SUV dla zony

Data: 2011-12-30 13:39:57
Autor: sensei
SUV dla zony
Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci" (a nie na off-road) z dość bogatym wyposażeniem, długą gwarancją, solidnym wykonaniem, silnik może być spokojny, niewyczynowy. Limit ok. 90tys. zł. Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co można powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi awariami i wizytami w serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe alternatywne propozycje?

Data: 2011-12-30 12:54:12
Autor: to
SUV dla zony
begin sensei
WybĂłr na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co moĹźna
powiedzieć o nim

Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

Data: 2011-12-30 14:01:39
Autor: sensei
SUV dla zony
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efdb474$0$1449$65785112news.neostrada.pl...
begin sensei

WybĂłr na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co moĹźna
powiedzieć o nim

Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

masz prawo do swojego zdania ale zamiast negacji wolałbym pozytywną propozycję, pytanie co w zamian?

Data: 2011-12-30 13:53:31
Autor: to
SUV dla zony
begin sensei
masz prawo do swojego zdania ale zamiast negacji wolałbym pozytywną
propozycję, pytanie co w zamian?

Z SUV-ów podoba mi się chyba tylko ten:
http://www.auto-blog.pl/wp-content/gallery/116/infiniti-fx50-s-crd.jpg

Na zdjęciu może nie powala, ale na żywo wygląda świetnie. ;)

Data: 2011-12-30 14:56:42
Autor: sensei
SUV dla zony
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efdc25b$0$1449$65785112news.neostrada.pl...
begin sensei

[...]

szczerze to na zdjęciu wygląda fatalnie, za takie pieniądze to wolałbym bmw, szukam jednak coś tańszego

Data: 2011-12-30 14:12:32
Autor: Chris
SUV dla zony
to nabazgrał(a):

begin sensei
WybĂłr na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co moĹźna
powiedzieć o nim
Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

A mi się podoba ... fajne auto i też nad nim myślałem ... na razie mam niestety inne wydatki więc zmina auta czeka.....

Nie powinno się psuć bo to nowa konstrukcja do tego masz 7 lat gwarancji. Jeżdziłem bliżniaczym ix35 Hundaia i jeżdziło się naprawdę fajnie ale buda bardziej podoba mi się u KIA. Jak będziesz szukał to patrz na promocję, moze da się wychaczyć silnik 2.0 + napęd 4x4 + skrzynia automatyczna, reszta wyp. to w sumie zbędne wydatki jak kamera cofania czy droga navigacja.

Data: 2011-12-30 13:59:23
Autor: to
SUV dla zony
begin Chris
to nabazgrał(a):

begin sensei
WybĂłr na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co
można powiedzieć o nim
Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

A mi się podoba ...

Z ktĂłrej strony?

Z tej wygląda jakby ktoś po pijaku projektował:
http://tiny.pl/hjcw2

A z tej jakby miało kogoś opluć:
http://tiny.pl/hjcw8

Najlepsza była chyba ta wersja, ciekawe, czy można ją kupić?
http://tiny.pl/hjcw6

Data: 2011-12-30 15:04:20
Autor: Chris
SUV dla zony
to nabazgrał(a):

[...]

O gustach się nie dyskutuje zwłaszcza z trollami :)

Data: 2011-12-30 14:12:15
Autor: to
SUV dla zony
begin Chris
O gustach się nie dyskutuje zwłaszcza z trollami :)

No fakt, niepotrzebnie rozpocząłem z Tobą dyskusję. :/

Data: 2011-12-30 17:06:02
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 30-12-2011 14:59, to pisze:
Z tej wygląda jakby ktoś po pijaku projektował:
http://tiny.pl/hjcw2

http://www.autogaleria.pl/fotografie/ssangyong/ssangyong_rodius_2.7_xdi_premium_2005_02.jpg

Ten mnie zawsze zabija :)
Skąd się biorą takie pomysły??

--
Paweł

Data: 2011-12-30 17:32:35
Autor: to
SUV dla zony
begin DoQ
Ten mnie zawsze zabija :)
Skąd się biorą takie pomysły??

To chyba miał być karawan, tylko zapomnieli krzyży nalepić.

Data: 2011-12-30 20:32:39
Autor: Pan Piskorz
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 18:32, to pisze:
To chyba miał być karawan, tylko zapomnieli krzyży nalepić.

