STOPY PROCENTWOE

Data: 2010-05-27 23:12:27
Autor: hatoma
STOPY PROCENTWOE
właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz nalezy
podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

Data: 2010-05-27 23:25:12
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000002fd.4bfee03bnewsgate.onet.pl...
właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz nalezy
podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

Będzie to kolejny powód do wzrostowej luki jutro na otwarciu. Nie ważne, że zła wiadomość, ważne że jest. :-D

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-27 23:22:51
Autor: hatoma
STOPY PROCENTWOE
dzieki stary , mam dlugie  :)))))) --

Data: 2010-05-27 23:28:53
Autor: hatoma
STOPY PROCENTWOE
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Data: 2010-05-27 23:40:31
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000301.4bfee415newsgate.onet.pl...
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Tak, zmień. Część zysku jak zwykle na moje konto.
Krótkoterminowy trend lubi się odwrócić kiedy prze nie zwracając uwagi na newsy. Parę dni temu nikt nie słuchał dobrych danych, teraz nikt nie słyszy złych.

Data: 2010-05-28 19:24:36
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000301.4bfee415newsgate.onet.pl...
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Jak zwykle nie myliłem się ->SP500 i Nasdaq
:-O

Data: 2010-05-28 18:51:04
Autor: kc
STOPY PROCENTWOE
hatoma@poczta.onet.pl napisał(a):
właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz
nalezy
podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

Chyba zrezygnuję nawet z przeglądania tej, z nazwy giełdowej grupy. Jeszcze nie tak dawno ktoś tu się wkurzył, że Belka, jako prezes NBP, nie ma nic do podatków. A co według was ma pani Hania (tak tytułowałbym bufetową) do stóp procentowych wg obowiązującego prawa?

Przerażeni IV rzeczpospolitą? Może by tak zacząć rozmawiać o piątej?

kc

Data: 2010-05-28 21:01:22
Autor: marfi
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htp3ao$pms$1inews.gazeta.pl...
hatoma@poczta.onet.pl napisał(a):
podatków. A co według was ma pani Hania (tak tytułowałbym bufetową) do stóp
procentowych wg obowiązującego prawa?

   Pewnie na PIT,CIT,VAT nie ma ale na podatek od metra kwadratowego w stolicy, przeznaczonego na działalnośc gospodarczą chyba może mieć wpływ?

--
marfi

Data: 2010-05-28 22:07:27
Autor: skippy
STOPY PROCENTWOE

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c001304$0$2593$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poza tym wystarczy luknąć tu:
http://www.platforma.org/pl/o-nas/wladze-krajowe/wiceprzewodniczacy/
i co tu więcej powiedzieć.

Pani Hania każdy swój mądry pomysł moze nawinąć na uszy panu Donkowi kiedy tylko zechce.

Data: 2010-05-28 22:28:12
Autor: marfi
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htp7pv$9qe$1news.onet.pl...

[...]

  Nie znam się na niuansach partyjnych ale coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że do głosowania na Ciamciaramcię Komorowskiego skłoniłby mnie tylko jego dryling (o ile go posiada) przystawiony do mojej głowy..

--
marfi

Data: 2010-05-28 22:40:01
Autor: skippy
STOPY PROCENTWOE

Użytkownik "marfi"

 Nie znam się na niuansach partyjnych ale coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że do głosowania na Ciamciaramcię Komorowskiego skłoniłby mnie tylko jego dryling (o ile go posiada) przystawiony do mojej głowy..

Luźno zmieniłes temat, i nawet nie wiedząc co to dryling popieram Cię.
Ja bedę głosował na Jaro, bo to jedyna metoda żeby przestał mieć wpływ na PiS.

Data: 2010-05-28 21:11:00
Autor: kc
STOPY PROCENTWOE
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Ja bedę głosował na Jaro, bo to jedyna metoda żeby przestał mieć wpływ na PiS.

Chyba musisz zmienić motywację, jeżeli chcesz głosować na Jarka. Słyszałeś o partii prezydenckiej? Bolek chciał ją budować, Jarosław ją ma.

kc

Data: 2010-05-28 23:56:48
Autor: skippy
STOPY PROCENTWOE

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htpbh3$q1q$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

Masz rację, to partia jednego człowieka.
W takim razie proponuje głosowac na kogoś, kto nie był w Magdalence.
Przerwijmy to w końcu.
Jak na razie wszyscy po kolei byli, od Wojciecha począwszy.

Data: 2010-05-28 22:45:40
Autor: marfi
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htp9n3$f3a$1news.onet.pl...

Użytkownik "marfi"

[...]

Ziobro!!!!!!! Stawiasz flaszkę dla  dywersanta :)

--
marfi

BTW: Ciekawe jak się będziesz czuł jak z Leppera albo Łyżwińskiego zrobi szefa kancelarii prezydenta?

Data: 2010-05-28 22:52:20
Autor: skippy
STOPY PROCENTWOE

Użytkownik "marfi"

Ziobro!!!!!!! Stawiasz flaszkę dla  dywersanta :)

No niestety to prawdopodobne, ale jest za młody nie weźmie całej władzy.
Powstanie PIS-BIS.

BTW: Ciekawe jak się będziesz czuł jak z Leppera albo Łyżwińskiego zrobi szefa kancelarii prezydenta?

A Łyżwiński nie siedzi?
No ale to szczegół.

Data: 2010-05-28 23:03:48
Autor: marfi
OT: STOPY PROCENTWOE
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htpae3$h04$1news.onet.pl...

[...]

  MSPANC:
  Dlaczego mozna zjeśc królika i wykorzystać jego skórę (np. http://www.mojeciuchy.pl/dane/404481/Futerko_z_krolika_skora_naturalna.html) ale nie mozna tego samego zrobić z kotem (http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,7876756,Oferowal_do_sprzedazy_skory_z_kotow__Uslyszal_wyrok.html)?

--
marfi

Data: 2010-05-28 23:19:08
Autor: sorden
OT: STOPY PROCENTWOE
 wrote:

Dlaczego mozna zjeśc królika i wykorzystać jego skórę (np.

http://www.mojeciuchy.pl/dane/404481/Futerko_z_krolika_skora_naturalna.html)

Podobnie z krowami.

ale nie mozna tego samego zrobić z kotem

(http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,7876756,Oferowal_do_sprzedazy_skory_z_kotow__Uslyszal_wyrok.html)?

Bo kot to zwierze badz co badz, domowe ?

--
in

STOPY PROCENTWOE