, RadoslawF pisze:
[...]

A ty jak zwykle nic na temat.

SSD proszę o praktyczną poradę