Ta firma cierpi przez swoje wzornictwo i kompletny brak reklamy.
W 2008 roku myślałem nad wyborem Ssangyonga Kyriona. Auto miało fajną cenę, świetne wyposażenie, dobry silnik i nie miało żadnym obiektywnych wad (po liftingu wygląd był całkiem akceptowalny). Tylko jest nietypowe, co mnie wystraszyło. Wziąłem Hyundaia Tucsona, w porównaniu z Kyryonem prymitywny, ale dość popularny.

P.

Data: 2011-12-30 20:41:50
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 17:06, DoQ pisze:

http://www.autogaleria.pl/fotografie/ssangyong/ssangyong_rodius_2.7_xdi_premium_2005_02.jpg

Ten mnie zawsze zabija :)

A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet
marki od siebie odróżnić.

Skąd się biorą takie pomysły??

Tego nie wiem :)

Data: 2011-12-30 19:47:13
Autor: to
SUV dla zony
begin Artur Maśląg
A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet marki
od siebie odróżnić.

Fakt, ale Twój się wyróżnia:
http://tiny.pl/hjcdb

Data: 2011-12-31 14:59:45
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 20:47, to pisze:
Artur Maśląg

[...]

http://www.melex.pl/upload/testowy_2/hearse_rear_1.jpg
http://www.melex.pl/upload/testowy_2/hearse_front_2.jpg

Szkoda, że nie widziałeś na żywo - webasto itd. Wypas
normalnie. W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej.

Data: 2012-01-01 20:10:33
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 31-12-2011 14:59, Artur Maśląg pisze:
http://www.melex.pl/upload/testowy_2/hearse_rear_1.jpg
http://www.melex.pl/upload/testowy_2/hearse_front_2.jpg
Szkoda, że nie widziałeś na żywo - webasto itd. Wypas
normalnie. W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej.

Jeździsz nim do pracy ?;))

--
Paweł

Data: 2012-01-03 23:59:53
Autor: Grejon
SUV dla zony
W dniu 2012-01-01 20:10, DoQ pisze:
[...]

Albo W pracy :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-30 20:49:30
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 30-12-2011 20:41, Artur Maśląg pisze:
A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet
marki od siebie odróżnić.

Ale dlaczego muszą się wyróżniać negatywnie?
Dosłownie tylko trumnę tam wrzucić i dorabiać na pogrzebach.

--
Paweł

Data: 2011-12-30 21:11:50
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 20:49, DoQ pisze:
[...]

Dlaczego negatywnie? Kwestia gustu ;) Multipla podobno z nim
wygrała w rankingu "brzydoty", a mi się ona nawet podoba :)
Ten samochód jest zwyczajnie inny niż wszystkie dookoła.
W Australii bardzo popularny :)

Dosłownie tylko trumnę tam wrzucić i dorabiać na pogrzebach.

Nie widziałem go w tej roli.

Data: 2011-12-30 21:26:36
Autor: to
SUV dla zony
begin Artur Maśląg
Dlaczego negatywnie? Kwestia gustu ;) Multipla podobno z nim wygrała w
rankingu "brzydoty", a mi się ona nawet podoba :)

To sobie kup. :>

Data: 2011-12-30 21:29:41
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 30-12-2011 21:11, Artur Maśląg pisze:
[...]

No jak jest postrzegany to widać po wynikach sprzedaży w Polsce, kariery nie zrobił.

--
Paweł

Data: 2011-12-31 14:51:39
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 21:29, DoQ pisze:
[...]

W Polsce nie, ale to nie Polska wyznacza trendy estetyczne ;) Zresztą
sprawa tego projektu jest dość zabawna - gdzieś tam wyczytałem, że
koncepcyjnie miał nawiązywać do luksusowych jachtów i chyba się
to udało. Mi tam się podoba, że ludzie mają fantazję i dzięki temu
świat jest ciekawszy :)

Data: 2012-01-01 20:09:42
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 31-12-2011 14:51, Artur Maśląg pisze:
W Polsce nie, ale to nie Polska wyznacza trendy estetyczne ;) Zresztą
sprawa tego projektu jest dość zabawna - gdzieś tam wyczytałem, że

Na szczęście Polacy mają typowe gusta i nie musimy podziwiać na drogach takich karawanów...

koncepcyjnie miał nawiązywać do luksusowych jachtów i chyba się
to udało. Mi tam się podoba, że ludzie mają fantazję i dzięki temu
świat jest ciekawszy :)

No ba, równie dobrze można by było o ToiToia przyczepić kółka - na drodze wyróżniałby się na pewno.. :)

--
Paweł

Data: 2012-01-01 20:32:18
Autor: to
SUV dla zony
begin DoQ
No ba, równie dobrze można by było o ToiToia przyczepić kółka - na
drodze wyróżniałby się na pewno.. :)

Mamy na grupie kolekcjonera PRL-owskich sedesĂłw, to moĹźe i Artur sobie z niebieskiego kibla auto zrobi...

