¦T bez faktury

Data: 2009-12-14 22:57:48
Autor: Gotfryd Smolik news
¦T bez faktury
On Sat, 5 Dec 2009, Piotr wrote:

Witam,

1os.DG+VAT
Chciałbym wprowadzić do E¦T wykorzystywany w DG prywatny komputer, który to
kupiłem przed założeniem DG i nie posiadam już faktury za niego.
Jako że korzystam z Małej Księgowo¶ci - karze mi tam podać numer dokumentu
nabycia - i co w takim przypadku powinienem zrobić?

  W odwecie też go ukarz ;)

A drugie to jak okre¶lić jego warto¶ć i to udokumentować?

- rynkowo, z grudnia roku poprzedniego...
- przekonuj±co :]
  Ja bym się rozejrzał za zakończonymi aukcjami allegro.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-12-16 20:20:52
Autor: kape
¦T bez faktury
On Sat, 5 Dec 2009, Piotr wrote:

[...]

Witam! Panie Gotfrydzie prosze o priv.

pozdr. K.

Data: 2009-12-21 10:06:58
Autor: Gotfryd Smolik news
¦T bez faktury
On Wed, 16 Dec 2009, kape wrote:

On Sat, 5 Dec 2009, Piotr wrote:
[...]

  Jak w kontek¶cie tematu to nie wchodzi w rachubę.
  Nie mam zamiaru podpa¶ć pod "doradztwo".

pzdr, Gotfryd

¦T bez faktury