SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni

Data: 2009-03-07 18:22:14
Autor: cytryna
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni
W Stoczni Szczecińskiej Nowa zwodowano 180-metrowy kontenerowiec "Fesco Vladimir". Budowany dla rosyjskiego armatora Fesco statek jest ostatnim, jaki opu¶cił szczecińsk± pochylnię: przyszło¶ć zakładu pozostaje wielk± niewiadom±. Podczas towarzysz±cego uroczysto¶ci wodowania protestu spłonęła kolejna kukła unijnej komisarz ds. konkurencji Neelie Kroes. Doniu jak my cię kochamy za te dziesięc zobowi±zań:
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.   2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty.   3. Wybudujemy nowoczesn± sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic.   4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.   5. Upro¶cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg± prorodzinn±, zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.   6. Przy¶pieszymy budowę stadionów na Euro 2012.   7. Wycofamy wojska z Iraku.   8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będ± chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce.   9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet.   10. Podejmiemy rzeczywist± walkę z korupcj±.   Pozdrawiam kolegę Donia - Karnowski, Sopot.

Data: 2009-03-08 00:33:12
Autor: sofu
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoc zni

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Oj, komus sie powinno powypruwac flaki za te stocznie!

sofu

Data: 2009-03-08 07:41:18
Autor: konserwator
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gouoj7$tc7$1node1.news.atman.pl...

[...]

jak to komus? gdyby rzadzil kaczor byloby to niemozliwe!

rym

Data: 2009-03-08 07:56:04
Autor: KatonStarszy
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskie j stoczni
konserwator pisze:
Wszystkim poprzednim rządom , ze tego badziewia wcześniej nie załatwiły na cacy i nie zaorały. Straszliwe pieniądze poszły na "ratowanie miejsc pracy" w tych stoczniach. tak sie kończy dyktatura związków w zakładach i polityczne nadania w zarządach....
Tusk mógł juz tylko posprzątać....
--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-08 11:53:04
Autor: Nazgul
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińsk iej stoczni
KatonStarszy pisze:
konserwator pisze:
Wszystkim poprzednim rzÄ?dom , ze tego badziewia wczeĹ?niej nie zaĹ?atwiĹ?y na cacy i nie zaoraĹ?y. Straszliwe pieniÄ?dze poszĹ?y na "ratowanie miejsc pracy" w tych stoczniach. tak sie koĹ?czy dyktatura zwiÄ?zkĂłw w zakĹ?adach i polityczne nadania w zarzÄ?dach....
Tusk mĂłgĹ? juz tylko posprzÄ?taÄ?....

To z powodu dyktatury zwi±zków zawodowych uniemożliwiaj±cych wła¶ciw±, porz±dn± restrukturyzację. Je¶li restrukturyzacja oznacza umarzanie długów bez końca no to to się tak musiało skończyć. A ja proponuję po prostu zaorać zwi±zki zawodowe i od razu sytuacja się poprawi.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracuj±cy miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-08 20:02:57
Autor: KatonStarszy
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskie j stoczni
Nazgul pisze:

To z powodu dyktatury związków zawodowych uniemożliwiających właściwą, porządną restrukturyzację. Jeśli restrukturyzacja oznacza umarzanie długów bez końca no to to się tak musiało skończyć. A ja proponuję po prostu zaorać związki zawodowe i od razu sytuacja się poprawi.
I zauwaz ze to umarzanie trwało by sobie dalej gdyby nie KE i jej stanowczość. A jeśłi ktos powie że niemieckie Wilhelmshaven tez dostało - i Ke sie zgodziła , to ja mu powiem ze w tym przypadku to pierwsze oddłuzenie. A u nas było by to juz cholera wie które!

Data: 2009-03-08 09:15:59
Autor: cytryna
> [...]

> 10. Podejmiemy rzeczywist± walkę z korupcj±.
>
> Pozdrawiam kolegę Donia - Karnowski, Sopot.
> -- Oj, komus sie powinno powypruwac flaki za te stocznie!

Sofu co tak skromnie, a za kopalnie, huty, banki, fabryki, zniszczone państwo to już amnestia obowi±zuje?