Data: 2012-01-01 22:06:14
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 01-01-2012 21:32, to pisze:
No ba, równie dobrze można by było o ToiToia przyczepić kółka - na
drodze wyróżniałby się na pewno.. :)
Mamy na grupie kolekcjonera PRL-owskich sedesów, to może i Artur sobie z
niebieskiego kibla auto zrobi...

Chyba nie spodobała mu się mój concept car :(

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:34:51
Autor: to
SUV dla zony
begin DoQ
Chyba nie spodobała mu się mój concept car :(

Nie stać go i dorabia ideologię!

Data: 2012-01-01 22:47:30
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 01-01-2012 22:34, to pisze:
Chyba nie spodobała mu się mój concept car :(
Nie stać go i dorabia ideologię!

http://www.telegraph.co.uk/motoring/2754226/The-100-ugliest-cars-20-1.html?image=17 http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/2754146/The-100-ugliest-cars.html

Zaszczytne trzecie miejsce... ale ja tam nie wiem co to są typowe gusta.

--
Paweł

Data: 2012-01-02 08:10:55
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2012-01-01 22:47, DoQ pisze:
[...]

Widzę, że znalazłeś - o tym rankingu pisałem jak podałem przykład
Multipli.

Zaszczytne trzecie miejsce... ale ja tam nie wiem co to są typowe gusta.

No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8, BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

:)

Data: 2012-01-02 07:46:08
Autor: to
SUV dla zony
begin Artur Maśląg
No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

Dziwna ta lista i bardzo tendencyjna. --

Data: 2012-01-02 10:06:11
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 02-01-2012 08:10, Artur Maśląg pisze:
Zaszczytne trzecie miejsce... ale ja tam nie wiem co to są typowe gusta.
No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

Za tym stoi pewnie układ! :P

--
Paweł

Data: 2012-01-03 23:54:37
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 03-01-2012 23:36, Grejon pisze:
No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
BMW seria 1 na 11, Ka na 12.
Obczajcie 72. :)

Dziwie się że nie bliżej czołówki ;) Pold też się załapał, 50te któreś tam.. :)

--
Paweł

Data: 2012-01-03 23:57:16
Autor: Grejon
SUV dla zony
W dniu 2012-01-03 23:54, DoQ pisze:
[...]

Malucha ni ma. A na pierwszym Pontiac Aztek - podobno nawet pracowniczy GM go nie chcieli kupowac z pracowniczą zniżką :)

Data: 2012-01-04 00:03:19
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 03-01-2012 23:57, Grejon pisze:
Malucha ni ma. A na pierwszym Pontiac Aztek - podobno nawet pracowniczy
GM go nie chcieli kupowac z pracowniczą zniżką :)

Tendencyjna i nieprawdziwa plotka, przecież Aztec to zgrabne i ładne auto :)))
Swoją drogą, układ przednich lamp przypomina mi trochę Nissana Juke ;)

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:21:08
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2012-01-01 20:09, DoQ pisze:
W dniu 31-12-2011 14:51, Artur Maśląg pisze:
W Polsce nie, ale to nie Polska wyznacza trendy estetyczne ;) Zresztą
sprawa tego projektu jest dość zabawna - gdzieś tam wyczytałem, że

Na szczęście Polacy mają typowe gusta

A co to są typowe gusta? Ciekaw jestem jak je zdefiniujesz :)

i nie musimy podziwiać na drogach
takich karawanów...

Nikt nie każe podziwiać - różne rzeczy widujemy. Jednym się podobają,
innym nie. Są też tacy, dla których jest to obojętne.

[...]

Bez przesady - ToiToi z przyczepionymi kółkami pozostaje ToiToiem
z przyczepionymi kółkami, a nie projektem wykonanym z pewnymi
założeniami/koncepcją, która miała pewien konkretny cel i jej
realizacja jest dość trafna. Owszem, podobać się nie musi, ale
to inna kwestia.

Data: 2012-01-01 22:05:33
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 01-01-2012 21:21, Artur Maśląg pisze:
[...]

Typowe gusta kształtują rynek, to co widzisz najczęściej na naszych i europejskich drogach to są typowe gusta. Proste.

i nie musimy podziwiać na drogach
takich karawanów...
Nikt nie każe podziwiać - różne rzeczy widujemy. Jednym się podobają,
innym nie. Są też tacy, dla których jest to obojętne.

