SUV w mieście

Data: 2010-11-25 22:38:54
Autor: Yogi\(n\)
SUV w mieście
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iclusd$221$1mx1.internetia.pl...
Podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat wszelkiego rodzaju Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywiście są tak złe i wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo ekologów? Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w jakże modną pyskówkę.

Jeżeli jeździ/parkuje w taki sposób, by nie utrudniać życia innym - dlaczego nie? To, że mi sie nie podoba, nie oznacza, że mam komukolwiek odmawiać prawa do posiadania i ujeżdżania tego, co lubi. Bardziej wkurzają mnie wszystkie dwudziestoletnie śmierdziele dymiące gęstym czarnym wyziewem w centrum miasta (czy gdziekolwiek indziej).
Zwykliśmy oceniać ludzi po tym, czym jeżdżą, nie po tym zaś, jak jeżdżą (poza ekstremalnymi przypadkami). A to ciekawy temat na niejedną rozprawę z pogranicza psychologii i socjologii, chamy i buraki jeżdżą bowiem zarówno suvami za 200 i złomami za 3 kafle.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

SUV w mieście