START W PONIEDZIAŁEK!

Data: 2010-02-26 12:36:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
napiszę to, bo może kogoś z kolegów lub koleżanek to zainteresuje

z niedbale napisanej notatki prasowej nie wynika KTÓREGO
dnia marca FM Bank rozpoczyna działalność, więc zadzwoniłem
sobie pod telefon należący do oddziału funduszu mikro, który
znajduje się w tym samym budynku co zapowiadany oddział banku.

Nie było mówienia że mają jakieś problemy albo że start za dwa tygodnie. Zaproszono mnie na poniedziałek 1 marca 9:00 na założenie rachunku.

Ciekawe co "extra" dostanę jako pierwszy klient placówki jeleniogórskiej?

Ponieważ Jelenia Góra to jedna z MNIEJSZYCH miejscowości, w których
FM Bank otwiera placówki (łącznie 44 w kraju) myślę że w innych
miastach TYM BARDZIEJ placówki rozpoczną działalność już w poniedziałek!

Data: 2010-02-26 09:18:42
Autor: sorden
START W PONIEDZIAŁEK!
O co to cale zamieszanie ?
Czy oni maja tam cos ciekawego ?

Data: 2010-02-26 15:35:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.

Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
ale przynajmniej spóbuję.

Data: 2010-02-26 21:51:50
Autor: Krzysztof
START W PONIEDZIAŁEK!

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:4dd6.00000023.4b87dc3bnewsgate.onet.pl...
oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.

Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
ale przynajmniej spóbuję.

Taki przelom to nie bedzie, za karte trzeba placic, darmowe tylko bankomaty BZWBK. Lokaty w czolowce, ale znikome roznice w stosunku do Open i Meritum, takze nie ma czego szturmowac. Co sie tyczy lokat walutowych to tez klasyfikuja sie miedzy Getinem i Aliorem lub sa w niektorych terminach czasami lepsi lub gorsi w zaleznosci od waluty. Przeslanie waluty drogie, bo 0.2%, czyli daleko im do Aliorowego 30zl SHA, nie widze zbytniego przelomu i produktu, ktory zawojowalby rynek i byl przeznaczony dla 'wyjadaczy wisienek'.

Data: 2010-02-26 15:20:24
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
Ciekawe co "extra" dostanę jako pierwszy klient placówki jeleniogórskiej?

planuję sobie zażyczyć brak opłaty miesięcznej za 2 debetówki na zawsze lub rok
oraz brak opłaty za rachunek bieżący spółki jawnej na zawsze lub na jeden rok

ciekawe czy bank "przyjazny przedsiębiorcom" szarpnie sie na 14zł miesiecznie
dla pierwszego klienta w historii :)

pytanie: czy zdaniem kolegów i koleżanek żądam za dużo za mało czy w sam raz?

--

START W PONIEDZIAŁEK!