SUV

Data: 2010-01-20 14:36:31
Autor: J.F.
SUV
Uzytkownik "nim" <piotr.matuszewski@gmail.com> napisal
Jak wam sie wydaje czy za kilka lat wszyscy bedziemy jezdzic SUVami?
Oczywiscie przy zalozeniu ze spoleczenstwo bedzie sie bogacic w
aktualnym tempie i nie dopadnie go zaden kryzys.

Sam sobie odpowiedz co lepsze .. i jesli to kupisz, to to producenci wyprodukuja.
Choc tak do konca to nie dziala :-)

Jak sobie patrze na te nasze dziurawe ulice, snieg na gorskich drogach, to mi sie SUV marzy.

Z drugiej strony .. male to, ciasne, za duzo pali, parkowac klopot ...

J.

Data: 2010-01-20 14:48:53
Autor: Jan Kowalski
SUV

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hj70st$ipt$1news.onet.pl...
Jak sobie patrze na te nasze dziurawe ulice, snieg na gorskich drogach, to mi sie SUV marzy.

Z drugiej strony .. male to, ciasne, za duzo pali, parkowac klopot

Raczej duze na zewnatrz i ciasne wewnatrz.

Data: 2010-01-21 08:52:56
Autor: JAM
SUV
On Jan 20, 8:48 am, "Jan Kowalski" <Kowal...@nomail.pl> wrote:
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:hj70st$ipt$1news.onet.pl...

> [...]
> mi sie SUV marzy.

> Z drugiej strony .. male to, ciasne, za duzo pali, parkowac klopot

Raczej duze na zewnatrz i ciasne wewnatrz.

Nie wszystkie sa takie ciasne. jest kilka SUV o rozmiarach i ergonomi
wnetrza przewyzszajacej sporo najlepsze osobowe. Na przyklad Lexus
LX10, Toyota Sequoia czy Nissan Armada o amerykanskich nie
wspominajac.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Data: 2010-01-21 22:44:59
Autor: J.F.
SUV
On Thu, 21 Jan 2010 08:52:56 -0800 (PST),  JAM wrote:
> [...]

wnetrza przewyzszajacej sporo najlepsze osobowe. Na przyklad Lexus
LX10, Toyota Sequoia czy Nissan Armada o amerykanskich nie

Miedzy Atlantykiem a Bugiem ich nie sprzedaja [chyba] :-(

Poza tym ja patrze inaczej .. da sie do nich wsadzic dwumetrowe narty,
cztery plecaki i wygodnie pojechac w 4 osoby ? J.

Data: 2010-01-22 10:30:30
Autor: Jacek Osiecki
SUV
Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:44:59 +0100, J.F napisał(a):
[...]

Teraz się na carvingach jeździ :P
A na serio to narty wozi się na dachu - od tego są relingi i ew. bagażnik
dachowy. Narty przewożone w samochodzie to nonsens i masakra przy
ewentualnym wypadku...

cztery plecaki i wygodnie pojechac w 4 osoby ?

To jak najbardziej.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-23 09:54:21
Autor: JAM
SUV
On Jan 21, 4:44 pm, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Poza tym ja patrze inaczej .. da sie do nich wsadzic dwumetrowe narty,
cztery plecaki i wygodnie pojechac w 4 osoby ?

Absolutnie. To sa naprawde duze samochody.

Data: 2010-01-20 16:47:42
Autor: Tomasz Finke
SUV
J.F. pisze:

Jak sobie patrze na te nasze dziurawe ulice, snieg na gorskich drogach, to mi sie SUV marzy.

Z drugiej strony .. male to, ciasne, za duzo pali, parkowac klopot ..

Dlatego ja wolę SUW-a, odpadają dwie pierwsze wady ;-)

T.

SUV