SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F

Data: 2009-12-07 22:17:07
Autor: Lewis
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfgev7$ghd$1achot.icm.edu.pl...
Witam wszystkich grupowiczów!
jakiś czas temu zakupiłem radio do auta Blaupunkt:
http://www.blaupunkt.com/pl/7647633310_main.asp
teraz poszukuję do kompletu jakiegoś małego/nie zabierającego dużo miejsca subwoofera do kompletu.
Przeglądając Allegro natknąłem sie na poniższy model:
http://allegro.pl/item837704873_subwoofer_aktywny_vk_80f_300w_pod_siedzeni
e_nowy.html
A pytanie brzmi: czy ten malutki pyrtek w ogóle działa? Czy zetknęliście się już z powyższym i co o tym sądzicie?
Czy istnieją jakieś inne proste/tanie/MAŁE rozwiązania na Subwoofer w
aucie?
pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi,
BagMan

Jeśli chcesz coś włożyć pod siedzenie to raczej nie spodziewaj się rewelacji, tanim całkiem niezłym rozwiązaniem może okazać się nasze rodzime LTC
http://allegro.pl/item814382045_glosnik_ltc_alu_10_f8_plaski.html
Niziutki głośniczek, łatwo umiejscowić pod fotelem, skrzynke pod niego bez najmniejszego problemu zrobisz sam, a wzmacniacz około 100RMS też kupisz za śmieszne pieniądze.
IMO nie ma najmniejszego sensu kupowania lepszych/droższych głośników i wciskania ich pod fotele.
Jeśli rozważysz jednak zabudowę w bagażniku to pomyśl o rockford fossegate R1, mały litraż, niska cena, całkiem niezle brzmienie.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2009-12-08 21:21:46
Autor: BagMan
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
No na reszcie KONKRETNA odpowiedź!!
Dziękuję za sugestię!

Czy możesz mi w takim razie polecić jakiś (Jak najmniejszy, najtańszy wzmacniacz do kompletu?)

Marzy mi się jakaś własnoręcznie wykonana płaska obudowa MDF (pod siedzenie) plus np ten głośnik i jakiś wzmacniacz wmontowany w tą obudowę.

Czy możesz mi wskazać ten nie za drogi wzmacniacz do kompletu?

Co do wyliczeń pojemności skrzyni to nawet nie zaczynam :)
Po prostu będzie taka jaka się zmieści pod fotel i już!

Jak masz jeszcze jakieś praktyczne sugestie to słucham... :)

pozdrawiam

BagMan

Data: 2009-12-08 22:22:59
Autor: Lewis
SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfmcgr$v63$1achot.icm.edu.pl...
[...]

http://allegro.pl/item833283214_blaupunkt_ema_260_2kanaly_350w_gw_fv_sklep_poznan.html
coś takiego, poszukaj może da się znaleźć używkę w cenie do 120zł

lub taki
http://allegro.pl/item833283252_rewelacyjny_wzmacniacz_gms_do_suba_400w_gwar_p_n.html

Pod jeden fotel skrzynka pod drugi taki wzmak i voila!

w max 300zł z materiałami się zamkniesz.

Co do wyliczeń pojemności skrzyni to nawet nie zaczynam :)
Po prostu będzie taka jaka się zmieści pod fotel i już!
Jak masz jeszcze jakieś praktyczne sugestie to słucham... :)

Jak już będziesz się zabierać do tworzenia chętnie służe radą.

pozdrawiam
BagMan

SUBWOOFER AKTYWNY VK 80F