STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

Data: 2009-07-16 23:04:36
Autor: Grzegorz M
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3nppo$nfa$1inews.gazeta.pl...
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

co oni znowu kombinują?? 22-22,30 i ZERO SMS do klientów.... planowo miał być
19...

co się im posypało???

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=436

--

około godz. 10 przy próbie wypłaty z euronetu moim oczom ukazał się komunikat, ktory mnie mocno zdziwił - coś w rodzaju, że system nie może połączyć się z centrum ... mojego banku. Kilka prób - tak samo.
za kilka minut był inny komunikat - coś w rodzaju, że moja karta nie zezwala na tego typu operację (chodziło o wypłatę)

Coś zdrowo im się sypnęło

Data: 2009-07-17 00:27:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Około, czy po 10PM?
Bo po 22:00 działało już.

zyga

Data: 2009-07-17 00:45:41
Autor: Mariusz
STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h3o8db$822$10news.interia.pl...
Około, czy po 10PM?
Bo po 22:00 działało już.

Podejrzewam, że chodzi o 10AM, a dotyczy to i m i multi.

pozdrawiam
Mariusz

STOP nieplanowany - 16.07 mBANK