STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA

Data: 2010-04-25 23:44:22
Autor: awe
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
cytuje
"Odlana w gipsie, brązie, lub każdym innym metalu w zamyśle
Bartłomieja Kurzeji przewidziana jest jako cenna pamiątka ostatnich
wydarzeń, zapis polskości który przekażemy? następnym pokoleniom.
Bartłomiej nie chce produkcji masowej, ale ja go do tego namawiam, bo
dzieło jest tego warte - zainteresowanym tą rzeźbą polską radzę pilnie
zgłosić się pod telefon Mistrza Bartłomieja +48 668 939 485"

Data: 2010-04-25 15:01:26
Autor: Pistacjusz
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
On 25 Kwi, 23:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
cytuje
"Odlana w gipsie, br zie, lub ka dym innym metalu w zamy le
Bart omieja Kurzeji przewidziana jest jako cenna pami tka ostatnich
wydarze , zapis polsko ci kt ry przeka emy? nast pnym pokoleniom.
Bart omiej nie chce produkcji masowej, ale ja go do tego namawiam, bo
dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

Chętnie kupię. A  ze srebra albo marmuru będą?

Data: 2010-04-26 07:39:57
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:56bb5625-c0c2-4988-a4dd-3cdf090c1c8fz7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tak, najwięcej będzie tych odlanych z marmuru. Po 2,50 za sztukę.

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-26 11:58:53
Autor: raff
karwanjestkretynem pisze:
[...]

Jacek, zart ! Tobie sie zart udal ! Hehehehe

R.

Data: 2010-04-25 15:05:01
Autor: Pistacjusz
[...]

Gdzie można zobaczyć projekt?

Data: 2010-04-26 00:17:58
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:0afd98b0-3eda-416d-9e3f-f5a02ac9b81cu31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Masz, możesz robić z Lechem, co ci się rzewnie podoba
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun

Data: 2010-04-25 15:27:58
Autor: Pistacjusz
On 26 Kwi, 00:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:0afd98b0-3eda-416d-9e3f-f5a02ac9b81cu31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
> zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

Gdzie mo na zobaczy projekt?

Masz, mo esz robi z Lechem, co ci si rzewnie podobahttp://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun

Dzięki.
Całkim zgrabna.

Data: 2010-04-26 00:39:41
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a6c658c-e5db-4416-a2b7-7262bcd8d117g23g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
> zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

-- -- -- -- -- -- -- -
Nie ma sprawy, miało być, "Rób co ci się żywnie podoba", rzewnie możesz płakać...

boukun

Data: 2010-04-26 03:40:04
Autor: zbig
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
On 26 Kwi, 00:27, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

Dzięki.
Całkim zgrabna.

Z twarzy podobny do nikogo, no może do Michalkiewicza.
Ale fanatykom może wystarczyć.

Data: 2010-04-26 07:45:51
Autor: karwanjestkretynem
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Masz, możesz robić z Lechem, co ci się rzewnie podoba
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

Możeby tak Rydzyka do samolotu i podwoic produkcję?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-25 23:52:31
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:44:22 +0200, awe napisał(a):

[...]

Eno, przesady to ja nie lubię.

Data: 2010-04-26 00:15:54
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:52:31 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Mam Piłsudskiego. Tylko.

Data: 2010-04-26 07:24:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-25 23:44, awe pisze:
[...]

Jest to rzecz darmowa, czy trzeba płacić?  Bo jeżeli płacić, to psp nie jest miejscem do ogłoszeń handlowych.

STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA