SSHD no wreszcie

Data: 2013-08-29 17:04:33
Autor: pepe
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-08-28 20:47, Mr. Misio pisze:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow

:D

w życiu nie wróce do HDD, w wirujących talerzach najbardziej denerwowało mnie ich wirowanie i rozkręcanie, każde uśpienie to start/stop dysku, i te wibracje

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

Data: 2013-08-29 17:42:43
Autor: Przemysaw Ryk
SSHD no wreszcie
Dnia Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe napisał(a):

(ciach…)
[...]

Uważaj, żeby Cię nisko przelatujący kwantyfikator nie trafił. :D

[ Dłużej nie wytrzymam! Bo co mógłbym jeszcze, będąc niezwykle przystojnym ]
[ lemurem, zrobić?!                            (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-08-29 20:46:05
Autor: Mr. Misio
SSHD no wreszcie
Użytkownik pepe napisał:
180GB wystarcza na wszystko

zalezy komu....

Data: 2013-08-30 08:25:33
Autor: WAM
SSHD no wreszcie
On Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe <wackodagacko6@wp.pl> wrote:

mam ssd intela, adnych problemw od nowoci (rok), 180GB wystarcza na wszystko
640 kB RAM te :)

WAM

Data: 2013-09-01 16:14:37
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "pepe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521f6300$0$1450$65785112@news.neostrada.pl...
w życiu nie wróce do HDD, w wirujących talerzach najbardziej denerwowało mnie ich wirowanie i rozkręcanie, każde uśpienie to start/stop dysku, i te wibracje

To co ty robiłeś z tym komputerem. O_o U mnie talerze kręcą się bez przerwy.

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku). 180 GiB to może wystarcza na system...

Data: 2013-09-01 16:28:51
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
Dnia 01.09.2013 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
[...]

Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na wszystko

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku). 180 GiB to może wystarcza na system...

??? Co to za system? U mnie systemowe partycje mają góra 20GB, a typowo 10GB.
20GB to robię jak zamierzam na nich robić jakieś doświadczenia i kompilacje.
No ssd na system i home. Zamierzasz na tym trzymać multimedia? Średnio uzasadnione
ekonomicznie :) Mało wejdzie, albo drogo wyjdzie, a potrzeb wydajnościowych brak.

Data: 2013-09-01 21:32:15
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Sergiusz Rozanski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnl26qq3.p58.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

Litości...
U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

[...]

U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo przechowuję 2 systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje mi to 53 GiB.

Data: 2013-09-02 17:10:26
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52241d75$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
I do tego 1GB ramu.

W laptopie tylko 8 GiB (moduły 8 GiB są nieproporcjonalnie droższe od 4 GiB). :(

Data: 2013-09-04 08:06:18
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l029p4$r2h$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach, optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

Data: 2013-09-04 16:43:18
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5226cddd$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
Zawsze kierujesz sie proporcjami dokonujac zakupow?
Widzielem kiedys maneli jak dawali rade przeliczac procenty w jabcokach, optymalizowali zakup po maksimum procentow, tez korzystali z proporcji.

Jeżeli wykorzystuję pamięć ram w pełni raz w miesiącu to nie opłaca się z ekonomicznego punktu. Na co dzień pracuję na stacjonarnym (16 GiB) - maksymalne użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic nie było na monitorach).

Data: 2013-09-04 18:01:06
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l07gu9$2b5$1usenet.news.interia.pl...

użycie ramu miałem 15,5 GiB i obraz zniknął (komputer pracował, ale nic nie było na monitorach).

to skad wiesz, ze pracowal?

Data: 2013-09-04 18:19:44
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52275945$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Data: 2013-09-04 20:04:20
Autor: animka
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-04 18:19, qwerty pisze:
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

--
animka

Data: 2013-09-04 20:15:30
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l07t61$vac$1@node1.news.atman.pl...
Wygaszacz ekranu Ci się włączył.

Rysując w autocad...

Data: 2013-09-04 21:46:54
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l07mj2$e9u$1usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52275945$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
to skad wiesz, ze pracowal?

A jak myślisz? Muzyka grała.

Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

Data: 2013-09-05 19:07:02
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52278e32$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...
Granie muzyki to zabawa a nie pracowanie.

Lubisz pracować gdy jest absolutnie cicho? Jak muszę się skupić to tylko przy metalu.

