STACJA ZNIKAJĄCA

Data: 2012-10-23 06:07:19
Autor: mexico tusko
STACJA ZNIKAJĄCA
przepraszam ale gdzie sie podziala stacja PressTV?
mam Cyfre+ i odbieram z satelity HotBird

Data: 2012-10-25 13:14:54
Autor: mexico tusko
STACJA ZNIKAJĄCA
On 23 Paź, 15:07, mexico tusko <tuskomexico.ma...@gmail.com> wrote:
przepraszam ale gdzie sie podziala stacja PressTV?
mam Cyfre+ i odbieram z satelity HotBird

Jak to - nkt nic nie wie? To bardzo dobra stacja, rabano tam fakty o
USA i UE jakie nie przeszly by nigdzie indziej niewiadomo dlaczego...
Slucham jej od 3 lat i teraz mocno mi zaczyna brakowac niezaleznego
zrodla informacji, bo takie cos jak AlJazeera to zwykla lipa, tylko
udaje niezalezny kontr-zachodni glos ale rzyma glos spolegliwo-
propagandowy na recz tzw. Zachodu. Raczej tylko PressTV pokazywala
takie imprezy jak brutalne w stylu ZOMO palowanie demonstrantow
"Oburzonych" z Cetral Park w NY, czy Oakland. Albo barwne zadymy z
Grecji, teraz kto nam pokaza co sie rzeczywiscie dzieje?

Data: 2012-10-26 11:34:31
Autor: MF[PL]
STACJA ZNIKAJĄCA
W dniu 2012-10-25 22:14, mexico tusko pisze:
[...]

Zmień tuner na taki z możliwością edycji/wgrywania własnych list kanałów:
http://pl.kingofsat.net/detail-presstv.php

Póki co internetu nie cenzurują:
http://www.presstv.com/live/#

Data: 2012-10-26 05:56:37
Autor: tttrrraaaiiinnn
STACJA ZNIKAJĄCA

On Friday, October 26, 2012 11:34:32 AM UTC+2, MF[PL] wrote:

Zmień tuner na taki z możliwością edycji/wgrywania własnych list kanałów:

http://pl.kingofsat.net/detail-presstv.php

Póki co internetu nie cenzurują:

http://www.presstv.com/live/#

Rzeczywiście Komisja Europejska nakazała Eutelsatowi SA usunięcie kanałów irańskich ze swojego satelity: www.presstv.ir/detail/2012/10/19/267527/eu-channels-ban-media-war-against-iran/
www.presstv.ir/detail/2012/10/18/267423/eu-trying-to-avoid-censorship-blame/
Jest to chyba ruch czysto polityczny a więc współczesna forma cenzury dyktatorskiej (niestety). Taki wniosek sam się nasuwa jak się tylko poczyta co pokazuje PressTV, np. odnośnie UE jako laureatki Pokojowej Nagrody Nobla:
www.presstv.com/detail/2012/10/25/268685/amnesty-warns-eu-on-protest-crackdown/
albo jako powodu żeby POlska wstępowała do strefy EURO:
www.presstv.com/detail/2012/10/26/268825/spain-unemployment-hits-new-high/
oraz w ogóle o tym ile pozostało z "demokracji" na tak zwanym Zachodzie:
http://www.presstv.com/Program/234356.html
www.presstv.com/detail/2012/10/26/268837/world-needs-new-version-of-democracy/
http://www.presstv.com/Program/225425.html

Komisja Europejska najwidoczniej chce mieć monopol na prawdę jak kiedyś Komunistyczna Partia Związku Radzieckiego.

Tak więc rozumiemy o co chodzi, LECZ przecież ten polityczny zakaz dotyczył EUTELSAT podczas gdy HotBird nadal nadaje PressTV! (Ciekawe dlaczego - kto jest właścicielem HOTBIRD, że Komisja Europejska nie może mu nic kazać?)

Tak czy inaczej właśnie sprawdzam na swoim dekoderze i widzę, że rzeczywiście PressTV JEST na HotBird. Innymi słowy CYFRA PLUS SAMA SZTUCZNIE ZABLOKOWAŁA PressTV z listy kanałów na kontrolowanych przez siebie dekoderach satelitarnych! ALEŻ NADGORLIWOŚĆ i USŁUŻNOŚĆ !!!!!!!! :P

STACJA ZNIKAJĄCA