STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

Data: 2009-07-16 17:59:20
Autor:
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

co oni znowu kombinuj±?? 22-22,30 i ZERO SMS do klientów.... planowo miał być
19...

co się im posypało???

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=436

Data: 2009-07-16 22:13:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach.
:>

zyga

Data: 2009-07-17 05:45:28
Autor: xbartx
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:13:53 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach. :>

I w dlinkach oczywiście ;)

Data: 2009-07-17 00:48:10
Autor: MałgosiaK
On 17 Lip, 07:45, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:13:53 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach. :>

I w dlinkach oczywi¶cie ;)

Xenocide

Wczoraj rzeczywi¶cie miala miejsce nieplanowana przerwa w dostępie do
banku
Informowali¶my o tym na naszych stronach aktualno¶ć, blog, strona
logowania i wylogowania, forum oraz na mikroblogu

Przerwa skończyła się zgodnie z planem

Małgosia K

Data: 2009-07-17 11:04:53
Autor: elmer radi radisson
MałgosiaK wrote:

Wczoraj rzeczywi¶cie miala miejsce nieplanowana przerwa w dostępie do
banku  (..)
Przerwa skończyła się zgodnie z planem

10/10

--

eternity has no future

Data: 2009-07-17 20:57:50
Autor: xbartx
On Fri, 17 Jul 2009 09:48:10 +0200, MałgosiaK <malkow77@gmail.com> wrote:

> [...]
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:13:53 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach. :>

Wczoraj rzeczywiście miala miejsce nieplanowana przerwa w dostępie do
banku
Informowaliśmy o tym na naszych stronach aktualność, blog, strona
logowania i wylogowania, forum oraz na mikroblogu

Przerwa skończyła się zgodnie z planem

Ale z tego co pisali ludzie na grupie to ta planowana przerwa wynikĹ‚a z  tej przerwy, ktĂłra byĹ‚a wczeĹ›niej i raczej planowana to ona nie byĹ‚a. Ja  wiem, ĹĽe trzeba PR poprawiać, ale chyba na tej grupie moĹĽe być z tym sĹ‚abo  ;)

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough  Xenocide

Data: 2009-07-16 23:04:36
Autor: Grzegorz M
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3nppo$nfa$1inews.gazeta.pl...
[...]

około godz. 10 przy próbie wypłaty z euronetu moim oczom ukazał się komunikat, ktory mnie mocno zdziwił - co¶ w rodzaju, że system nie może poł±czyć się z centrum ... mojego banku. Kilka prób - tak samo.
za kilka minut był inny komunikat - co¶ w rodzaju, że moja karta nie zezwala na tego typu operację (chodziło o wypłatę)
telefon na mLinię - zapowiedĽ, że z powodu (chyba problemów technicznych) konsultanci pracuj± w trybie informacyjnym.
poddałem się

Co¶ zdrowo im się sypnęło

Data: 2009-07-17 00:27:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Około, czy po 10PM?
Bo po 22:00 działało już.

zyga

Data: 2009-07-17 00:45:41
Autor: Mariusz
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h3o8db$822$10news.interia.pl...
Około, czy po 10PM?
Bo po 22:00 działało już.

Podejrzewam, że chodzi o 10AM, a dotyczy to i m i multi.

pozdrawiam
Mariusz

STOP nieplanowany - 16.07 mBANK