Data: 2013-09-06 09:39:28
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l0adnp$79s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Data: 2013-09-06 14:35:41
Autor: z
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-06 09:39, Ghost pisze:
Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Jednego skupia cisza drugiego muzyka.
U mnie im goniej tym lepiej. Serio.

Data: 2013-09-07 08:27:04
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Uytkownik "z" <z@z.pl> napisa w wiadomoci news:5229cc1e$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-06 09:39, Ghost pisze:
Najlepiej skupia cisza (sprawdzic czy nie kowal).

Jednego skupia cisza drugiego muzyka.
U mnie im goniej tym lepiej. Serio.

Jak masz robote "kowala" to wierze.

Data: 2013-09-02 08:36:44
Autor: Sergiusz Rozanski
SSHD no wreszcie
[...]

Ale dyski w lapie uypia się w celu oszczędzania acu jak jesteś
na bateriach, a nie oszczędności rozruchów :)
W przypadku ssd problem odpada bo się tam nic nie kręci :)

[...]

U mnie na laptopie osx zajmuje niecałe 5GB, a wszystkie aplikacje 4GB - z aplowym
crapwarem typu igaraż, imove itd. Ze 120GB SSD mam zawsze około 40GB wolne.

Serwery systemowo zajmują około 1GB całość - system+aplikacje - debiany -
linux+apache+postgres+postfix - to taki pakiet standard.
Nawet rozważałem zakup na rozruchy pendrive usb3 slc (16GB niecałe 170zł brutto),
bo łatwiej przenieść system z puszki na puszkę.

Data: 2013-09-02 07:13:16
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kvvi4h$evu$1usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "pepe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521f6300$0$1450$65785112@news.neostrada.pl...

U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym roku).

Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?

W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...

No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

Data: 2013-09-02 17:17:40
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52241e71$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
Ty jakis wyjatkowy pechowiec jestes czy serwisujesz tysiace laptopow?

W grudniu padly Ci dwa WD Black, w tym roku trzy SSD...

No ale biorac pod uwage powyzsza statystyke to SSD jednak lepsiejsze jest.

Po prostu używam sprzętu, a nie pieszczę się z nim (wolę pieścić kobietę). :)
W laptopie dysk nie wyłącza się po bezczynności, system nie przechodzi w stan wstrzymania po zamknięciu klapy. Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też norma. SSD nie pomieści tylu danych (akurat dziś w służbowym NASie skończyło się miejsce (mimo czyszczenia w sobotę) i jutro trzeba będzie kupić kolejne dyski (chyba kupię 4xWD30EZRX).

Data: 2013-09-02 21:19:44
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l02a9e$s5p$1usenet.news.interia.pl...

Korzystanie z laptopa podczas jazdy to też norma.

Wspolczuje.

Data: 2013-09-02 22:20:49
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5224e4d4$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...
Wspolczuje.

Nie ma czego. Na komórce ciężko połączyć się z VPN, pobrać dane z serwera, obrobić je i wysłać na ploter. :P

Data: 2013-09-03 07:30:43
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l02rv6$3ek$2usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5224e4d4$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...
Wspolczuje.

Nie ma czego.

Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

Data: 2013-09-03 20:11:14
Autor: qwerty
SSHD no wreszcie
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52257406$0$1266$65785112@news.neostrada.pl...
Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

Jakie w podróży. :P
Jedziesz służbowo (zawsze 2 osoby). Nagle ktoś z biura dzwoni, że trzeba coś wydrukować. Każdy trzyma swoje pliki jak chce (katalogi). Łączysz się po VPN i robisz co musisz, gdy druga osoba prowadzi auto. To nie jest praca bez przerwy w czasie jazdy, jednak polskie drogi nie są gładkie jak stół, więc dysk obrywa. Czasami włączam kodowanie do x.264. Żeby nie tracić czasu jak zabieram ze sobą laptop to koduje (zamknięty w torbie), gdy prowadzę (taka optymalizacja zadań). hehe Może się wydawać głupie, ale tak robię. Sprzęt musi zarabiać na siebie, a nie tylko ładnie wyglądać.

Data: 2013-09-03 20:27:00
Autor: Ghost
SSHD no wreszcie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l058qk$8na$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak to wlasnie jest jak sie czyms dupy wystrzeli zbyt wiele razy :-)

Historyjke coraz bardziej musisz komplikowac :-)

Data: 2013-09-02 17:40:03
Autor: pepe
SSHD no wreszcie
W dniu 2013-09-01 16:14, qwerty pisze:
[...]