STOP homofobii !

Data: 2013-02-24 13:41:56
Autor: u2
STOP homofobii !
.... jak sie nie podporzadkujecie zajma sie wami bojowki Janusza P. ! :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/46596-lewicowa-tolerancja-agresywna-mlodziez-akademicka-szykanuje-prof-zawadzkiego-sygnatariusza-listu-w-obronie-prof-pawlowicz

Pod koniec stycznia grupa niemal trzystu naukowców, w dużej części związana z akademickim środowiskiem w Wielkopolsce, podpisała list w obronie prof. Pawłowicz. O sprawie pisaliśmy na portalu wPolityce.pl.

CZYTAJ WIĘCEJ: Kilkuset naukowców protestuje przeciw skandalicznej nagonce na prof. Pawłowicz i przypomina, że "homoseksualizm jest anomalią"

Jednym z sygnatariuszy listu był prof. dr hab. Stefan Zawadzki, wykładowca Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

I to właśnie on stał się celem nagonki "postępowej" młodzieży akademickiej, która postanowiła zadbać o tolerancję na swojej uczelni. O wydarzeniu poinformował nas w liście do naszej redakcji jeden z Czytelników, któremu dziękujemy za sygnał.

Pod kryptonimem "Akcja HOMOTERAPIA" wielkopolscy studenci postanowili dać wyraz swojej irytacji, zamalowując drzwi do pokoju na Wydziale Historycznym, w którym pracuje na uczelni prof. Zawadzki. Swoimi wyczynami pochwalili się, umieszczając w internecie film i zdjęcia.

http://youtu.be/vZ-5W-5JZuk

AKCJA HOMOTERAPIA! / Zawadzki tchórz! from Eryk Blerski on Vimeo.

Pod filmem postępowa młodzież zaprezentowała swój apel do sygnatariuszy listu w obronie prof. Pawłowicz. Apel momentami groteskowy i hucpiarski, ale chwilami naprawdę groźny. Pisownia oryginalna.

No to zaczynamy!

Deklarację zaglądania nam do łóżka i ingerowania w to jak sie bawimy podpisało 268 impotentów, którzy, o tym jak mamy żyć, wiedzą najlepiej.

Postanawiamy wam pomóc, "Geniusze"! Nie martwcie się, odwiedzimy Was wszystkich! O nikim nie mamy zamiaru zapomnieć! Będziemy u Was w pracy, na przerwie, podczas spaceru, oczywiście także w łóżku, by zobaczyć jak to jest normalnie!

Dziś odwiedziliśmy Stefcia Zawadzkiego w pracy, na UAM, Wydziale Historycznym. Nestety tak się biedak przestraszył jak się o nas dowiedział, że się nam na oczy nie pokazał, nawet na swój dyżur konsultacji nie przyszedł. Zwykłego pedała się boi, a to przecież tylko "anomalia". W końcu "Profesor", co on wie o życiu, no nie?

A tak do profesora: przeprowadziliśmy ankietę wśród Pana studentów. I wie Pan co?! Wielu z dziewczyn przyznaje się, że c... lizać lubi, a chłopcy chłopcami nie gardzą. Co gorsza, już im Pan wszystko zaliczył! Pedałom tak popuszczać?! No co też! Skandal, "anomalia"!

Zostaje Was 267. Do zobaczenia!

Pod filmem natychmiast zgłosił się jeden z członków poznańskiego Ruchu Palikota, który wyraził wielkie wsparcie dla działań młodzieży i zachęcił do współpracy.

"Będziemy u Was w pracy, na przerwie, podczas spaceru, oczywiście także w łóżku, by zobaczyć jak to jest normalnie!" - brzmi naprawdę smutno i groźnie. To już nie tylko anonimowe wpisy na internetowych forach, nie tylko maile i steki wyzwisk, ale atak, homoterror - bo tak to chyba trzeba nazwać - skierowany przeciwko prof. Zawadzkiemu. Co będzie następnym krokiem w wykonaniu rozbawionej młodzieży?

