STKM a Cr-Mo

Data: 2012-07-23 07:06:22
Autor: rrh
STKM a Cr-Mo
Dziś otrzymałem informację od Pana Roberta Zabela z Euro Bike. Pozwolę sobie ją zacytować, bo może innym się przyda:

"Niestety nie dysponujemy dokumentacją techniczną produkcji rurek STKM, ale z tego co się dowiedziałem, SR Suntour montuje amortyzatory z gotowymi rurami które zakupuje od firmy zewnętrznej. Jeśli chodzi o wytrzymałość, to w uproszczeniu wygląda to tak:
stal Cr-Mo jest dużo twardtsza i sztywniejsza, stąd jej zastosowanie w wyższych modelach oraz w widelcach do zastosowań ekstremalnych. Mieszanka STKM jest bardziej elastyczna, nie ma to jednak większego wpływu na wytrzymałość rury."

pozdrawiam!

Data: 2012-08-05 17:21:24
Autor: kamil/Endurorider.pl
STKM a Cr-Mo

Użytkownik "rrh" <wojtek.ryrych@gmail.com> napisał w wiadomości news:942d61ab-97c0-4f44-b5cd-6fabb3bcbb20googlegroups.com...
[...]

=====

SKTM = CIĘŻEJ i TANIEJ. Cro-mo jest po prostu LEPSZE i lżejsze. Ot cała filozofia.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

STKM a Cr-Mo