STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM

Data: 2015-03-06 21:26:39
Autor: boukun
STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM
Nauczyciele wezwali policję do 9-latka. "Zrobili mu krzywdę"

To dziecko nie ma 15 ani 16 lat, żeby cztery osoby wzięły je, osaczyły i trzymały - mówi z oburzeniem Lilianna Gawin, matka 9-latka, który Ľle zachowywał się w szkole w Kębłowie. Nauczyciele nie chcieli zaczekać, aż kobieta dotrze na miejsce i sami wezwali policję. - Powiedziałam im, że nigdy im tego nie wybaczę, bo zrobili krzywdę mojemu dziecku - dodaje Lilianna Gawin.

Wójt gminy Luzino, na terenie której znajduje się szkoła, oczekuje wyja¶nienia sprawy przez kuratorium. - Dla mnie ta sytuacja w ogóle nie powinna się zdarzyć, żeby do 9-latka wzywać policję - stwierdza Jarosław Wejer.

Matka 9-letniego Krzysia zarzuca szkole odrzucenie ucznia z zaburzeniami emocjonalnymi.

Nauczyciele mieli podburzać inne dzieci przeciwko chłopcu, nie chc±c, by uczył się ze wszystkimi. Matce proponowano przej¶cie na indywidualny tok nauczania, jednak ona odmówiła, bo wolała, żeby utrzymywał kontakty z rówie¶nikami.

- Sytuacja przedstawiana przez matkę to s± takie wyrywkowe fragmenty - komentuje krótko wychowawczyni Krzysia, Brygida Gwizdalska.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Nauczyciele-wezwali-policje-do-9-latka-Zrobili-mu-krzywde,wid,17321359,wiadomosc.html?

 ~Sylw 20 minut temuDuża większo¶ć nauczycieli jest poj.....a.

 ~GAGA 20 minut temuZGROZA!!!CO TO ZA NAUCZYCIELE!!MYSLE ZE CHCA SIE POZBYC DZIECIAKA.GDZIE BYL PEDAGOG SZKOLNY??? TRAUMA DLA CHLOPCA OGROMNA.OBY NIE ODBILO SIE TO NA JEGO PRZYSZLOSCI STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM

Data: 2015-03-06 13:02:30
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 21:26:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Zawsze twierdzilem, ze swirow powinno sie izolowac...

Data: 2015-03-06 22:21:39
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5d5772b9-d377-4e6b-8084-f13e8c00cf40googlegroups.com...
[...]

9 letnich przy pomocy policji? Toż to dopiero wyro¶nie ¶wir...

boukun

Data: 2015-03-06 13:43:00
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 22:21:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> Zawsze twierdzilem, ze swirow powinno sie izolowac...

9 letnich przy pomocy policji? Toż to dopiero wyro¶nie ¶wir...

boukun

Co wyrosnie ze swira, to wyrosnie...
Normalne dzieci nie powinny miec kontaktu z patologia.

Data: 2015-03-06 22:50:05
Autor: boukun
> [...]

boukun

Co wyrosnie ze swira, to wyrosnie...
Normalne dzieci nie powinny miec kontaktu z patologia.

Takie sprawy załatwia się między pedagogiem a rodzicami...

POszli skurwysyny PO bandzie...

boukun

Data: 2015-03-06 13:59:59
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 22:50:09 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

uczył się ze wszystkimi. Matce proponowano przej¶cie na indywidualny tok
nauczania, jednak ona odmówiła, bo wolała, żeby utrzymywał kontakty z

Slyszales o tym, jak uczen przyszedl do szkoly z siekiera i porabal nauczycielke, ktora go zle ocenila ?
To bylo w moim ogolniaku.
Widziales video, jek uczen zakladal kosz na smieci, na glowe nauczyciela ?
To sa mlodociani psychopaci, ktorzy, domagajac sie rownego traktowania z innymi, deprawuja cale otoczenie.

Najlepiej, wyslij twoja corke, zeby dogadala sie z tym swirem i zeby za niego wyszla za maż. Wtedy bedziesz mogl twierdzic, ze to sa wartosciowi obywatele.

Data: 2015-03-06 23:09:06
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:faddb770-1e0a-4844-bfd2-864e3168eed9googlegroups.com...

> [...]

boukun

Slyszales o tym, jak uczen przyszedl do szkoly z siekiera i porabal nauczycielke, ktora go zle ocenila ?

Ile miał lat, 9?

Widziales video, jek uczen zakladal kosz na smieci, na glowe nauczyciela ?

Ile miałmlat, 9?

To sa mlodociani psychopaci, ktorzy, domagajac sie rownego traktowania z innymi, deprawuja cale otoczenie.

Jak nauczyciele podburzaj± inne dzieci przeciwko jednemu uczniowi, to niech się potem nie dziwi±, że narasta w nim agresja do takich nauczycieli, je¶li można takie kurwy nazwać nauczycielami...

boukun

Data: 2015-03-06 22:01:43
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 22:50:05 +0100, boukun wrote:

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> Zawsze twierdzilem, ze swirow powinno sie izolowac...

9 letnich przy pomocy policji? Toż to dopiero wyrośnie świr...

boukun

Co wyrosnie ze swira, to wyrosnie...
Normalne dzieci nie powinny miec kontaktu z patologia.

