SSHD no wreszcie

Data: 2013-08-28 20:47:36
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

:D

Data: 2013-08-28 21:05:57
Autor: ToMasz
SSHD no wreszcie
W dniu 28.08.2013 20:47, Mr. Misio pisze:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

:D

jak długo pożyje? Mój ssd żył prawie dwa lata i zdechł. W sklepie odradzali wymianę na inny, mocno sugerowali żebym kupił mechaniczny, talerzowy....

ToMasz

Data: 2013-08-28 21:23:54
Autor: RadoslawF
SSHD no wreszcie
Dnia 2013-08-28 21:05, Uytkownik ToMasz napisa:

No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

jak dugo poyje? Mj ssd y prawie dwa lata i zdech. W sklepie odradzali wymian na inny, mocno sugerowali ebym kupi mechaniczny, talerzowy....

No wyszli naprzeciw ogowi, to jak cz z ssd zdechnie to dysk bdzie
dalej dziaa, wolniej ale bdzie. Odpadn producentowi koszty wymiany
w ramach gwarancji.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-29 00:44:59
Autor: Jawi
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-08-28 21:23, RadoslawF pisze:
No wyszli naprzeciw ogowi, to jak cz z ssd zdechnie to dysk bdzie
dalej dziaa, wolniej ale bdzie. Odpadn producentowi koszty wymiany
w ramach gwarancji.
Jak to odpadn koszty wymiany?
Wanie e nie.

Data: 2013-08-29 09:30:34
Autor: RadoslawF
SSHD no wreszcie
Dnia 2013-08-29 00:44, Uytkownik Jawi napisa:

[...]

To kup, poczekaj a padnie ssd a potem sprawd jak to bdzie
z t wymian.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2013-08-29 01:53:49
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Mam SSD i fajne sa, ale za drogo - 500 za 120 gb? jednak wole do desktopu troche taniej...

:)

Data: 2013-08-29 09:16:36
Autor: Chris
SSHD no wreszcie
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

To gdzie ty je kupujesz ?? 400zł to max 128GB.
570zł to ja teraz będę płacił za 256MB tylko mi wykupili bo nie dałem na rezerwscję :) i teraz czekam na nową dostawę.

Data: 2013-08-29 09:57:42
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

400 czy 500 za 120 czy 128 GB - zadna roznica, w sensie maly szybkidysk z duza cena za 1GB.

570zł to ja teraz będę płacił za 256MB tylko mi wykupili bo nie dałem na
rezerwscję :) i teraz czekam na nową dostawę.

No wlasnie, jak mam wydac 6 stów na dysk i miec 250GB to rezygnujac troche z predkosci, wole wydac 400 i miec 1TB.

Czekalem na SSHD bo akurat w jednym miejscu bedzie idealnym kompromisem cena/szybkosc.

Bo nie chce miec malego SSD plus duzy HDD. Z kolei sam HDD troche wolny moze byc. Do tego - chce przetestować nową zabawke :D I to jest chyba najistotniejsze akurat :D

Data: 2013-08-29 10:05:16
Autor: Chris
SSHD no wreszcie
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Ale masz ciszę, szybkość i brak wrażliwości na udeżenia. Wada jak pisałeś pojemność.

[...]

W stacjonarnym 120GB na system + XX TB na dane .. to jest najbardziej optymalne wyjście.
W laptopie wolę mieć 128-256GB na SSD bo mniej żre prądu, mniej się grzeje, nie hałasuje, szybkość pracy zdecydowanie odczuwalna.

Czekalem na SSHD bo akurat w jednym miejscu bedzie idealnym kompromisem cena/szybkosc.

Jakoś nie mam zaufania do tego .. sam nie wiem ..

Bo nie chce miec malego SSD plus duzy HDD. Z kolei sam HDD troche wolny moze byc. Do tego - chce przetestować nową zabawke :D I to jest chyba najistotniejsze akurat :D

A to jest argument :) popieram :)

Data: 2013-08-29 10:30:16
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Kiedy kryterium #1 jest pojemnosc, to nie mam wad :D

[...]

Ale jeszcze droższe, gdy kryterium #2 jest cena :D

[...]

