SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

Data: 2009-12-06 15:26:50
Autor: BagMan
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Witam wszystkich grupowiczów!
jakiś czas temu zakupiłem radio do auta Blaupunkt:
http://www.blaupunkt.com/pl/7647633310_main.asp
teraz poszukuję do kompletu jakiegoś małego/nie zabierającego dużo miejsca subwoofera do kompletu.
Przeglądając Allegro natknąłem sie na poniższy model:
http://allegro.pl/item837704873_subwoofer_aktywny_vk_80f_300w_pod_siedzenie_nowy.html

A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa? Czy zetknęliście się już z powyższym i co o tym sądzicie?
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w aucie?

pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi,

BagMan

Data: 2009-12-06 15:51:18
Autor: Feniks
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7
A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa?

Z reguły wszystkie produkty tej firmy nie działają a rzeczywiste parametry nijak się mają do tych podawanych przez producenta. Nie da się zrobić dobrze grającego suba o takich gabarytach w takiej obudowie. Takie pierdzidełko z głośnikiem średniotonowym.

Data: 2009-12-06 17:46:27
Autor: Piter
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

da się, http://www.monacor.pl/catalogue-product.phtml?id=5790&Comp=0&Hier=2&MainKtg=62&SubKtg=322 tylko może nie aż tak małe jak tam.

Data: 2009-12-06 23:11:47
Autor: Feniks
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfgn4u$f2c$1inews.gazeta.pl...
da się, http://www.monacor.pl/catalogue-product.phtml?id=5790&Comp=0&Hier=2&MainKtg=62&SubKtg=322 tylko może nie aż tak małe jak tam.

Co się da ? Gdzie masz obudowe wyliczona pod ten głośnik plus wbudowany wzmacniacz ? Nie da się zrobić dobrze grającego suba w tak małej obudowie i z takiego plastiku jak ten VK. Rozmiar i materiały.

Data: 2009-12-06 16:13:20
Autor: mirek
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Przeglądając Allegro natknąłem sie na poniższy model:
http://allegro.pl/item837704873_subwoofer_aktywny_vk_80f_300w_pod_siedzenie_nowy.html

A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa? Czy zetknęliście

Działa. Ale tylko pod warunkiem ze posiadasz Golfa II na bojlerze bądź na ropę.

Cos takiego nie powinno sie nazywać głośnikiem nawet...

Data: 2009-12-06 17:25:29
Autor: mirek
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...
[...]

przerabiałem temat rok temu, najtańszym sensownym rozwiązaniem okazał się subwoofer jbl, taki jak w tej aukcji: http://www.allegro.pl/item838755963_jbl_bass_pro_ii_subwoofer_aktywny_sklep_kurier.html
Nic tańszego nie da jakichkolwiek zadowalających efektów. Ten nie masuje pleców jak pasywna tuba, ale daje wystarczająco niskich tonów do podkreślenia barwy dźwięku.

--
Mirek

Data: 2009-12-06 17:26:21
Autor: Arbiter
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...

http://allegro.pl/item837704873_subwoofer_aktywny_vk_80f_300w_pod_siedzenie_nowy.html

też się nad tym wooferem zastanawiałem. Wydaje mi się ze jednak nie ma przetwornicy, wiec wzmacniacz jest tam około 15-20W

Data: 2009-12-07 07:59:35
Autor: Yogi\(n\)
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w aucie?