Data: 2013-02-24 06:38:56
Autor: jan kowalski
STOP homofobii !
Eee tam gadasz, my¶le ze Grze¶ i glob  ogóreczka by zakisili i to nie
raz:
http://tinyurl.com/a4lck3l

Data: 2013-02-24 08:52:33
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 15:38, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
Eee tam gadasz, my¶le ze Grze¶ i glob  ogóreczka by zakisili i to nie
raz:http://tinyurl.com/a4lck3l

Homofobia jest zaburzeniem psychicznym, w normalnym pañstwie osobnicy
zaburzeni s± leczeni, bo swoj± chorob± s± szkodliwi spo³ecznie.
 Dlatego propagowanie zaburzeñ jest szkodliwe, a uczelnia w poznaniu
to uczelnia klerykalna, to tam go¶ci³ Cameron, bo inne uczelnie maj±
szacunek do nauki i odmówi³y wyk³adów oszo³omowi.
 Ludzie którzy studiuj± omijaj± t± uczenie , bo to tak,  jakby kto¶
uczy³- nale¿y wybijaæ szyby w sklepach.
 Ca³a ta cho³ota pisowska z wioch, chce wmówiæ ¿e wiocha ma prawo
wybijaæ ludziom szyby i zachêca do nienawi¶ci. I my¶licie jak skoñczy
zaburzona wiocha ?

Data: 2013-02-24 18:01:05
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 17:52, glob pisze:
  CaÅ‚a ta choÅ‚ota pisowska z wioch, chce wmówić że wiocha ma prawo
wybijać ludziom szyby i zachęca do nienawiści. I myślicie jak skończy
zaburzona wiocha ?

LOL, nawet pisac nie umiesz po polsku, glomb jestes i tyle...-;)

Data: 2013-02-24 09:04:53
Autor: glob
STOP homofobii !

--

"G³ówn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej by³a potrzeba w³adzy
i ¿±dza popularno¶ci. Ta druga by³a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

A to pomy¶la³e¶ kiedy¶ antypolski buraczku, ¿e polakom skoñczy siê
cierpliwo¶æ , gdy kto¶ skacze podpuszony przez karierowiczów. Sami siê
prosicie i siê doprosicie, tylko pó¼niej nie p³acz ¿e ci ryj odbytem
wyci±gneli.

Data: 2013-02-24 18:13:34
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 18:04, glob pisze:
A to pomyślałeś kiedyś antypolski buraczku, że polakom skończy się
cierpliwość , gdy ktoś skacze podpuszony przez karierowiczów. Sami się
prosicie i się doprosicie, tylko później nie płacz że ci ryj odbytem
wyciÄ…gneli.

Twoja agresja zle sie w koncu skonczy. Pamietaj, ze ciebie ostrzegalem...-;)

Data: 2013-02-24 09:21:05
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 18:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Kochany prze¶ladujesz polaków bo pañstwo watykan tak chce,  razem ze
sprzedawczykami. To my¶lisz ¿e wiecznie polacy buraczkowi i
sprzedawczykowi pozwol± tak skakaæ.?

Data: 2013-02-24 18:25:08
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 18:21, glob pisze:
On 24 Lut, 18:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Kochany przeÅ›ladujesz polaków bo paÅ„stwo watykan tak chce,  razem ze
sprzedawczykami. To myślisz że wiecznie polacy buraczkowi i
sprzedawczykowi pozwolą tak skakać.?

ty pewnie polak glomb, ale ja jestem Polak...-;)

Data: 2013-02-24 09:27:51
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 18:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Ty jest kurwa sprzedana watykañskiemu klerowi i w ramach ich
nienawi¶ci prze¶ladujesz tu POLAKÓW.

Data: 2013-02-24 18:34:37
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 18:27, glob pisze:
[...]

Ty jest kurwa sprzedana watykańskiemu klerowi i w ramach ich
nienawiści prześladujesz tu POLAKÓW.

