SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

Data: 2009-12-06 17:25:29
Autor: mirek
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...
Witam wszystkich grupowiczów!
jakiś czas temu zakupiłem radio do auta Blaupunkt:
http://www.blaupunkt.com/pl/7647633310_main.asp
teraz poszukuję do kompletu jakiegoś małego/nie zabierającego dużo miejsca subwoofera do kompletu.
Przeglądając Allegro natknąłem sie na poniższy model:
http://allegro.pl/item837704873_subwoofer_aktywny_vk_80f_300w_pod_siedzenie_nowy.html

A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa? Czy zetknęliście się już z powyższym i co o tym sądzicie?
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w aucie?

pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi,

przerabiałem temat rok temu, najtańszym sensownym rozwiązaniem okazał się subwoofer jbl, taki jak w tej aukcji: http://www.allegro.pl/item838755963_jbl_bass_pro_ii_subwoofer_aktywny_sklep_kurier.html
Nic tańszego nie da jakichkolwiek zadowalających efektów. Ten nie masuje pleców jak pasywna tuba, ale daje wystarczająco niskich tonów do podkreślenia barwy dźwięku.

--
Mirek

SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F