STKM a Cr-Mo

Data: 2012-07-19 18:56:56
Autor: ToMasz
STKM a Cr-Mo
A jak jest na prawdę? Jak STKM ma się do Cr-Mo?
STKM to niewiem, ale rama Cr-Mo powinna mieć chrom i molibden. Pytanie ile go ma, i jak to się przekłada na wytrzymałość. Może to co napisałem brzmi naiwnie, ale mam pewną sprytną metodę jak odróżnić stal (nie ramę) zwykłą a taką która ma dużo chromu, molibdenu, niklu....
Niestety przez całe życie nie spotkałem ramy która by przeszła ten test. szprychy w lepszych kołach go przechodzą.

ToMasz

STKM a Cr-Mo