STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA

Data: 2010-04-25 15:05:01
Autor: Pistacjusz
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
On 25 Kwi, 23:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
cytuje
"Odlana w gipsie, br zie, lub ka dym innym metalu w zamy le
Bart omieja Kurzeji przewidziana jest jako cenna pami tka ostatnich
wydarze , zapis polsko ci kt ry przeka emy? nast pnym pokoleniom.
Bart omiej nie chce produkcji masowej, ale ja go do tego namawiam, bo
dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

Gdzie można zobaczyć projekt?

Data: 2010-04-26 00:17:58
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:0afd98b0-3eda-416d-9e3f-f5a02ac9b81cu31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Masz, możesz robić z Lechem, co ci się rzewnie podoba
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun

Data: 2010-04-25 15:27:58
Autor: Pistacjusz
On 26 Kwi, 00:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:0afd98b0-3eda-416d-9e3f-f5a02ac9b81cu31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
> zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

Gdzie mo na zobaczy projekt?

Masz, mo esz robi z Lechem, co ci si rzewnie podobahttp://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun

Dzięki.
Całkim zgrabna.

Data: 2010-04-26 00:39:41
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a6c658c-e5db-4416-a2b7-7262bcd8d117g23g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> dzie o jest tego warte - zainteresowanym t rze b polsk radz pilnie
> zg osi si pod telefon Mistrza Bart omieja +48 668 939 485"

-- -- -- -- -- -- -- -
Nie ma sprawy, miało być, "Rób co ci się żywnie podoba", rzewnie możesz płakać...

boukun

Data: 2010-04-26 03:40:04
Autor: zbig
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
On 26 Kwi, 00:27, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

Dzięki.
Całkim zgrabna.

Z twarzy podobny do nikogo, no może do Michalkiewicza.
Ale fanatykom może wystarczyć.

Data: 2010-04-26 07:45:51
Autor: karwanjestkretynem
STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Masz, możesz robić z Lechem, co ci się rzewnie podoba
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

Możeby tak Rydzyka do samolotu i podwoic produkcję?

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

STATUETKA PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO RZEZBA POLSKA