Takie sprawy załatwia się między pedagogiem a rodzicami...

"Nauczyciele mieli podburzać inne dzieci przeciwko chłopcu, nie chcąc,
by uczył się ze wszystkimi. Matce proponowano przejście na indywidualny
tok nauczania, jednak ona odmówiła, bo wolała, żeby utrzymywał kontakty
z rówieśnikami.".

POszli skurwysyny PO bandzie...

boukun

twoi krewni

przesiedlone moskiewskie kalmuki

Data: 2015-03-06 23:10:29
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd847$u09$13speranza.aioe.org...
> [...]

by uczył się ze wszystkimi. Matce proponowano przejście na indywidualny
tok nauczania, jednak ona odmówiła, bo wolała, żeby utrzymywał kontakty

POmioty po analu...

boukun

Data: 2015-03-06 21:36:02
Autor: andal
STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM
On Fri, 06 Mar 2015 21:26:39 +0100, boukun wrote:

Nauczyciele wezwali policjÄ™ do 9-latka. "Zrobili mu krzywdÄ™"

To dziecko nie ma 15 ani 16 lat, żeby cztery osoby wzięły je, osaczyły i
trzymały - mówi z oburzeniem Lilianna Gawin, matka 9-latka, który źle
zachowywał się w szkole w Kębłowie. Nauczyciele nie chcieli zaczekać, aż
kobieta dotrze na miejsce i sami wezwali policję. - Powiedziałam im, że
nigdy im tego nie wybaczÄ™, bo zrobili krzywdÄ™ mojemu dziecku - dodaje
Lilianna Gawin.

Wójt gminy Luzino, na terenie której znajduje się szkoła, oczekuje
wyjaśnienia sprawy przez kuratorium. - Dla mnie ta sytuacja w ogóle nie
[...]

uczył się ze wszystkimi. Matce proponowano przejście na indywidualny tok
nauczania, jednak ona odmówiła, bo wolała, żeby utrzymywał kontakty z
rówieśnikami.

- Sytuacja przedstawiana przez matkÄ™ to sÄ… takie wyrywkowe fragmenty -
komentuje krĂłtko wychowawczyni Krzysia, Brygida Gwizdalska.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Nauczyciele-wezwali-policje-
do-9-latka-Zrobili-mu-krzywde,wid,17321359,wiadomosc.html?

 ~Sylw 20 minut temuDuĹĽa wiÄ™kszość nauczycieli jest poj.....a.

[...]

co sie dziwic

to sie dzieje na terenach gdzie cala masa

przesiedlonych ruskich kalmukow

ta swolocz nigdy sie nie ucywilizuje

Data: 2015-03-06 22:45:41
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd6k1$u09$1speranza.aioe.org...
[...]

Na szczęście anale wyjachali za wielką wodę... i tam dokończą żywota...
Część tych POmiotów faktycznie naucza w szkołach i prześladuje polskie dzieci...

boukun

Data: 2015-03-06 22:32:32
Autor: Stachu Chebel
STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM
I tu się z Tob± KOMPLETNIE nie zgadzam. Jak w latach 60', 70' narozrabiałem w szkole, to dostawałem linij± po łapach od uczycielki. Mogłem się poskarżyć Tacie, ale najprawdopodobniej też bym od niego zebrał. I tak jego mać ma być!!

I nie fandzol głupot o biednym parolatku..  Czasami fandzolisz jak potrzaskany...

Data: 2015-03-07 16:59:32
Autor: Marek Czaplicki
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 7 marca 2015 07:32:

[...]

To się fachowo nazywa "syndrom sztokholmski". Pełne zrozumienie i co więcej popieranie tych którzy prze¶ladowali i terroryzowali Ciebie. Nie martw się inni my¶l± inaczej i dlatego ludzie już nie krzycz± na stosach o swej miło¶ci do katów.

Data: 2015-03-07 20:07:45
Autor: boukun
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:52e18af9-e9d0-4415-a599-7f87a1fe844bgooglegroups.com...
[...]

Na 9-cio latka szczuła nauczycielka cał± klasę idioto...

boukun

Data: 2015-03-07 19:27:23
Autor: andal
On Sat, 07 Mar 2015 20:07:45 +0100, boukun wrote:

"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
I tu siÄ™ z TobÄ… KOMPLETNIE nie zgadzam. Jak w latach 60', 70'
narozrabiałem w szkole, to dostawałem liniją po łapach od uczycielki.
Mogłem się poskarżyć Tacie, ale najprawdopodobniej też bym od niego
zebrał. I tak jego mać ma być!!

I nie fandzol gĹ‚upot o biednym parolatku..  Czasami fandzolisz jak
potrzaskany...

Na 9-cio latka szczuła nauczycielka całą klasę idioto...

boukun

nic tylko twoja krewna

przesiedlona z twoich stron

Data: 2015-03-07 20:31:07
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdfjer$ouf$3speranza.aioe.org...
[...]

Pomiot anala...

boukun

Data: 2015-03-07 21:55:24
Autor: andal
On Sat, 07 Mar 2015 20:31:07 +0100, boukun wrote:

[...]

boukun w takim stanie ze wlasnych krewnych nie rozpoznaje

STRASZNY SWIAT ZGOTOWALISMY DZIECIOM