STERY - tanie, lekkie

Data: 2009-05-31 21:06:35
Autor: Wooyek
STERY - tanie, lekkie
Potrzebuję niedrogich (myślę, że do 100 zł) sterów klasycznych (tzn. nie-zintegrowanych), które nie będą stwarzały problemów (tzn. nie będą stukać, łapać luzów itp.). Nie muszą być niskie, ale powinny być jak najlżejsze. Kulki/maszyny - obojętnie.

Przeznaczenie: enduro. Ale jestem lekki, nie katuję i amor dużo łyka, więc wolę lżejsze stery do XC, niż pancerniejsze do FR.

Co byście polecili?

Data: 2009-05-31 22:25:20
Autor: kml
STERY - tanie, lekkie

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:gvukft$cbj$1inews.gazeta.pl...

Co byście polecili?

Cos z dartmoora? Oni mają sporo teraz ładnych rzeczy :)Ja do tej pory nie miałem problemów z żadnymi sterami które się jakoś nazywały.

kml
Last update 31/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-05-31 22:48:08
Autor: Mamut
STERY - tanie, lekkie
kml [AflySteX@gaOzeFta.lp] naskrobał:

Co byście polecili?
Cos z dartmoora? Oni mają sporo teraz ładnych rzeczy :)Ja do tej pory nie miałem problemów z żadnymi sterami które się jakoś nazywały.

Albo accenty airplane. Tyle, że dartmoor jest w różnych kolorach anody.

Data: 2009-05-31 23:30:01
Autor: Wooyek
STERY - tanie, lekkie
> [...]
> nazywały.

Albo accenty airplane. Tyle, że dartmoor jest w różnych kolorach

Dartmoot Moloko wyglądają fajnie, tylko nie wiadomo jak z ich trwałością i bezproblemowością - inne stery tej firmy pozostawiały w tej kwestii nieco do życzenia ;)

Accenty równie ciekawe (bo na kolorach mi nie zależy), zastanawiam się też nad cięższym modelem HST-S10 - masa jeszcze w normie, a trwałość pewnie większa:
http://velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1662

Przejadę się do USR-a, handlują tam asortymentem Velo - obejrzę, może coś z tego wybiorę.

Niemniej jednak inne podpowiedzi nadal mile widziane :)

Data: 2009-05-31 23:48:56
Autor: Solar
STERY - tanie, lekkie
Wooyek pisze:

Niemniej jednak inne podpowiedzi nadal mile widziane :)

FSA Orbit Xtreme.
Choć superlekkie nie są. Ale pancerne. :)

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-05-31 23:58:48
Autor: Mamut
STERY - tanie, lekkie
Wooyek [wooyek@(nospam)epf.pl] naskrobał:

[...]

Te HST-S10 mają gorsze łożyska. Pytanie na ile te ACB eco są gorzej uszczelnione od ACB

Data: 2009-06-01 13:40:41
Autor: Wooyek
STERY - tanie, lekkie
> [...]
> http://velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1662

Te HST-S10 mają gorsze łożyska. Pytanie na ile te ACB eco są gorzej

Faktycznie, w takim wypadku cięższe HST-S10 nie muszą być mocniejsze od modelu Airplane.

STERY - tanie, lekkie