Dla mnie nie. Taka pokraka razi w mój wysmakowany gust.

[...]

Nie prawda. Taki ToiToi także ma konkretny cel - masz dojechać do celu bez zatrzymywania się na sranie :P

--
Paweł

Data: 2012-01-01 22:14:59
Autor: Artur Maśląg
SUV dla zony
W dniu 2012-01-01 22:05, DoQ pisze:
W dniu 01-01-2012 21:21, Artur Maśląg pisze:
(...)
Na szczęście Polacy mają typowe gusta
A co to są typowe gusta? Ciekaw jestem jak je zdefiniujesz :)

Typowe gusta kształtują rynek, to co widzisz najczęściej na naszych i
europejskich drogach to są typowe gusta. Proste.

Zdaje się, że z tą definicja to jednak nie trafiłeś. To co widzę
najczęściej na drogach to raczej tak średnio od gustów zależy.
Czysta "estetyka" to jednak nie wszystko.

Nikt nie każe podziwiać - różne rzeczy widujemy. Jednym się podobają,
innym nie. Są też tacy, dla których jest to obojętne.

Dla mnie nie. Taka pokraka razi w mój wysmakowany gust.

To fakt, ale Twój indywidualny gust, a nie gust Polaków.

[...]

Cel być może, ale to jednak coś innego niż koncept, w którym
zrealizowany projekt ma koncepcyjnie  z czymś się kojarzyć.
ToiToi pozostanie ToiToiem, nawet na kółkach.

Data: 2012-01-01 22:28:26
Autor: DoQ
SUV dla zony
W dniu 01-01-2012 22:14, Artur Maśląg pisze:
[...]

Sugerujesz, że ludzie są zmuszeni kupować to co jest, a nie to co im się faktycznie podoba dlatego SsangJongi tak słabo się sprzedają?

[...]

Czyli nie stać ich na SsangJonga dlatego kupują jakieś S-maxy, a ja dorabiam ideologię?

[...]

Podobnie jak SsangJong - wydumka a'la karawan na kółkach.

--
Paweł

Data: 2011-12-30 23:41:56
Autor: Marek Dyjor
SUV dla zony
DoQ wrote:
[...]

wersja karawan dla chińczyków?

Data: 2011-12-31 12:58:38
Autor: dremka
SUV dla zony
DoQ napisal:

http://www.autogaleria.pl/fotografie/ssangyong/ssangyong_rodius_2.7_xdi_premium_2005_02.jpg

Ten mnie zawsze zabija :)
Skąd się biorą takie pomysły??

Codziennie mijam "TO" na parkingu i na żywo wygląda jeszcze gorzej.

--
dremka

Data: 2011-12-30 18:48:33
Autor: Rafał Grzelak
SUV dla zony
sensei wrote:

[...]

Yeti to SUV? ;]
Tiguan?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-30 21:35:44
Autor: sensei
SUV dla zony
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hnh82890rf4000news.gazeta.pl...
sensei wrote:

[...]

nie sądzę

Tiguan?

cena najlichszej wersji to 89tys, wolę full wypasioną KIA lub Hyundaya niż zabiedzonego VW

Data: 2012-01-01 20:43:02
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
SUV dla zony
sensei wrote:

[...]

SUV czy nie SUV - nie ważne. Moja żona jest zachwycona, chociaż
się z E91 przesiadła. Mówi, że Yeti lepsze.

Data: 2011-12-30 19:52:28
Autor: Pan Piskorz
SUV dla zony
W dniu 2011-12-30 13:39, sensei pisze:
silnik może być spokojny

Spokojnym silnikiem można nazwać benzynową jednostkę dwulitrową.
To też jest bardzo udany silnik, skrzynia biegów też jest całkiem nowa. Te same silniki stosuje obecnie też Mitsubishi i Chrysler.
1.6 jest zdecydowanie za słaby.

Auto ma sporą masę i swoim kształtem stawia znaczny opór.

Weź pod uwagę wersje 4wd. Zimą rozwiązanie jest nieocenione.
P.

Data: 2011-12-31 14:38:47
Autor: Kajetan Malkontowicz
SUV dla zony
W dniu 30-12-2011 13:39, sensei pisze:
Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci" (a

Zapytam podchwytliwie: to ma być pierwsze auto żony która właśnie
zdobyła PJ?

