Data: 2009-09-27 21:01:15 | |
Autor: kugel | |
STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha??? | |
Czemu wszyscy ekscytują się modelem 601 , a 701 jest uważany za coś gorszego?
kugel |
|
Data: 2009-09-27 15:32:42 | |
Autor: Barnaba | |
STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha??? | |
On 27 Wrz, 21:01, kugel <skrzy...@szpickop.pl> wrote:
Czemu wszyscy ekscytują się modelem 601 , a 701 jest uważany za coś Nie wiem skad taka opinia, 601 nie latalem, ale za to 701 polatalem troche. Z tego widze, to sa dwa zupelnie inne samoloty, CH 701 spelnia sie bardzo dobrze w 'bush flying', przyjemnie sie nim lata w gorach, CH 601 to dolnoplat, wieksze predkosci, dluzszy start/ladowanie. Wybierz to do czego Ci bedzie potrzebne. Nie wiem jak w CH601 ale w 701 odglos trzesacej sie blachy jest denerwujacy, na dluzsza mete meczy. Bardzo przyjemnym samolotem jest Sky Ranger, pieknie lata, duza doskonalosc (CH 701 ma doskonalosc zelazka, no moze predzej podpaski ze skrzydelkami), konstrukcja jakby bardziej pewna (chociaz to plotno), troche wyzsza klasa. Takie jest moje male zdanie :) -- Pozdrawiam, Baarnaba |
|
Data: 2009-09-28 12:54:27 | |
Autor: SP-MARIO | |
STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha??? | |
On 27 Wrz, 21:01, kugel <skrzy...@szpickop.pl> wrote:
Czemu wszyscy ekscytują się modelem 601 , a 701 jest uważany za coś Latam CH601 i uważam, że to świetny samolot, którym można z uwagi na przyzwoite osiągi calkiem daleko podróżować. Tak się właśnie składa, że miałem dzisiaj możliwość pierwszy raz w realu obejrzeć CH701 i przyznaję, że w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach i filmach, jednakże jeżeli chodzi o dolnopłaty to chyba ciekawszą propozycją jest A-22 (tyle, że z płóciennym poszyciem), super szeroka kabina, panoramiczne przeszklenia i bardzo przyjemnie lata (CH701 nie latałem więc się nie wypowiadam, chociaż jego możliwości startu i lądowania ma imponujące). Co do trzesącej się blachy w CH601 to nie zauwazyłem, jedynie trochę dudni jak się kołuje po nierównym trawiastym lotnisku, w locie to przyjemna w pilotażu sportowa maszyna, której osiągi ogranicza gruby profil skrzydła ale jest to kompromis na rzecz bezpieczeństwa i poprawności w pilotażu. |