STOPY PROCENTWOE

Data: 2010-05-27 23:25:12
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000002fd.4bfee03bnewsgate.onet.pl...
właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz nalezy
podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

Będzie to kolejny powód do wzrostowej luki jutro na otwarciu. Nie ważne, że zła wiadomość, ważne że jest. :-D

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-27 23:22:51
Autor: hatoma
STOPY PROCENTWOE
dzieki stary , mam dlugie  :)))))) --

Data: 2010-05-27 23:28:53
Autor: hatoma
STOPY PROCENTWOE
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Data: 2010-05-27 23:40:31
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000301.4bfee415newsgate.onet.pl...
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Tak, zmień. Część zysku jak zwykle na moje konto.
Krótkoterminowy trend lubi się odwrócić kiedy prze nie zwracając uwagi na newsy. Parę dni temu nikt nie słuchał dobrych danych, teraz nikt nie słyszy złych.

Data: 2010-05-28 19:24:36
Autor: Jan Werbiński
STOPY PROCENTWOE
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000301.4bfee415newsgate.onet.pl...
ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
przewidują wzrosty:))))

Jak zwykle nie myliłem się ->SP500 i Nasdaq
:-O