SU 2x03

Data: 2009-10-09 20:04:36
Autor: barbakan
SU 2x03
Ciekawe kto pierwszy oglądnie.
W ostatniej dyskusji nikt nie postawił na to,
że to może pójść również w kierunku ST.
Różne rasy, przymierza, coś w stylu VOY
- też będą lecieć do domu.
--
pzdr
barbakan

Data: 2009-10-09 21:25:27
Autor: Monty
SU 2x03
Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hantvg$9uu$1news.onet.pl...
Ciekawe kto pierwszy oglądnie.
W ostatniej dyskusji nikt nie postawił na to,
że to może pójść również w kierunku ST.
Różne rasy, przymierza, coś w stylu VOY
- też będą lecieć do domu.

Jakbyś użył mniej skrótów, to może więcej osób wiedzialoby, o co biega...?

Monty

Data: 2009-10-10 11:52:19
Autor: barbakan
SU 2x03
Użytkownik "Monty" <monty@nospam.com> napisał

Jakbyś użył mniej skrótów, to może więcej osób wiedzialoby, o co biega...?

Ci co trzeba wiedzš.

--
pzdr
barbakan

Data: 2009-10-10 11:55:27
Autor: Welon
SU 2x03
barbakan wrote:
Użytkownik "Monty" <monty@nospam.com> napisał

Jakbyś użył mniej skrótów, to może więcej osób wiedzialoby, o co biega...?

Ci co trzeba wiedzš.

Znow ci pieprzeni masoni...

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-10-10 12:30:52
Autor: barbakan
SU 2x03
Użytkownik "Welon" <nits@o2.pl> napisał

Ci co trzeba wiedzš.

Znow ci pieprzeni masoni...

Dzisiaj u nas deszcz pada :)

--
pzdr
barbakan

Data: 2009-10-19 01:04:31
Autor: Titus Atomicus
SU 2x03
In article <hapnon$1of$1@news.onet.pl>,
 "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Welon" <nits@o2.pl> napisał

> Znow ci pieprzeni masoni...

Dzisiaj u nas deszcz pada :)

W Paryzu najlepsze kasztany sa na placu Pigalle.

TA

Data: 2009-10-11 08:21:38
Autor: Tomek Kańka
SU 2x03
barbakan <barbakan@poczta.onet.pl> napisał(a)
Użytkownik "Monty" <monty@nospam.com> napisał

Jakby¶ użył mniej skrótów, to może więcej osób wiedzialoby, o co biega...?

Ci co trzeba wiedzą.

To moĹźe napisz do nich emaila.

--
Tomek

Data: 2009-10-11 15:40:41
Autor: barbakan
SU 2x03
Użytkownik "Tomek Kańka" <tom@tomkan.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhd3586.aak.tomtv2.dom.local...

To moĹźe napisz do nich emaila.

smutni i bez polotu jesteście

--
pzdr
barbakan

Data: 2009-10-12 21:15:35
Autor: Welon
SU 2x03
barbakan wrote:
UĹźytkownik "Tomek KaĹ?ka" <tom@tomkan.eu.org> napisaĹ? w wiadomoĹ?ci news:slrnhd3586.aak.tomtv2.dom.local...

To moĹźe napisz do nich emaila.

smutni i bez polotu jesteĹ?cie

Za to z Ciebie mozna boki zrywac :)

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-10-12 09:12:59
Autor: nimrod
SU 2x03
Nuda jak cholera. Bez sensu też zmontowany na końcu. Ogólnie jeśli szybko nie pokażą jakiś nowych wrogów, albo czegoś ciekawszego niż latający piasek, to będzie kiepsko.

nmr.

Data: 2009-10-12 09:25:25
Autor: Rais
SU 2x03
nimrod pisze:
Nuda jak cholera. Bez sensu też zmontowany na końcu.

Chodzi ci o to na samym koncu? Tuż przed napisami?

Ogólnie jeśli szybko nie pokażą jakiś nowych wrogów, albo czegoś ciekawszego niż latający piasek, to będzie kiepsko.

Wrogów na pewno pokażą oby tylko nie przesadzili z ich
nazwijmy to "wszechmocą" tak jak było z Ori.
Tam to już było przegięcie.
Kapłan robi pstryk - ludzie umierają.
Kapłan robi pstryk - Ludzie zdrowieją.

--
pzdr

Data: 2009-10-12 09:34:13
Autor: nimrod
SU 2x03
Rais pisze:
nimrod pisze:
Nuda jak cholera. Bez sensu też zmontowany na końcu.