Nienawidzisz ty glomb wiekszosc Polakow, ktorzy sa katolikami. Cus za bardzo mi przypominasz w tej swojej nienawisci bekona...-;)

Data: 2013-02-24 09:46:26
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

 Widzia³e¶ pañstwo w europie, gdzie wychodz± pos³owie na mównice i
g³osz± tezy innego pañstwa o nazwie watykan, którego tezy prze¶laduj±
jego rodaków? Co krzyknie lud? Lud krzyknie ZDRADA.
  Wiesz kim jest Paw³owicz, czy Polka wyjdzie w Polsce na mównice i
bêdzie g³osi³a tezy innego pañstwa, które prze¶laduj± rodaków.?  NIE,
to jest sprzedawczyk, który dosta³ w ³apê od innego pañstwa, by
wyg³aszaæ tezy krzywdz±ce polaków.
  Kto tego s³ucha?
 S³uchaj± osoby, które za komuny brali sobie do serca tezy Moskwy
g³oszone z ambony sejmowej przez -sprzedawczyków. I tak walczyli o te
tezy  z moskwy, ¿e prze¶ladowali rodaków, to zawsze byli zdrajcy nigdy
polacy-szmato sprzedajna.

Data: 2013-02-24 19:01:12
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 18:46, glob pisze:
On 24 Lut, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

  WidziaÅ‚eÅ› paÅ„stwo w europie, gdzie wychodzÄ… posÅ‚owie na mównice i
głoszą tezy innego państwa o nazwie watykan, którego tezy prześladują
jego rodaków? Co krzyknie lud? Lud krzyknie ZDRADA.
   Wiesz kim jest PawÅ‚owicz, czy Polka wyjdzie w Polsce na mównice i
bÄ™dzie gÅ‚osiÅ‚a tezy innego paÅ„stwa, które przeÅ›ladujÄ… rodaków.?  NIE,
to jest sprzedawczyk, który dostał w łapę od innego państwa, by
wygłaszać tezy krzywdzące polaków.
   Kto tego sÅ‚ucha?
  SÅ‚uchajÄ… osoby, które za komuny brali sobie do serca tezy Moskwy
głoszone z ambony sejmowej przez -sprzedawczyków. I tak walczyli o te
tezy  z moskwy, że przeÅ›ladowali rodaków, to zawsze byli zdrajcy nigdy
polacy-szmato sprzedajna.

Za duzo plujesz na Polakow, aby umknelo to mojej uwadze. A zwlaszcza widac te twoja nienawisc wobec Polakow - katolikow...-;)

Data: 2013-02-24 10:16:12
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 19:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Kole¶ , was sprzedanych zakonowi krzy¿ackiemu, który niszczy Polskê
jest z 10% starych by³ych odbytów moskwy, tylko wasze wycia, bo szmata
drze siê najg³o¶niej, s³ychaæ najbardziej.
 Zrobi± ci polacy drugi z dupy Grumwald bo pierwszy niczego nie
nauczy³.
 Linia podzia³u jest prosta, polacy i wrogowie Polski -czyli PIS/czyli
byli stalinowcy/ sprzedani kiedy¶ moskwie teraz krzy¿akom.
 Sytacja taka sama, non stop zakon krzy¿acki przy porozumieniu z
sprzedawczykami z pisu, non stop gnoi polaków i ci polacy znosz± i
znosz±, a¿ w tym momencie jeste¶cie wrogiem publicznym numer jeden i
nastêpny krok to zrobienie wam z dupy salcesonu.

Data: 2013-02-24 19:33:34
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 19:16, glob pisze:

[...]

Koleś , was sprzedanych zakonowi krzyżackiemu, który niszczy Polskę
jest z 10% starych byłych odbytów moskwy, tylko wasze wycia, bo szmata
drze się najgłośniej, słychać najbardziej.
  ZrobiÄ… ci polacy drugi z dupy Grumwald bo pierwszy niczego nie
nauczył.
  Linia podziaÅ‚u jest prosta, polacy i wrogowie Polski -czyli PIS/czyli
byli stalinowcy/ sprzedani kiedyś moskwie teraz krzyżakom.
  Sytacja taka sama, non stop zakon krzyżacki przy porozumieniu z
sprzedawczykami z pisu, non stop gnoi polaków i ci polacy znoszą i
znoszą, aż w tym momencie jesteście wrogiem publicznym numer jeden i
następny krok to zrobienie wam z dupy salcesonu.