Data: 2009-03-09 11:55:18
Autor: sofu

> [...]
>
> sofu

Sofu co tak skromnie, a za kopalnie, huty, banki, fabryki, zniszczone

Fakt! Na pal skurwysynów!

sofu

Data: 2009-03-08 11:32:58
Autor: Andrzej Adam Filip
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni [finansowe czarne dziury]
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
W Stoczni Szczecińskiej Nowa zwodowano 180-metrowy kontenerowiec "Fesco
Vladimir". Budowany dla rosyjskiego armatora Fesco statek jest ostatnim,
jaki
opuścił szczecińską pochylnię: przyszłość zakładu pozostaje wielką
niewiadomÄ….
Podczas towarzyszącego uroczystości wodowania protestu spłonęła kolejna
kukła
unijnej komisarz ds. konkurencji Neelie Kroes.
Doniu jak my cię kochamy za te dziesięc zobowiązań:
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i
inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet.
10. Podejmiemy rzeczywistÄ… walkÄ™ z korupcjÄ….

Pozdrawiam kolegÄ™ Donia - Karnowski, Sopot.

--

Oj, komus sie powinno powypruwac flaki za te stocznie!

A ktĂłre rzÄ…dy sÄ… odpowiedzialne za *topienie* forsy w kopalniach?
Czy "górnicy" *sami* płacą/zapłacą *ciężką* forsę za swoje *przywileje*
emerytalne?

Celem rządu nie jest i nie powinno być podtrzymywanie "finansowych
czarnych dziur" *w nieskończoność*. Rząd może i powinien trochę pomóc
przetrwać tak wielkim i znaczącym zakładom kilka gorszych lat jak są
szanse wyjścia potem na prostą. Ja nie wyjdzie to *potem* powinien być
odpowiedzialny za to by tysiące ludzi nie trafiło na bruk jednego dnia i żeby mieli gdzie indziej pracować. Pracować tam gdzie produkuje się
zysk a nie stratę. Trzeba czasem/często pomóc, ale celem rządu nie
powinno być tworzenie "gospodarczych kalek do końca ich życia"
*żebrzących* na okrągło o pomoc rządu/państwa/UE. Każde dziecko *też*
wymaga szczególnej opieki ale ono ma wyrosnąć na *samodzielnego*
dorosłego a nie "trutnia".

Zapewne rząd Tuska (PO) i poprzednie [w tym Kaczyńskiego (PiS)] mają
sporo na sumieniu w sprawie stoczni. Ale pierdołom którzy pośrednio
sugerują wątłością swojejego uzasadnienia że rząd powinien po prostu
pompować ciężką forsę w stocznie do końca świata co by się tam nie
działo najchętniej skopałbym dupy na fioletowo.

1) Ile juĹĽ wpompowano w tÄ… stocznie?
2) Ile trzeba byłoby pompować żeby jej nie zamknięto?
3) Ile planów ratunkowych już nie wyszło choć forsa poszła?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Być pracowitym jak pszczoła

Data: 2009-03-08 22:12:37
Autor: matusm
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni [finansowe czarne dziury]

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l8vg46zt78frances.anfi.chickenkiller.com...
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:

[...]

A które rz±dy s± odpowiedzialne za *topienie* forsy w kopalniach?
Czy "górnicy" *sami* płac±/zapłac± *ciężk±* forsę za swoje *przywileje*
emerytalne?

Celem rz±du nie jest i nie powinno być podtrzymywanie "finansowych
czarnych dziur" *w nieskończono¶ć*. Rz±d może i powinien trochę pomóc
przetrwać tak wielkim i znacz±cym zakładom kilka gorszych lat jak s±
szanse wyj¶cia potem na prost±. Ja nie wyjdzie to *potem* powinien być
odpowiedzialny za to by tysi±ce ludzi nie trafiło na bruk jednego dnia
i żeby mieli gdzie indziej pracować. Pracować tam gdzie produkuje się
zysk a nie stratę. Trzeba czasem/często pomóc, ale celem rz±du nie
powinno być tworzenie "gospodarczych kalek do końca ich życia"
*żebrz±cych* na okr±gło o pomoc rz±du/państwa/UE. Każde dziecko *też*
wymaga szczególnej opieki ale ono ma wyrosn±ć na *samodzielnego*
dorosłego a nie "trutnia".

Zapewne rz±d Tuska (PO) i poprzednie [w tym Kaczyńskiego (PiS)] maj±
sporo na sumieniu w sprawie stoczni. Ale pierdołom którzy po¶rednio
sugeruj± w±tło¶ci± swojejego uzasadnienia że rz±d powinien po prostu
pompować ciężk± forsę w stocznie do końca ¶wiata co by się tam nie
działo najchętniej skopałbym dupy na fioletowo.

