SUV w mie¶cie

Data: 2010-11-27 20:58:34
Autor: Jacek Osiecki
SUV w mie¶cie
Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:15:24 +0100, Przemys³aw Czaja napisa³(a):
Podzielicie siê swoimi przemy¶leniami na temat wszelkiego rodzaju Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywi¶cie s± tak z³e i wyrz±daj± nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo ekologów? Liczê na o¿ywion± wymianê zdañ, które nie przerodz± siê w jak¿e modn± pyskówkê.

SUVy s± dosyæ krótkie - mo¿e nieco szersze od typowego compacta, ale czêsto
nawet od niego krótsze. Zalet± jest to, ¿e widaæ du¿o wiêcej. Wady? W mie¶cie
chyba brak - ba, nawet lepiej jest bo ³atwiej na wysokie krawê¿niki wje¿dzaæ :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-11-27 22:46:53
Autor: P_ablo
SUV w mie¶cie
U¿ytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnif2s7q.4d8.joshuatau.ceti.pl...

Wady? W mie¶cie chyba brak - ba, nawet lepiej jest bo ³atwiej na wysokie
krawê¿niki wje¿dzaæ :)

Tak naprawde nie maja wad... no moze procz wiekszego spalania. Przy wersjach z silnikiem diesla roznica w spalaniu jest pomijalna. Rewelacja to takie dni jak dzis - nieodsniezone parkingi itp. Jesli uzytkownik takiego lubi szusowac na nartach, to tez doceni wlasciwosci wiekszego przeswitu oraz jaki by nie byl - napedu na 4 kola.

--
Picasso

Data: 2010-11-27 22:08:46
Autor: masti
SUV w mie¶cie
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:46:53 +0100 osobnik zwany P_ablo
wystukał:

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Wady? W mieście chyba brak - ba, nawet lepiej jest bo łatwiej na
wysokie krawężniki wjeżdzać :)

[...]

zacznijmy od definicji SUVa.
bo jednak jest różnica między Jeepem a Jukiem.
choć nie powiem, że ten drugi nie jest fajny

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-28 15:36:52
Autor: P_ablo
SUV w mieście
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:icrvhe$ivd$31news.onet.pl...

zacznijmy od definicji SUVa.
bo jednak jest różnica między Jeepem a Jukiem.
choć nie powiem, że ten drugi nie jest fajny

Dle mnie SUV to ML, X5, Touareg, Cayenne, Q7, Pacyfica, Tribeca itd.
Popierdolki w stylu Kugi to wyrzucanie pieniedzy w bloto i te faktycznie mozna sobie podarowac.

--
Picasso

Data: 2010-11-27 23:20:02
Autor: R2r
SUV w mieście
W dniu 2010-11-27 21:58, Jacek Osiecki pisze:
[...] Wady? W mieście
chyba brak [...]
Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-11-27 22:33:38
Autor: masti
SUV w mie¶cie
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100 osobnik zwany R2r wystukał:

W dniu 2010-11-27 21:58, Jacek Osiecki pisze:
[...] Wady? W mieście
chyba brak [...]
Chyba jednak sÄ…. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

to moze zgłoś reklamacje do tych co uczyli cię jeździć
zwłaszcza, że SUVy wcale nie są większe i nie mają gorszego promieniu skrętu niż wiele normalnych samochodów

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-28 20:22:58
Autor: R2r
SUV w mieście
W dniu 2010-11-27 23:33, masti pisze:
to moze zgłoś reklamacje do tych co uczyli cię jeździć
Ale to nie ja mam problemy z parkowaniem. Natomiast już kilka razy spotkałem się z pretensjami kierowców (z przewagą kobiet) właśnie SUV-ów, że za blisko ich samochodu zaparkowałem i nie mogą swobodnie wsiąść lub wysiąść. Ja z dostaniem się do swojego nie miałem problemów.

zwłaszcza, że SUVy wcale nie są większe i nie mają gorszego promieniu
skrętu niż wiele normalnych samochodów
Ale właśnie części ich użytkowników wydaje się, że tak nie jest.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-11-27 23:17:38
Autor: Jacek Osiecki
SUV w mie¶cie
Dnia Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100, R2r napisa³(a):
W dniu 2010-11-27 21:58, Jacek Osiecki pisze:
[...] Wady? W mie¶cie
chyba brak [...]
Chyba jednak s±. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu czy manewrowaniem na nim, zw³aszcza pomiêdzy zaparkowanymi samochodami.

To raczej problem z kierowc±, a nie z SUVem który z regu³y obrys ma
porównywalny z samochodami klasy C.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-11-28 15:40:08
Autor: P_ablo
SUV w mieście
Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości news:4cf18412$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

Ale to nie dotyczy stricte SUVow ale ogolnie szerokich samochodow. Czy wlasciciel Bmw 5, 7 czy jakiegos Audi A6 bedzie mial mniej problemow z tym zwiazanych ?

--
Picasso

Data: 2010-11-28 16:45:04
Autor: jerzu
SUV w mie¶cie
On Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100, R2r <bezspamux@marsoft.net.pl>
wrote:

Chyba jednak s±. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu czy manewrowaniem na nim, zw³aszcza pomiêdzy zaparkowanymi samochodami.

Ja Masterem wje¿d¿am w jedno miejsce parkingowe pod dowolnym
hipermarketem, a Ty masz problem z SUVem?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-28 17:22:19
Autor: masti
SUV w mie¶cie
Dnia pięknego Sun, 28 Nov 2010 16:45:04 +0100 osobnik zwany jerzu
wystukał:

wrote:

Chyba jednak sÄ…. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

Ja Masterem wjeżdżam w jedno miejsce parkingowe pod dowolnym
hipermarketem, a Ty masz problem z SUVem?

miałby gdyby choć raz nim jechał

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-28 20:35:38
Autor: R2r
SUV w mieście
W dniu 2010-11-28 18:22, masti pisze:
miałby gdyby choć raz nim jechał

Nie miałby. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-11-28 20:35:03
Autor: R2r
SUV w mieście
W dniu 2010-11-28 16:45, jerzu pisze:
Ja Masterem wjeżdżam w jedno miejsce parkingowe pod dowolnym
hipermarketem, a Ty masz problem z SUVem?

Ja nie. Zazwyczaj nie jeżdżę tego typu samochodami, ale miałem okazję używać m.in. Jeepa Grand Cherokee i wiem, że daje się nim normalnie zaparkować i wysiąść oraz wsiąść bez większego problemu.
Ale ok. To nie tyle wada SUV-ów ale pewnej części ich kierowców, przekonanych, że większy i wyższy samochód jest lekarstwem na ich kiepskie radzenie sobie z manewrowaniem. I macie (Ty i inni, którzy poczuli się urażeni moją wypowiedzią) rację, że również wśród użytkowników innych pojazdów zdarzają się tacy, co to jak im się stanie, tak niech już zostanie.

--
Pozdrawiam. Artur.

SUV w mie¶cie