SUV w mieście

Data: 2010-11-25 20:04:06
Autor: Pan Piskorz
SUV w mieście
SUV w warunkach miejskich?

1. Jeśli chodzi o dziurawe drogi i krawężniki - super.
2. Ilość zajmowanego miejsca - na podwórku czasem stały Hyundai Coupe i mój, to wyglądało - patrząc z szóstego piętra, że są narysowane na tym samym planie.

Tylko pytanie do wątkotwórcy czy Hyundai Tucson to SUV.
Jest wiele podobnie skonstruowanych aut, gdzie modele kompaktowe wyposaża się w większe koła i napęd na 4 koła.

zdrówko
P.

Data: 2010-11-25 21:01:42
Autor: Przemysław Czaja
SUV w mieście

Użytkownik "Pan Piskorz"

[...]

Wątek powstał tylko i wyłacznie z potrzeby uświadomienia Waldemara G., że SUV nie taki straszny jak go malują ;-)

SUV w mieście