SSD proszę o praktyczną poradę

Data: 2012-02-22 20:14:39
Autor: Santana
SSD proszę o praktyczną poradę

Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:defa0b86-b0b7-4655-bf4e-d0d967706424s7g2000vby.googlegroups.com...
Osobiście wydaje mi się, że największą zaletą SSD jest nie szybkość
lecz:
1.) IDEALNIE CICHA PRACA
2.) IDEALNA ODPORNOŚĆ NA WSTRZĄSY

Co do szybkości to wystarczy aby nie ustępował mechanicznemu HDD
(~80MB/s) i żeby zachowywał swoje parametry po kilku latach (w
stacjonarnym mam Seagate co pracuje już 12 lat, w jednym z laptopów 6-
letnia Toshiba 40B, oba WYKORZYSTYWANE ultra INTENSYWNIE i oba w
idealnym stanie - czy SSD przetrwa chociaż 3 lata?)

Proszę polećcie mi SSD co spełnia powyższe wymagania o pojemności
około 160GB i cenie podobnej do podobnego HDD - a więc do 300zł...

Takie rzeczy tylko w ....T-Mobile ;)

SSD proszę o praktyczną poradę