--
pozdrowienia
Kajetan

Data: 2012-01-04 11:22:23
Autor: BAREK
SUV dla zony
[...]
Nissan Quaskai czy jak to tam się pisze i X-Trail
Pewnie i Mitsubishi coś tam ma.
Najbardziej bym polecił Subaru Forester lub Outback, ale to jakieś 30-40tyś więcej by wyszło,
BMW X1 nie wiem, czy się nie zmieści w takiej cenie.
A tak w ogóle to na przykład allegro odpowiedni filterek i się okaże co tam być może.
Takie auta koło 100tyś to można sporo utargować, poza tym często opłaca się czegoś za granicą poszukać. Gwarancja w Europie jest wszędzie honorowana.
Ja tak właśnie jakiś czas temu sprowadziłem sobie nowego Forestera.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2012-01-07 11:34:52
Autor: e^x/dx
SUV dla zony
To się trzeba zdecydować: SUV czy Crossover, bo ta KIA to żaden SUV. Polecam
Ford Kuga.

Pozdrawiam, e^x/dx

Data: 2012-01-07 12:59:57
Autor: sensei
SUV dla zony
Użytkownik " e^x/dx" <dummywst@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:je9aks$862$1inews.gazeta.pl...
To się trzeba zdecydować: SUV czy Crossover, bo ta KIA to żaden SUV. Polecam
Ford Kuga.

daj spokój, cena najuboższej wersji 109tys, wersja z dziennymi LEDami dopiero od 116tys a do tego ksenony 3tys, dach panoramiczny 3tys, lakier 2tys, przyciemniane szyby 1,2tys to wyjdzie razem minimum 125tys. - za tyle to można kupić dużo ciekawszy pojazd z dużo lepszym wyposażeniem, nie mówiąc o tym że to wszystko KIA ma za niemal 30tys mniej.

Data: 2012-01-07 12:36:20
Autor: e^x/dx
SUV dla zony
Moim zdaniem warto. Właściwości trakcyjne KIA są mierne. Zwłaszcza w ciasnych
zakrętach. Kuga pod tym wzgledem to klasa sama dla siebie. Nawet w TG się nią
zachwycali :-) . Przejedź się testowo, nie będziesz chciał innego crossover'a.

Pozdrawiam, e^x/dx

Data: 2012-01-10 13:07:18
Autor: AL
SUV dla zony
W dniu 2012-01-07 13:36,  e^x/dx pisze:
[...]

tylko aby zachwycac sie trakcjami nie kupuje sie ani SUV'a ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 10:11:10
Autor: Tomisk
SUV dla zony
[...]
Proponuję jazde testową KIA 1.6 ja mam to za sobą i tak "nie jeżdzącym" samochodem nigdy nie jechałem. Wnętrze i zenątrz w miare OK ale silnik porazka do 4000obr nic się nie dzieje (co zreszta widać na papierze max moment chyba koło 5000obr a moc jeszcze wyżej). Jak dla mnie z tym silnikiem to porażka.

Data: 2012-01-10 18:28:40
Autor: Cavallino
SUV dla zony
Użytkownik "Tomisk" <tomisz@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Proponuję jazde testową KIA 1.6 ja mam to za sobą i tak "nie jeżdzącym" samochodem nigdy nie jechałem.

Ale co w tym dziwnego?
Benzynowy wolnossący 1.6 jest za słaby nawet do zwykłego kompakta, więc skąd przypuszczenia że poradzi sobie z SUV-em?
Tak dla otrzeźwienia proponuję sprawdzić gamę silników Dustera. ;-)

Data: 2012-01-10 22:14:25
Autor: sensei
SUV dla zony
Użytkownik "Tomisk" <tomisz@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f0c00af$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
[...]

135KM to nie tak strasznie. To co mają powiedziec jezdzący 1,7D o 115KM ?

Data: 2012-01-10 22:22:24
Autor: Cavallino
SUV dla zony
Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:

135KM to nie tak strasznie. To co mają powiedziec jezdzący 1,7D o 115KM ?

Obstawiam, że gorzej nie mają, może nawet lepiej.
Sprawdź przy jakich obrotach ten benzynowy 1.6 ma więcej mocy niż diesel 1.6 (tutaj zwany dla niepoznaki 1.7) i sam sobie odpowiedz ile razy na takich obrotach pojedziesz.

Data: 2012-01-11 08:05:17
Autor: Tomisk
SUV dla zony
W dniu 2012-01-10 22:14, sensei pisze:
[...]

Też spodziewałem się czegoś więcej od tych 135 KM a tu klapa. Przypomniał mi się Escort 1.6 90KM którego dawno temu ujeżdżałem i to była rakieta w porównaniu do KIA a podejrzewam że przelicznik masa do mocy jest podobna. Nie wiem czy może skrzynia 6 biegowa w KIA tak zamula to auto.

SUV dla zony