STOP Ddogówka

Data: 2020-01-12 01:39:06
Autor: J.F.
STOP Ddogówka
Dnia Sat, 11 Jan 2020 15:21:51 +0100, 'TomN' napisał(a):
Dzisiaj, 4HD około 1455 (ulica Sanitariuszek):
P: ale powód, ja musze go podać/wpisać
K: ponieważ odmawiam przyjęcia mandatu
P: ale dlaczego
K: bo odmawiam
P: ponieważ?

Pytanie brzmi:
czy policjanci maja jakiekolwiek prawo do gnębienia kierującego, który
oświadczył, że odmawia przyjęcia mandatu i chce iść do sądu. IMHO po słowach
"To odmawiam" temat powinien zostać zamknięty, jeżeli chodzi o zachowanie
policjantów, o którym powyżej

Co tam przepisy szczegolowo to nie wiem, ale skladajac wniosek do sadu
powinni zamiescic wyjasnienia obwinionego.

J.

Data: 2020-01-12 13:11:50
Autor: Robert Tomasik
STOP Ddogówka
W dniu 12.01.2020 o 01:39, J.F. pisze:

Co tam przepisy szczegolowo to nie wiem, ale skladajac wniosek do sadu
powinni zamiescic wyjasnienia obwinionego.

To się go wezwie i przyjmie wyjaśnienia. Wówczas będzie wiedział, czemu
policjant dopytywał.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-12 18:40:09
Autor: J.F.
STOP Ddogówka
Dnia Sun, 12 Jan 2020 13:11:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Owszem, ale ... czy to nie bedzie ciag dalszy gnębienia obywatela ?
:-P

J.

Data: 2020-01-12 18:42:07
Autor: Robert Tomasik
STOP Ddogówka
W dniu 12.01.2020 o 18:40, J.F. pisze:

[...]

To przewiduje Kpow. Kilkukrotnego dopytywania niby nie, ale kretynów nie
rozumiejących najprostszych pytań jest wielu i warto się nad nimi litować.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-12 21:12:07
Autor: kk
STOP Ddogówka
On 2020-01-12 13:11, Robert Tomasik wrote:
[...]

I tak się go wezwie.

Data: 2020-01-12 22:08:29
Autor: Robert Tomasik
STOP Ddogówka
W dniu 12.01.2020 o 21:12, kk pisze:

[...]

Po co?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-12 20:22:31
Autor: kk
STOP Ddogówka
On 2020-01-12 01:39, J.F. wrote:
[...]

Przecież oni wniosku nie piszą. Zbierają sobie co im wygodnie.

Data: 2020-01-12 20:36:38
Autor: Robert Tomasik
STOP Ddogówka
W dniu 12.01.2020 o 20:22, kk pisze:

[...]
Nie wiem o kim piszesz "oni", ale jeśli o Policji, to ciekawi mnie, kto
zatem - Twoim zdaniem - ów wniosek pisze?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-12 21:13:03
Autor: kk
STOP Ddogówka
On 2020-01-12 20:36, Robert Tomasik wrote:
[...]

Nikt. Wniosek co najwyżej dopiero będzie pisany.

Data: 2020-01-12 22:07:37
Autor: Robert Tomasik
STOP Ddogówka
W dniu 12.01.2020 o 21:13, kk pisze:

[...]

Dość nowatorskie podejście. A ten, co pisze, to niby na jakiej podstawie?

--
Robert Tomasik

STOP Ddogówka