STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI

Data: 2010-10-27 18:30:40
Autor: boukun
STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI
Gdy wieczorne zgasną zorze. Zanim głowę do snu złożę. Modlitwę moją zanoszę.
Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi. Dla siebie o nic nie proszę, tylko
mu dosrajcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawistny i podły. Jaki znak
mój - krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie
tego skurwysyna. Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada.
http://www.youtube.com/watch?v=BWF5QpLxw5o

Ja pierdolę, co to za kraj?

boukun

Data: 2010-10-27 15:41:59
Autor: Hans Kloss
STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI
On 27 Paź, 18:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja pierdolę, co to za kraj?
Ano taki kraj który wydaje skurwysynów wypisujących podobne brednie i
innych skurwysynów owe brednie powielających. Gdyby takie rzeczy
napisał o Rosjanach  jakis sowiet to by go rodacy zajebali walonkami-
a u nas zbokunione bydło cieszy się na takie bździny jakby wygrało w
totka. Tfu!!
J-23

Data: 2010-10-28 01:11:34
Autor: Jaksa

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -
Hans, rozmawiajac z tym podczlowiekiem, uwiarygadniasz go.

Jaksa

Data: 2010-10-28 21:46:39
Autor: boukun

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:iaabf7$ce2$1news.eternal-september.org...

[...]

Cóż za język miłości...
No po prostu zezwierzęcenie...

boukun

Data: 2010-10-28 21:46:21
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-10-27 19:23:42
Autor: rAzor
STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
[...]

Normalny - tak jak wszędzie są i mali, zawistni podli katolicy - tak jak ci z klipu, są też i wybitni, szlachetni, wykształceni, życzliwi, inteligentni żydzi tak jak ty. :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-27 20:50:25
Autor: Lorn
STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI
W dniu 2010-10-27 18:30, boukun pisze:

Ja pierdolę, co to za kraj?

Niby katolików :)

STOJA KRZYZE PRZED PALACEM PREZYDENTA POLSKI