A miałęś zaufanie do pierwszego SSD? :)

Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to SSHD to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)

Data: 2013-08-29 10:36:36
Autor: Chris
SSHD no wreszcie
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Jak potrzebuję pojemności to kupuję NAS-a i dyski do niego :)

[...]

32GB to max 200zł więc do przeżycia ale i tak najlepszy stosunek cena/pojemność to chyba 120-128GB

[...]

A miałeś zaufanie do pierwszych dysków Conner-a :)

Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to SSHD to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)

Dla tego nie mam zaufania, były ale się nie przyjęły, sam nie wiem co o tym myśleć.
Gdzyby to było tak że masz hybrydę SSD60GB + 1TB w jednym to może miało by to sens ale w tych hybrydach jest jakaś mikroskopijna ilość SSD która jest wykożystywana bardziej jako taki cache a nie jako osobna partycja/dysk w jednym opakowaniu.

[...]

Dla tego lubię pracę w IT :) teraz będę kupował SSD 256GB Sandiska .. zobaczymy jak to działa bo cenę mam bardzo dobrą na niego.

Data: 2013-08-29 16:52:43
Autor: Przemysaw Ryk
[ORT] Re: SSHD no wreszcie (was: SSHD no wreszcie)
Dnia Thu, 29 Aug 2013 10:36:36 +0200, Chris napisał(a):

(ciach…)

Człowieku - prośba - weź zainwestuj w sprawdzanie pisowni, bo oczy odpadają
od „wykoŻystania” czy „udeŻenia”…

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-08-29 16:55:25
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik Chris napisał:

Jak potrzebuję pojemności to kupuję NAS-a i dyski do niego :)

a ile nasów i dyskow sugerowalbys mi kupic, zeby miec 1TB na system i gierki? :D

/nasa mam, w nim jest cos innego/

[...]

Dlatego sprawdze jak to wychodzi w praniu i czy moja oszczenosc na SSD+HDD bedzie warta roznicy :)

Data: 2013-08-29 11:01:55
Autor: BartekK
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-08-29 10:30, Mr. Misio pisze:
Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to
SSHD to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)
A to doświadczenie wygląda tak, ze
a) żadna rewelacja jeśli chodzi o sprzedaż (ludzie nie rzucili się na to)
b) żadna rewelacja jeśli chodzi o realne osiągi (za mały ten ssd?) czy widoczną poprawę jakości pracy.

a) byćmoże wynika z b)
Sam mam kilka 250GB i 500GB momentusów XT, jedyna różnica to 7200rpm, ale podczas normalnej pracy - nie widać żadnych sensownych zysków z ssd wbudowanego. Może jeśliby postawić na 500GB (bo ma większy ssd) np czystego XPka - to faktycznie po paru startach - startuje szybciej. Ale np 7ka z paroma programami i kilkoma dużymi plikami, swap itd - to zupełnie się nie sprawdza, ssd chyba tylko żongluje danymi...
Jeśli byłaby jakaś kontrola nad tym, co  tam trafia - to ok.

Data: 2013-08-29 10:40:14
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvlgjr$flj$1node2.news.atman.pl...
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

W ktorych sklepach (mowimy o 3.5 cala)?

Data: 2013-08-29 16:57:09
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Komp***onik - czas dostawy 5 dni z magazynu zewnetrznego.

Ale nie szukalem zbytnio jeszcze, poczekam jeszcze :)

Data: 2013-08-29 17:04:33
Autor: pepe
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-08-28 20:47, Mr. Misio pisze:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

:D

w życiu nie wróce do HDD, w wirujących talerzach najbardziej denerwowało mnie ich wirowanie i rozkręcanie, każde uśpienie to start/stop dysku, i te wibracje

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

Data: 2013-08-29 17:42:43
Autor: Przemysaw Ryk
SSHD no wreszcie
Dnia Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe napisał(a):

(ciach…)
[...]

Uważaj, żeby Cię nisko przelatujący kwantyfikator nie trafił. :D

[ Dłużej nie wytrzymam! Bo co mógłbym jeszcze, będąc niezwykle przystojnym ]
[ lemurem, zrobić?!                            (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-08-29 20:46:05
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik pepe napisał:
180GB wystarcza na wszystko

zalezy komu....