Cóz, jeśli masz boczek w bagażniku, który możesz zabudować, to polecam zakup głośnika który wymaga małej skrzyni i własnoręczne zrobienie zabudowy - obudowa z laminatu plus przód z MDF'u i obicie tapicerką, do środka mata tłumiąca, watolina - oczywiście kilka-kilkanaście (popołu)dni robocizny i trochę smrodu ;-) - o ile nie masz dwóch lewych i wszystko zrobisz samodzielnie, to koszt skrzyni zamknie sie w ok. 150-200. Najtrudniejsze było wymodelowanie samej obudowy - tzn "zdjęcie miary", ale potem juz poszło z górki. jeśli masz garaż, to nawet się nei zastanawiaj, jeśli nie, to poszukaj znajomego z ogródkiem ;-)
Ja przerabiałem temat na przełomie marca/kwietnia - kupiłem głośnik Hertza ES 200 (250 zł) - minimalna objętość skrzyni dla niego to zdaje się 13 l, (ja zrobiłem 18).
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es200.pdf
Wzmacniacz tej samej firmy - EP2 - za 249 zeta (promocja była, teraz jak widzę, chodzą po 300-450 i więcej)
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_EP2_tech_eng.pdf
W sumie- troche zabawy kablami, plastikami itd. - ale efekt przeszedł moje oczekiwania, gra miodnie - to maleństwo, bo naprawdę jest toto małe - w sumie tanio wyszło, bo zamknęło się w 750 zł (z kablami i innymi pierdółkami) - wymaga trochę czasu, pracowitości, wyobraźni i samozaparcia - ale warto!!!
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_EP2_tech_eng.pdf
--
Yogi(n)

Data: 2009-12-07 10:21:11
Autor: PaweL
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa? Czy zetknęliście się już z powyższym i co o tym sądzicie?
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w aucie?

Ja niedawno zamontowałem pod siedzeniem subwoofer boschmann B-68XP. Rewelacji nie ma, ale gra. Słychać niskie dźwięki wcześniej w ogóle nie słyszalne.
w sumie jestem zadowolony.

Paweł

Data: 2009-12-07 22:17:07
Autor: Lewis
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
[...]

Jeśli chcesz coś włożyć pod siedzenie to raczej nie spodziewaj się rewelacji, tanim całkiem niezłym rozwiązaniem może okazać się nasze rodzime LTC
http://allegro.pl/item814382045_glosnik_ltc_alu_10_f8_plaski.html
Niziutki głośniczek, łatwo umiejscowić pod fotelem, skrzynke pod niego bez najmniejszego problemu zrobisz sam, a wzmacniacz około 100RMS też kupisz za śmieszne pieniądze.
IMO nie ma najmniejszego sensu kupowania lepszych/droższych głośników i wciskania ich pod fotele.
Jeśli rozważysz jednak zabudowę w bagażniku to pomyśl o rockford fossegate R1, mały litraż, niska cena, całkiem niezle brzmienie.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2009-12-08 21:21:46
Autor: BagMan
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
No na reszcie KONKRETNA odpowiedź!!
Dziękuję za sugestię!

Czy możesz mi w takim razie polecić jakiś (Jak najmniejszy, najtańszy wzmacniacz do kompletu?)

Marzy mi się jakaś własnoręcznie wykonana płaska obudowa MDF (pod siedzenie) plus np ten głośnik i jakiś wzmacniacz wmontowany w tą obudowę.

Czy możesz mi wskazać ten nie za drogi wzmacniacz do kompletu?

Co do wyliczeń pojemności skrzyni to nawet nie zaczynam :)
Po prostu będzie taka jaka się zmieści pod fotel i już!

Jak masz jeszcze jakieś praktyczne sugestie to słucham... :)

pozdrawiam

BagMan

Data: 2009-12-08 22:22:59
Autor: Lewis
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfmcgr$v63$1achot.icm.edu.pl...
[...]

http://allegro.pl/item833283214_blaupunkt_ema_260_2kanaly_350w_gw_fv_sklep_poznan.html
coś takiego, poszukaj może da się znaleźć używkę w cenie do 120zł

lub taki
http://allegro.pl/item833283252_rewelacyjny_wzmacniacz_gms_do_suba_400w_gwar_p_n.html

Pod jeden fotel skrzynka pod drugi taki wzmak i voila!

w max 300zł z materiałami się zamkniesz.

Co do wyliczeń pojemności skrzyni to nawet nie zaczynam :)
Po prostu będzie taka jaka się zmieści pod fotel i już!
Jak masz jeszcze jakieś praktyczne sugestie to słucham... :)

Jak już będziesz się zabierać do tworzenia chętnie służe radą.

pozdrawiam
BagMan

SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F