STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha???

Data: 2009-09-28 12:54:27
Autor: SP-MARIO
STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha???
On 27 Wrz, 21:01, kugel <skrzy...@szpickop.pl> wrote:
Czemu wszyscy ekscytują się modelem 601 , a 701 jest uważany za coś
gorszego?

Latam CH601 i uważam, że to świetny samolot, którym można z uwagi na
przyzwoite osiągi calkiem daleko podróżować. Tak się właśnie składa,
że miałem dzisiaj możliwość pierwszy raz w realu obejrzeć CH701 i
przyznaję, że w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach
i filmach, jednakże jeżeli chodzi o dolnopłaty to chyba ciekawszą
propozycją jest A-22 (tyle, że  z płóciennym poszyciem), super szeroka
kabina, panoramiczne przeszklenia i bardzo przyjemnie lata (CH701 nie
latałem więc się nie wypowiadam, chociaż jego możliwości startu i
lądowania ma imponujące). Co do trzesącej się blachy w CH601 to nie
zauwazyłem, jedynie trochę dudni jak się kołuje po nierównym
trawiastym lotnisku, w locie to przyjemna w pilotażu sportowa maszyna,
której osiągi ogranicza gruby profil skrzydła ale jest to kompromis na
rzecz bezpieczeństwa i poprawności w pilotażu.

STOL CH 701 Czemu nikt go nie kocha???