SUV na błotnistą drogę

Data: 2020-02-04 11:33:28
Autor: Poldek
SUV na błotnistą drogę
W dniu 2020-02-03 o 15:38, uciu pisze:
Jakiego suv szukać z w miarę porz±dnym napędem 4x4?
Może być jakie¶ wyżej podwyższone kombi

Czasem muszę jechać po bardzo błotnistej drodze - rozjeżdżone błoto, koleiny na  15-20cm.
W zimie czasem zapomn± jej od¶nieżyć - nie tyczy się tej zimy ?

Miałem kiedy¶ GV2 i dawała rade - z oponami A,  zapiętym reduktorem nawet holowałem po tym błocie osobówkę z przyczep±. A w zimę, zdarzyło się, że zderzak robił za płóg :-)

Teraz chciałbym kupić co¶ podobnego, co da rade...

Najlepiej automat i tylko benzyna.

Do głowy przychodzi mi Forester lub... GV2 z końca produkcji...
Jest co¶ jeszcze?
Niva odpada ?
Duster chyba też - brak automatu w modelach PB

Najlepiej w cenie do 50kpln

Jest tego pełno. Pocz±wszy od Golfa Alltracka i innych kombiaków w podwyższonych wersjach, poprzez wszelkiej ma¶ci suwy, aż do GAZa/UAZa.

Data: 2020-02-04 15:04:31
Autor: Cavallino
SUV na błotnistą drogę
W dniu 04-02-2020 o 11:33, Poldek pisze:
[...]

Z prze¶witem 20 cm?
Może Volvo.....

Data: 2020-02-05 10:47:26
Autor: Irek.N.
SUV na błotnistą drogę

Jest tego pełno. Pocz±wszy od Golfa Alltracka i innych kombiaków w
podwyższonych wersjach,

Z prze¶witem 20 cm?
Może Volvo.....

Jest też zabawniej w przypadku suwów, choć ceny niestety nie w zakresie o jakim piszemy.

https://www.youtube.com/watch?v=kgcAA4HUxuE

:)

Tak się zastanawiam, to już terenówka, czy jeszcze nie? Nie bardzo mogę sobie wyobrazić zastosowanie.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2020-02-05 11:06:53
Autor: Irek.N.
SUV na błotnistą drogę
Zapomniałem...
zobaczcie sobie od 7 minuty.

Data: 2020-02-10 11:05:28
Autor: viktorius
SUV na błotnistą drogę
W dniu 2020-02-05 o 11:06, Irek.N. pisze:
Zapomniałem...
zobaczcie sobie od 7 minuty.

7:45 Cał± piękn± robotę jak± zapewniaj± mosty portalowe psuje chromowana dwururka robi±ca za zderzak. Toż to obniża z 10cm prze¶wit.

--
viktorius

SUV na błotnistą drogę