Chodzi ci o to na samym koncu? Tuż przed napisami?
oglądałem w pociągu, więc nie bardzo pamiętam kiedy, ale chodzi mi o scenę czekania na powrót dziarskich marines z piaskiem. Jak dla mnie zbyt wzorują się na bsg, gdzie to miało jakiś sens i było zrobione dobrze (chodzi mi o "kreatywny" montaż). W SGU jeszcze jak dla mnie nie wyszli z komiksowej stylistyki SG (do której nic nie mam), ale coś dziwnie kombinują.

nmr.

Data: 2009-10-12 09:54:40
Autor: Rais
SU 2x03
nimrod pisze:
Rais pisze:
nimrod pisze:
Nuda jak cholera. Bez sensu też zmontowany na końcu.

Chodzi ci o to na samym koncu? Tuż przed napisami?
oglądałem w pociągu,

Wot, technika. A niektórzy na PKP narzekają.
;)

więc nie bardzo pamiętam kiedy, ale chodzi mi o scenę czekania na powrót dziarskich marines z piaskiem.

Myślałem, że mówisz o tym jak na końcu leci sobie statek i...

--
pzdr

Data: 2009-10-12 10:04:19
Autor: nimrod
SU 2x03
Rais pisze:

Chodzi ci o to na samym koncu? Tuż przed napisami?
oglądałem w pociągu,

Wot, technika. A niektórzy na PKP narzekają.
;)
to jeszcze nic! Pociąg relacji Wawa-Wro zwany od wieków Oleńką, nagle stał się wypaśnym intercity z uwaga... działającymi gniazdkami 220V ! I za cenę pośpiecha zwykłego ;) Normalnie czuję się, jakbyśmy mieszkali we Francji z lat 80 ! :D

nmr.

Data: 2009-10-12 09:35:47
Autor: nimrod
SU 2x03
Rais pisze:

Wrogów na pewno pokażą oby tylko nie przesadzili z ich
nazwijmy to "wszechmocą" tak jak było z Ori.
Tam to już było przegięcie.
Kapłan robi pstryk - ludzie umierają.
Kapłan robi pstryk - Ludzie zdrowieją.

Najlepszy byłby dla mnie taki wróg-nie wróg. Jakieś dziwne istoty by się przydały, jako że to jednak galaxy far far away jest... W końcu nawet pradawni tam nie dotarli osobiście, więc wypadałoby coś zupełnie nowego pokazać.

nmr.

Data: 2009-10-12 12:06:36
Autor: RadoslawF
SU 2x03
Dnia 2009-10-12 09:35, Użytkownik nimrod napisał:

[...]

Skoro nie dotarli to kto zrobił sieć wrót ?
Będzie nowe dno ?

Pozdrawiam

Data: 2009-10-12 12:08:53
Autor: Piotr P.
SU 2x03
RadoslawF wrote:
[...]

Automatyczne statki pradawnych, było w pierwszym odcinku wspomniane.

Pozdrowienia,
pandi

Data: 2009-10-12 09:57:39
Autor: duddits
SU 2x03
nimrod pisze:
Nuda jak cholera. Bez sensu też zmontowany na końcu. Ogólnie jeśli
szybko nie pokażą jakiś nowych wrogów, albo czegoś ciekawszego niż
latający piasek, to będzie kiepsko.

Skomentuję ustami jednego z aktorów:

"Wrong place, wrong people".

Zadziwiająco trafna i szczera wypowiedź.

--
duddits

Data: 2009-10-12 10:02:47
Autor: nimrod
SU 2x03
duddits pisze:
nimrod pisze:
[...]

Szczególnie Carlyle nie pasuje mi tam. Reszta ujdzie, mają jakiś kredyt zaufania za bycie nieznanymi. Ale tamtego pana tam być nie powinno;)

nmr.

Data: 2009-10-12 10:37:00
Autor: duddits
SU 2x03
nimrod pisze:
Szczególnie Carlyle nie pasuje mi tam. Reszta ujdzie, mają jakiś kredyt
zaufania za bycie nieznanymi. Ale tamtego pana tam być nie powinno;)

Ha! Widzisz, mi tylko właśnie on odpowiada, bo przynajmniej jest hm,
aktorem :) I to widać. Reszta to jakaś zbieranina z serialów typu
Beverly Hills 90210.

Spróbuję jeszcze ze dwa odcinki obejrzeć.

--
duddits

SU 2x03