STRACH POLAKÓW PRZED PRZYSZŁOŚCIĄ

Data: 2011-03-14 07:35:26
Autor: cytryna
STRACH POLAKÓW PRZED PRZYSZŁOŚCIĄ
Boimy się przyszłości, nie ufamy politykom – mówią mieszkańcy pięciu wielkich państw Unii Europejskiej. W uczciwość polityków nie wierzy aż 89 proc. ogółu badanych. Prym wiodą Polacy. Wierzy zaledwie 3 proc. z nas. .......
Ankieterzy przepytali po tysiącu Brytyjczyków, Francuzów, Niemców, Hiszpanów i Polaków. Z badania wyłonił się ponury obraz. Prawie połowa badanych uznała, że w ciągu roku sytuacja gospodarcza w ich krajach się nie poprawi, a później nie będzie lepiej.

Tu największymi pesymistami są Francuzi – 59 proc. twierdzi, że jest źle, a 72 proc. – że będzie jeszcze gorzej. ......
Głosując na umiłowanego przywódcę Kim Donka i jego ferajnę zapewnimy sobie szybkie przejście do krainy wiecznych łowów w towarzystwie francuzów. Teraz zwinięty został parasol ochronny znad szajki, ograniczono produkcję "faktów prasowych",a za kilka miesięcy zsuną się majtki i król zostanie nagi.

Data: 2011-03-14 08:12:06
Autor: jadrys
STRACH POLAKÓW PRZED PRZYSZŁOŚCIĄ
W dniu 2011-03-14 07:35, cytryna pisze:
Boimy się przyszłości, nie ufamy politykom– mĂłwią mieszkańcy pięciu wielkich
państw Unii Europejskiej. W uczciwość polityków nie wierzy aż 89 proc. ogółu
badanych. Prym wiodą Polacy. Wierzy zaledwie 3 proc. z nas.

Czyli, - "demokracja" w całej krasie... Rządy ludów q**wa jego mać.

Data: 2011-03-14 09:31:50
Autor: Azxse
STRACH POLAKÓW PRZED PRZYSZŁOŚCIĄ

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.00000123.4d7db72enewsgate.onet.pl...
Boimy się przyszłości, nie ufamy politykom &#8211; mówią mieszkańcy pięciu wielkich
państw Unii Europejskiej. W uczciwość polityków nie wierzy aż 89 proc. ogółu
badanych. Prym wiodą Polacy. Wierzy zaledwie 3 proc. z nas.

Cała nadzieja w tym, że jesienne wybory wygra PiS! Wtedy premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu uwierzy 99,99% elektoratu.

AAA

Data: 2011-03-14 10:14:24
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Cała nadzieja w tym, że jesienne wybory wygra PiS! Wtedy premierowi

Jarosławowi Kaczyńskiemu uwierzy 99,99% elektoratu.

Baaaa....,
- ajakie bogate syćkie zaroski bydymy...!

A gospodarkem narodowom jaksem podciongniemy...!!!

KROWIOżY I Miemcuw napocekaniu pseścigniemy...!

- syćko w Jełropie w polckie rence popsejmujemy, jenergiem elternatywnom
nagrochu produkować bydymy, a Kacapuw na Syberjem psegonimy...!!!

Nowet pogodem i klimat pikny mieć bydymy, a gzechy syćkim łodpuscone bedom...!!!

Piknieto podtymi żondami PISikuw bedzie...

Data: 2011-03-14 10:54:11
Autor: Grzegorz Z.
NIE KRZYCZ
cytryna napisał:

Boimy się przyszłości, nie ufamy politykom

.... i pisz za siebie. Ja nie boję się przyszłości i ufam Grzesiowi, że
będzie dobrym premierem.

STRACH POLAKÓW PRZED PRZYSZŁOŚCIĄ