SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

Data: 2009-12-07 07:59:35
Autor: Yogi\(n\)
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w aucie?

Cóz, jeśli masz boczek w bagażniku, który możesz zabudować, to polecam zakup głośnika który wymaga małej skrzyni i własnoręczne zrobienie zabudowy - obudowa z laminatu plus przód z MDF'u i obicie tapicerką, do środka mata tłumiąca, watolina - oczywiście kilka-kilkanaście (popołu)dni robocizny i trochę smrodu ;-) - o ile nie masz dwóch lewych i wszystko zrobisz samodzielnie, to koszt skrzyni zamknie sie w ok. 150-200. Najtrudniejsze było wymodelowanie samej obudowy - tzn "zdjęcie miary", ale potem juz poszło z górki. jeśli masz garaż, to nawet się nei zastanawiaj, jeśli nie, to poszukaj znajomego z ogródkiem ;-)
Ja przerabiałem temat na przełomie marca/kwietnia - kupiłem głośnik Hertza ES 200 (250 zł) - minimalna objętość skrzyni dla niego to zdaje się 13 l, (ja zrobiłem 18).
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es200.pdf
Wzmacniacz tej samej firmy - EP2 - za 249 zeta (promocja była, teraz jak widzę, chodzą po 300-450 i więcej)
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_EP2_tech_eng.pdf
W sumie- troche zabawy kablami, plastikami itd. - ale efekt przeszedł moje oczekiwania, gra miodnie - to maleństwo, bo naprawdę jest toto małe - w sumie tanio wyszło, bo zamknęło się w 750 zł (z kablami i innymi pierdółkami) - wymaga trochę czasu, pracowitości, wyobraźni i samozaparcia - ale warto!!!
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_EP2_tech_eng.pdf
--
Yogi(n)

SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F