STOP Ustawie 1066!

Data: 2014-03-20 00:05:10
Autor: Ikselka
STOP Ustawie 1066!

https://www.youtube.com/user/Media2000Corp
Polecam od 13:01 !!!

Zamiast walczy膰 o Ukrain臋 - walczmy o Polsk臋! STOP 1066! Podpisz petycj臋:
https://secure.avaaz.org/pl/petition/Do_Bronislawa_Komorowskiego_O_zawetowanie_ustawy_o_tzn_Bratniej_Pomocy/?tjzGVgb

--
XL  "Nie nale偶y myli膰 prawdy z opini膮 wi臋kszo艣ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-20 02:10:02
Autor: Lorn
STOP Ustawie 1066!
W dniu 2014-03-20 00:05, Ikselka pisze:

[...]

B臋dziesz jedn膮 z pierwszych, kt贸ra zacznie spierdziela膰 w razie wojny razem z bekonem... :>

-- -
Ta wiadomo艣膰 e-mail jest wolna od wirus贸w i z艂o艣liwego oprogramowania, poniewa偶 ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-03-20 09:32:32
Autor: boukun
STOP Ustawie 1066!
U偶ytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lgdf5f$o7q$1dont-email.me...
[...]

Te kurwy okr膮g艂osto艂owe co pod偶egali do wojny i ich medialne pieski b臋d膮 pierwsze spierdala艂y... Jak zd膮偶膮...

boukun

Data: 2014-03-20 13:25:17
Autor: LS
STOP Ustawie 1066!
W dniu 2014-03-20 09:32, boukun pisze:

Te kurwy okr膮g艂osto艂owe co pod偶egali do wojny i ich medialne pieski b臋d膮
pierwsze spierdala艂y... Jak zd膮偶膮...

boukun

Przed wybuchem 2WS emigrowali ci kt贸rzy mieli pieni膮dze, to oczywiste. W pewnym momencie stany powiedzia艂y sorry i zawr贸ci艂y statki z emigrantami, nie to 偶e te stany przyjmOM ka偶dOM ilo艣膰 emigrant贸w.

Data: 2014-03-20 18:44:14
Autor: Ikselka
STOP Ustawie 1066!
Dnia Thu, 20 Mar 2014 13:25:17 +0100, LS napisa艂(a):

Przed wybuchem 2WS emigrowali ci kt贸rzy mieli pieni膮dze, to oczywiste. W pewnym momencie stany powiedzia艂y sorry i zawr贸ci艂y statki z emigrantami, nie to 偶e te stany przyjmOM ka偶dOM ilo艣膰 emigrant贸w.

http://img8.demotywatoryfb.pl//uploads/201403/1395292020_o7rcir_600.jpg
http://demotywatory.pl/4309604/Rosja-wchodzi-do-UE
http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201403/1393772834_l11yz5_600.jpg

:-[
--
XL  "Nie nale偶y myli膰 prawdy z opini膮 wi臋kszo艣ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-20 19:18:03
Autor: boukun
STOP Ustawie 1066!
U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1oelincbuoorq.1ci1tdnu135mx$.dlg40tude.net...
[...]

Ten jest najlepszy, jak wida膰 jest jednak du偶o inteligentnych Polak贸w...

boukun

Data: 2014-03-20 12:06:22
Autor: Ikselka
STOP Ustawie 1066!
Dnia Thu, 20 Mar 2014 02:10:02 +0100, Lorn napisa艂(a):

[...]

Spoko - JA mam TU czego broni膰, ale ty ani chybi w Izraelu :->
--
XL  "Nie nale偶y myli膰 prawdy z opini膮 wi臋kszo艣ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-22 00:10:36
Autor: Lorn
STOP Ustawie 1066!
W dniu 2014-03-20 12:06, Ikselka pisze:

B臋dziesz jedn膮 z pierwszych, kt贸ra zacznie spierdziela膰 w razie wojny
razem z bekonem... :>

Spoko - JA mam TU czego broni膰, ale ty ani chybi w Izraelu :->

Patrze na wacusia i 艂ysy nie jest, wi臋c sko艅cz pierdoli膰 g艂upoty o rzekomej przynale偶no艣ci do Izraela ka偶demu, kto Tobie nie mi艂y...

-- -