Data: 2013-08-30 08:25:33
Autor: WAM
SSHD no wreszcie
On Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe <wackodagacko6@wp.pl> wrote:

mam ssd intela, adnych problemw od nowoci (rok), 180GB wystarcza na wszystko
640 kB RAM te :)

WAM

Data: 2013-09-01 16:14:37
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "pepe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521f6300$0$1450$65785112@news.neostrada.pl...
w życiu nie wróce do HDD, w wirujących talerzach najbardziej denerwowało mnie ich wirowanie i rozkręcanie, każde uśpienie to start/stop dysku, i te wibracje

To co ty robiłeś z tym komputerem. O_o U mnie talerze kręcą się bez przerwy.

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku). 180 GiB to może wystarcza na system...

Data: 2013-09-01 16:28:51
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
Dnia 01.09.2013 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
[...]

Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku). 180 GiB to może wystarcza na system...

??? Co to za system? U mnie systemowe partycje mają góra 20GB, a typowo 10GB.
20GB to robię jak zamierzam na nich robić jakieś doświadczenia i kompilacje.
No ssd na system i home. Zamierzasz na tym trzymać multimedia? Średnio uzasadnione
ekonomicznie :) Mało wejdzie, albo drogo wyjdzie, a potrzeb wydajnościowych brak.

Data: 2013-09-01 21:32:15
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Sergiusz Rozanski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnl26qq3.p58.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

Litości...
U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

[...]

U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo przechowuję 2 systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje mi to 53 GiB.

Data: 2013-09-02 17:10:26
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52241d75$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
I do tego 1GB ramu.

W laptopie tylko 8 GiB (moduły 8 GiB są nieproporcjonalnie droższe od 4 GiB). :(

Data: 2013-09-04 08:06:18
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l029p4$r2h$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach, optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

Data: 2013-09-04 16:43:18
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5226cddd$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach, optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

Jeżeli wykorzystuję pamięć ram w pełni raz w miesiącu to nie opłaca się z ekonomicznego punktu. Na co dzień pracuję na stacjonarnym (16 GiB) - maksymalne użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic nie było na monitorach).

Data: 2013-09-04 18:01:06
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l07gu9$2b5$1usenet.news.interia.pl...

użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic nie było na monitorach).

to skad wiesz, ze pracowal?

Data: 2013-09-04 18:19:44
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52275945$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Data: 2013-09-04 20:04:20
Autor: animka
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-04 18:19, qwerty pisze:
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

--
animka

Data: 2013-09-04 20:15:30
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l07t61$vac$1@node1.news.atman.pl...
Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

Rysując w autocad...

Data: 2013-09-04 21:46:54
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l07mj2$e9u$1usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52275945$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

Data: 2013-09-05 19:07:02
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52278e32$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...
Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

Lubisz pracować gdy jest absolutnie cicho? Jak muszę się skupić to tylko przy metalu.

Data: 2013-09-06 09:39:28
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l0adnp$79s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Data: 2013-09-06 14:35:41
Autor: z
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-06 09:39, Ghost pisze:
Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Jednego skupia cisza drugiego muzyka.
U mnie im goniej tym lepiej. Serio.

Data: 2013-09-07 08:27:04
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Uytkownik "z" <z@z.pl> napisa w wiadomoci news:5229cc1e$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-06 09:39, Ghost pisze:
Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Jednego skupia cisza drugiego muzyka.
U mnie im goniej tym lepiej. Serio.

Jak masz robote "kowala" to wierze.

Data: 2013-09-02 08:36:44
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
[...]

Ale dyski w lapie uypia się w celu oszczędzania acu jak jesteś
na bateriach, a nie oszczędności rozruchów :)
W przypadku ssd problem odpada bo się tam nic nie kręci :)

[...]

U mnie na laptopie osx zajmuje niecałe 5GB, a wszystkie aplikacje 4GB - z aplowym
crapwarem typu igaraż, imove itd. Ze 120GB SSD mam zawsze około 40GB wolne.