1) Ile już wpompowano w t± stocznie?
2) Ile trzeba byłoby pompować żeby jej nie zamknięto?
3) Ile planów ratunkowych już nie wyszło choć forsa poszła?

Jestem w stanie  zrozumiec zacietrzewienie i glupote ale trzeba trzymac  sie choc  troche  faktow  a  przypomne  ze na poczatku 2000r
stocznie  mialy portwel zamowien az do  czasow Millera co nie wie jak konczyc  ale  potrafi rozwalic
kazda inicjatywe odbudowy.Dodatkowo to dzieki zydokomunie i braku dekomunizacji nigdy nie  bylo  wiadome czy PPR bedzie  chcial cokolwiek
 budowac ,no ukrasc to tak ale konstruowac to juz nie ich  specjalnosc.Takim prostym rozwiazaniem
byla jakas  zmiana specjalizacji w ramach istniejacego portu bez zamowien z CCCP.Caly  czas wszystko  zydokomunie  wychodzi najlepiej gdy podejmuja dzialania  na rzecz pauperyzacji spoleczenstwa nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-08 12:43:15
Autor: MH
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni
[ciach]

Te , Cytryna , o co ci chodzi? Nie dalej jak 2-3 tygodnie temu , twój partyjny
kolega AWE pisał , że stocznia to BURDEL i wasz "ojciec" z Torunia słusznie
post±pił , robi±c was ćmoki w bambuko !!

MH --

Data: 2009-03-08 12:59:19
Autor: Andrzej Adam Filip
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni
"MH" <logiznam1@op.pl> pisze:

[ciach]
Te , Cytryna , o co ci chodzi? Nie dalej jak 2-3 tygodnie temu , twĂłj
partyjny kolega AWE pisał , że stocznia to BURDEL i wasz "ojciec" z
Torunia słusznie postąpił , robiąc was ćmoki w bambuko !!

Mowa jest o stoczni *w Szczecinie* a Rydzyk zbierał na stocznie *w Gdańsku* co się zapisała w historii z imieniem Lenina :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Chcesz ocenić człowieka, pozwól mu rozkazywać.

Data: 2009-03-08 17:17:34
Autor: MH
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczeci�skiej stoczni
"MH" <logiznam1@op.pl> pisze:

> [ciach]
> Te , Cytryna , o co ci chodzi? Nie dalej jak 2-3 tygodnie temu , twĂłj
> partyjny kolega AWE pisaĹ&#65533; , ĹĽe stocznia to BURDEL i wasz "ojciec" z
> Torunia sĹ&#65533;usznie postÄ&#65533;piĹ&#65533; , robiÄ&#65533;c was Ä&#65533;moki w bambuko !!

Mowa jest o stoczni *w Szczecinie* a Rydzyk zbieraĹ&#65533; na stocznie *w GdaĹ&#65533;sku* co siÄ&#65533; zapisaĹ&#65533;a w historii z imieniem Lenina :-)

Jeden uj.. , i tu i tam zajmuj± się łódkami.

MH

Data: 2009-03-08 20:12:39
Autor: KatonStarszy
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczeciÄąA 533;skiej stoczni
MH pisze:

Jeden uj.. , i tu i tam zajmujÄ… siÄ™ Ĺ‚Ăłdkami.
I jednym i drugim dołożono juz z naszych kieszeni monstrualna kasę do tego szkutnictwa ! Dosyć!

Data: 2009-03-08 20:38:54
Autor: Andrzej Adam Filip
"MH" <logiznam1@op.pl> pisze:

"MH" <logiznam1@op.pl> pisze:

> [...]

Jeden uj.. , i tu i tam zajmujÄ… siÄ™ Ĺ‚Ăłdkami.

*JuĹĽ* nie jeden uj.. jak w socjalizmie.
Many konkurencje czy nie?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeśli nie mielesz, nie zakurzysz się; oczerniają cię, gdy cię nie ma.

Data: 2009-03-08 22:13:41
Autor: matusm
SUKCES PO - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2dc3.0000017c.49b3af53newsgate.onet.pl...

Data: 2009-03-08 22:01:18
Autor: matusm
SUKCES Rakowskiego - Ostatnie wodowanie w szczecińskiej stoczni

[...]

Przepowiednia  Rakowskiego stala sie  cialem
Nie bedzie  stoczni Gdanskiej,na poczatek triumfuje konfident,prezydent Szczecina Jurczyk bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,