SUV na błotnist± drogę

Data: 2020-02-04 10:22:40
Autor: ąćęłńóśźż
SUV na błotnist± drogę
W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".
Ja tak zawsze kupowałem za duże, a 99% czasu jeĽdziłem sam po mie¶cie.

-- -- -
Czasem muszę jechać po bardzo błotnistej drodze

Data: 2020-02-04 02:28:02
Autor: uciu
SUV na błotnistą drogę
W dniu wtorek, 4 lutego 2020 10:23:18 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".
Ja tak zawsze kupowałem za duże, a 99% czasu jeĽdziłem sam po mie¶cie.

taki mam dojazd do domu (ok 1km) i to czasem to zależy od pogody :-)
Jak bym miał asfalt kupiłbym niskiego kompakta.

Dla tego "czasem" szkoda normalnego auta.
Felgi od razu podrapane, plastiki na zderzaku i podwoziu pourywane od szurania podwoziem. A spróbuj jechać powoli... jak staniesz, to nie ruszysz...

uciu

Data: 2020-02-10 10:12:02
Autor: Kamil 'Model'
SUV na błotnistą drogę
W dniu 04.02.2020 o 11:28, uciu pisze:
[...]

Od 10 lat tak mam i zwykłym kompaktem daję radę. Też mam drogę poln± 1km od asfaltu do domu, jak popada deszcz b±dĽ s± roztopy to jest niezłe błoto z koleinami, jak popada ¶nieg to po 3dniach gmina od¶nieży. Do tego droga jest często rozjeżdzana przez traktory co to na pole jad±, dziury też s± spore. Raz na 3-4 miesi±ce gmina wyrówna trochę drogę i jest spokój do pierwszego deszczu.

I jeden jedyny raz miałem problem aby przejechać t± drogę, było to Golfem MK3 i problem był jak napadało konkretnie ¶niegu.

A tak Golf MK3, Pug 307SW, Zafira, Cytryna C5 MK1 FL, kolejny Pug 307SW i teraz Skoda Rapid daj± radę przejechać.
Żona Cors± B, Pugiem 206, Cytryn± Xsar± i teraz Hultajem i30 też daje radę przejechać.
Te¶ciowa i Te¶ciu mietkami W124 i W210 oraz Toyot± Avensis też nie mieli problemów.

Data: 2020-02-05 15:17:50
Autor: SW3
SUV na błotnistą drogę
W dniu 2020-02-04 o 10:22, ±ćęłń󶼿 pisze:
W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".

Tak jak i z poduszkami powietrznymi - te to się dopiero przydaj± jeszcze bardziej "czasem".

--
SW3
-- --

SUV na błotnist± drogę