Co za belkot, glomb wez ty idz z powrotem do szkoly...-;)

Data: 2013-02-24 10:36:30
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 19:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

To prosto , trzeba by³o siê zakonowi krzy¿ackiemu gnoj±cemu polskê
nie sprzedawaæ, teraz doczekacie siê drugiego Grumwaldu za non stop
kopanie polaków.

Data: 2013-02-24 19:47:58
Autor: u2
STOP homofobii !
W dniu 2013-02-24 19:36, glob pisze:
On 24 Lut, 19:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

To prosto , trzeba było się zakonowi krzyżackiemu gnojącemu polskę
nie sprzedawać, teraz doczekacie się drugiego Grumwaldu za non stop
kopanie polaków.

Znowu belkot glomb. Za bardzo mi przypominasz bekona...-;)

Data: 2013-02-24 10:56:41
Autor: glob
STOP homofobii !
On 24 Lut, 19:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

No niestety.  Zanim dupê twoj± sprzedajn± polacy rozjebi±, pewnie
bêdzisz piszcza³- mamusia mnie nie wyskroba³a ,dlatego moje ¿ycie nie
mia³o warto¶ci, bo nie mia³em szansy na normalny rozwój i sta³em siê
przez jej g³upotê zaka³± antypolsk± zawsze jak zefirek zawieje
sprzedajn±.

Data: 2013-02-24 20:27:03
Autor: u2
STOP homofobii !

On 24 Lut, 19:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No niestety.  Zanim dupÄ™ twojÄ… sprzedajnÄ… polacy rozjebiÄ…, pewnie
będzisz piszczał- mamusia mnie nie wyskrobała ,dlatego moje życie nie
miało wartości, bo nie miałem szansy na normalny rozwój i stałem się
przez jej głupotę zakałą antypolską zawsze jak zefirek zawieje
sprzedajnÄ….

I znowu belkot...-;)

Data: 2013-02-24 17:26:11
Autor: Przemys³aw M.
STOP homofobii !

Date: Sun, 24 Feb 2013 13:41:56 +0100
From: u2 <u_2@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: STOP homofobii !

[...]

AKCJA HOMOTERAPIA! / Zawadzki tchĂłrz! from Eryk Blerski on Vimeo.

No i co dalej Kałecki?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-24 18:15:40
Autor: A. Filip
STOP homofobii! (Chuligańska dewastacja w służbie "postępu")
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

[...]
[...]

Ale odważnie i postępowo pokazali swoje twarze na jakiś filmie?

Data: 2013-02-24 09:24:34
Autor: glob
STOP homofobii! (Chuligañska dewastacja w s³u¿bie "postêpu")
On 24 Lut, 18:15, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> pisze:

> [...]

> Historycznym, w którym pracuje na uczelni prof. Zawadzki. Swoimi
> wyczynami pochwalili siê, umieszczaj±c w internecie film i zdjêcia.

Ale odwa¿nie i postêpowo pokazali swoje twarze na jaki¶ filmie?

A czego Polak ma siê wstydziæ, wstydz± siê antypolacy sprzedani
watykanowi, by nagle wyæ-jak polaków nie prze¶ladowa³em. No co¿ polacy
trac± ju¿ cierpliwo¶æ do tej cho³oty sprzedanej watykanowi.

Data: 2013-02-24 18:22:04
Autor: u2
STOP homofobii!
W dniu 2013-02-24 18:15, A. Filip pisze:
>http://youtu.be/vZ-5W-5JZuk
>[...]
Ale odważnie i postępowo pokazali swoje twarze na jakiś filmie?

No przeca widac cus na powyzszym filmiku...-;)

STOP homofobii !