Serwery systemowo zajmują około 1GB całość - system+aplikacje - debiany -
linux+apache+postgres+postfix - to taki pakiet standard.
Nawet rozważałem zakup na rozruchy pendrive usb3 slc (16GB niecałe 170zł brutto),
bo łatwiej przenieść system z puszki na puszkę.

Data: 2013-09-02 07:13:16
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kvvi4h$evu$1usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "pepe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521f6300$0$1450$65785112@news.neostrada.pl...

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku).

Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?

W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...

No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

Data: 2013-09-02 17:17:40
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52241e71$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?

W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...

No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

Po prostu używam sprzętu, a nie pieszczę się z nim (wolę pieścić kobietę). :)
W laptopie dysk nie wyłącza się po bezczynności, system nie przechodzi w stan wstrzymania po zamknięciu klapy. Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też norma. SSD nie pomieści tylu danych (akurat dziś w służbowym NASie skończyło się miejsce (mimo czyszczenia w sobotę) i jutro trzeba będzie kupić kolejne dyski (chyba kupię 4xWD30EZRX).

Data: 2013-09-02 21:19:44
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l02a9e$s5p$1usenet.news.interia.pl...

Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też norma.

Wspolczuje.

Data: 2013-09-02 22:20:49
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5224e4d4$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...
Wspolczuje.

Nie ma czego. Na komórce ciężko połączyć się z VPN, pobrać dane z serwera, obrobić je i wysłać na ploter. :P

Data: 2013-09-03 07:30:43
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l02rv6$3ek$2usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5224e4d4$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...
Wspolczuje.

Nie ma czego.

Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

Data: 2013-09-03 20:11:14
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52257406$0$1266$65785112@news.neostrada.pl...
Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

Jakie w podróży. :P
Jedziesz służbowo (zawsze 2 osoby). Nagle ktoś z biura dzwoni, że trzeba coś wydrukować. Każdy trzyma swoje pliki jak chce (katalogi). Łączysz się po VPN i robisz co musisz, gdy druga osoba prowadzi auto. To nie jest praca bez przerwy w czasie jazdy, jednak polskie drogi nie są gładkie jak stół, więc dysk obrywa. Czasami włączam kodowanie do x.264. Żeby nie tracić czasu jak zabieram ze sobą laptop to koduje (zamknięty w torbie), gdy prowadzę (taka optymalizacja zadań). hehe Może się wydawać głupie, ale tak robię. Sprzęt musi zarabiać na siebie, a nie tylko ładnie wyglądać.

Data: 2013-09-03 20:27:00
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l058qk$8na$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak to wlasnie jest jak sie czyms dupy wystrzeli zbyt wiele razy :-)

Historyjke coraz bardziej musisz komplikowac :-)

Data: 2013-09-02 17:40:03
Autor: pepe
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-01 16:14, qwerty pisze:
[...]

nie korzystam z p2p :P

60GB na win7 + reszta na dane
często włączam wyłączam kompa

Data: 2013-08-31 10:42:05
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik Mr. Misio napisał:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

:D

Testują go nawet

http://pclab.pl/art54468.html

Data: 2013-08-31 21:48:20
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
Dnia 28.08.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

Skrót bez sensu. Secure SHell Daemon takiego używa w świecie
komputerowym od lat.

Data: 2013-09-01 00:35:43
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
[...]

software, hardware, dwa swiaty jak jin i yang ;)

Data: 2013-09-01 10:20:35
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
Dnia 31.08.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Za bardzo się przeplata. Jak ktoś się zapyta 'masz tam sshd' to kto pomyśli
o dysku, a nie o możliwości zalogowania się?

Data: 2013-09-01 17:35:00
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
[...]

a jak ktos zapyta "masz tam dvd" to o czym pomysli pytany?

;)

a jak ktoś pyta czy pojechać po zamek, to co ma na myśli?

;)

Data: 2013-09-01 19:41:54
Autor: Dawid
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-01 17:35, Mr. Misio pisze:

a jak ktoś pyta czy pojechać po zamek, to co ma na myśli?

;)

że Ci fiutka widać i potrzebujesz do gaci?

SSHD no wreszcie