STELAŻ DO NAMIOTU

Data: 2009-06-26 08:22:52
Autor: daniel
STELAŻ DO NAMIOTU
Witam!  Mam pytanie do czy ktoś z forumowiczów wie czy jest możliwość
zakupu samego stelaża do namiotu, do namiotu salewa scout III.. Moze
jakiś zastępczy inej firmy. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam.
 Daniel.

Data: 2009-06-26 18:23:30
Autor: Szymon R.
STELAŻ DO NAMIOTU
Dnia 2009-06-26 17:22, daniel napisal(a) te oto slowa:
Witam!  Mam pytanie do czy ktoś z forumowiczów wie czy jest możliwość
zakupu samego stelaża do namiotu, do namiotu salewa scout III.. Moze
jakiś zastępczy inej firmy. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam.

Po pierwsze skontaktuje się z producentem, zapewne będziesz miał możliwość zakupu stelaża.
W przypadku niemożności, skontaktuje się z firmą Marabut. W swojej ofercie mają zestawy naprawcze, w tym szkielety. Oczywiście musisz dysponować inf. o dł rurek.

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/

[...]