SSD vs RAID 0 vs Hybryda

Data: 2011-09-12 23:29:06
Autor: m4rkiz
SSD vs RAID 0 vs Hybryda
Karol Y wrote:
Jeżeli chodzi o pamięć magazynową, najbardziej sensowne (wydajność/cena)
wydaje mi się rozwiązanie trzecie, ale jak ma się Wasze zdanie na ten
temat?

bramka numer 3, od kilku lat

Nie mam doświadczenia z dyskami SSD, jak się one sprawują na co dzień?

jak dobrze wybierzesz to bedzie ok, zwroc uwage ze najnowsza generacja
ma sporo problemow (bsody u ocz, zwroty u corsaira, znikajace dane u
intela itd.) wiec polecalbym cos z poprzedniej o ktorej juz 'wszystko
wiadomo' np. vertex 2 ktory jescze mozna nabyc a juz kosztuje stosunkowo
niewiele, a wydajnosc juz jest calkiem spora

Data: 2011-09-13 08:25:01
Autor: Rafał Łukawski
SSD vs RAID 0 vs Hybryda
On 2011-09-13 00:29, m4rkiz wrote:
Karol Y wrote:
[...]

W zwiazku z tym, ze SSD to relatywnie nowy produkt /w szerszej perspektywie/, nowe generacje kontrolerĂłw (znacznie bardziej skomplikowane algorytmy zapisu i mapowania), u kazdego producenta SSD zdarzaja sie problemy takie jak u kazdego producenta HDD z nowa seria (pamietacie np 7200.11 lub pierwsze dyski o pojemnosciach >1TB).

Problemy dotycza zazwyczaj wybranych serii/egzemplarzy. Generalnie z SSD nie jest tak zle (najlepiej nie kupowac czegos co tydz. temu pojawilo sie na rynku, warto poczekac na opinie).

SSD vs RAID 0 vs Hybryda