SUV do miasta

Data: 2020-07-26 05:01:14
Autor: Cavallino
SUV do miasta
W dniu 26-07-2020 o 01:32, Bolko pisze:
Potrzebuje kupić nowe auto.
Cena 100+ netto
Cztery osoby
Jazda po Krakowie plus A4 cztery godziny w miesiącu plus jakieś ekstra wyjazdy ***.

Pierwszy wybór padł ma skode octavie kombi bo kiedyś mieliśmy i było ok.
Plusy  nie bardzo rzuca się w oczy pod kościołem (taki tańszy VW).

Nie bardzo tańszy.

Ja mazdą 6 urwałem plastiki w podwoziu. Ale miałem okazje przejechać się wtedy Doodge Durango po tych koleinach.

I liczysz że Kodiaq-iem pojedziesz tak samo?
Zresztą odpowiednik Octavii to Karoq, a nie Kodiaq, więc się zdecyduj czego potrzebujesz.

Pytanie jest takie
Czy mój rozsądek jest zdrowy?
Czy są jakieś alternatywy których nie wiedzę?

Cała kupa, nawet w Skodzie.

Data: 2020-07-26 08:34:22
Autor: cef
SUV do miasta
W dniu 2020-07-26 o 05:01, Cavallino pisze:

[...]

To nie on decydował o Kodiaqu, tylko sprzedawca zaproponował.
Skoro widzisz całą kupę alternatyw nawet w Skodzie, to zaproponuj coś,
bo o to właśnie pyta wątkotwórca.

Data: 2020-07-26 09:21:53
Autor: Cavallino
SUV do miasta
W dniu 26-07-2020 o 08:34, cef pisze:
[...]

Jak odpowie czego potrzebuje, to będzie można odpowiedzieć.
Przecież nie wiemy, czy wystarcza mu auto klasy B suv (bo to jest właśnie suv do miasta), czy musi być coś większego.

Data: 2020-07-26 01:00:29
Autor: Bolko
SUV do miasta
Potrzebuje kupić Nowe auto.
Cena: 100+ netto
Cztery osoby: ja 192 cm dwóch synów rośnie plus żona  Rocznie ok 20 kkm
Benzyna  może automat kombi ewnentualnie hatchbag  bagażnik na cztery walizki plus skrzynkę na jabłka  (na buty po zawodach)

Auto będzie jeździć po Krakowie codziennie plus na A4 cztery godziny w miesiącu plus nad morze/góry/pogrzeb/wesele kilka razy do roku
plus ekstra wyjazdy do lasu które opisałem powyżek (ok 30 razy w roku).

Na literkach się nie znam

Data: 2020-08-12 16:22:41
Autor: Poldek
SUV do miasta
W dniu 2020-07-26 o 10:00, Bolko pisze:
[...]

Jak już wspomniałem obok, dlaczego by nie Golf Alltrack - ?
4 osoby z bagażami wchodzą elegancko, na autostradzie będzie jechał lepiej niż SUV, a na polnej drodze będzie wisiał wyżej niż zwykłe kombi.

Data: 2020-07-26 11:09:24
Autor: cef
SUV do miasta
W dniu 2020-07-26 o 09:21, Cavallino pisze:
[...]

No przecież napisał obszernie w pierwszym poście.

Data: 2020-07-26 13:08:21
Autor: Cavallino
SUV do miasta
W dniu 26-07-2020 o 11:09, cef pisze:

[...]

Nie bardzo właśnie wynika z niego co potrzebuje.
Po wyjaśnieniach, problemem do ustalenia jest tylko wielkość bagażnika.
Małe suvy nie zmieszczą 4 walizek i skrzynki na jabłka.
Z kolei normalne (niskie) auta są mało praktyczne poza asfaltem.

Data: 2020-07-26 13:05:14
Autor: Cavallino
SUV do miasta
W dniu 26-07-2020 o 10:00, Bolko pisze:
[...]

To już nie suv?

bagażnik na cztery walizki plus skrzynkę na jabłka  (na buty po zawodach)

No to w Skodzie będzie najłatwiej.
A te walizki to jakie duże, kabinowe czy takie max, wakacyjne?

Auto będzie jeździć po Krakowie codziennie
plus na A4 cztery godziny w miesiącu
plus nad morze/góry/pogrzeb/wesele kilka razy do roku
plus ekstra wyjazdy do lasu które opisałem powyżek (ok 30 razy w roku).

Szukałbym suva.
Gdyby nie wymogi bagażnika, to spełnia założenia, każdy, nawet klasy B.
Jak dobrze doposażysz, to również podniesiesz cenę do założonego poziomu. ;-)

SUV do miasta