SSD w netbookach i laptopach

Data: 2012-08-16 14:33:41
Autor: Grzegorz Prędki
SSD w netbookach i laptopach

Czy są netbooki/laptopy, które dają możliwość zastąpienia dysku
konwencjonalnego dyskiem SSD, albo takiego skonfigurowania systemu,
żeby pracować na SSD, a dysk konwencjonalny zupełnie milczał, kiedy
nie jest wykorzystywany?

Sa. Maja dwa dyski, jeden SSD a drugi HDD. Praktycznie kazdy producent cos takiego sprzedaje.

Data: 2012-08-16 06:13:20
Autor: neo
SSD w netbookach i laptopach
On 16 Sie, 14:33, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
[malpa]transkomp.com> wrote:
> [...]
> nie jest wykorzystywany?

Sa. Maja dwa dyski, jeden SSD a drugi HDD. Praktycznie kazdy producent

Dziękuję. Powiedzmy, że chcę tego soniaka:

http://www.ceneo.pl/15684060s?toSpec

Skąd wiem, czy można do niego wrzucić SSD, jakiej wielkości i za ile?

Jeszcze jedno. Czy każdy zestaw z SSD jest tak skonfigurowany, że
twardziel milknie kiedy nie ma do niego odwołań?

Oczywiście mogę zapytać chłopaków w sklepie, ale do sklepu wolę iść z
gotową konfiguracją w głowie (tak zrobiłem z pudłem).

n.

SSD w netbookach i laptopach