SUV do 55000

Data: 2014-12-29 11:40:29
Autor: Chris
SUV do 55000
W dniu 2014-12-29 o 10:38, twistedme pisze:
Kryteria wyznacza cena, wiadomo, żona bardzo nalegała na automat, mi to
obojętne. Za to obojgu nam spodobała się perspektywa 7 miejsc, bo czasem
jedziemy w 6 osób i wtedy musimy na 2 auta.

Może coś w tym stylu ?

http://otomoto.pl/ford-s-max-2-0tdci-titanium-skora-7-osob-led-C35407603.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-31 01:59:23
Autor: Dawid
SUV do 55000
W dniu 2014-12-29 o 11:40, Chris pisze:
[...]

Na spokojnie bez dokuczania, znasz osobiście ten samochód?
Ładnie wygląda, jak z awaryjnością, prowadzeniem, utrzymaniem itp.?
Pozdrawiam.

SUV do 55000