SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!

Data: 2011-10-31 18:11:22
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
Witam Mam dziwny problem ! Z silnikiem w DR 750 - zmieniałem sprzęgło - wszystko sie udało - wymieniłem przewody paliwowe - dokręciłem prowadnicę łańcucha wałków równoważących , bo rozkręciłem silnik z drugiej str za sprawą że myślałem że jest jak w WSK pchacz sprzegła na drugą str silnika od str dźwigni i nawet dobrze że tak sie stało bo odkryłem własnie to dziwactwo po poprzednim mechaniku ze prowadnica jest odkręcona i łańcuch dość luźny tych wałków równoważących - to już poprawiłem - nowe uszczelki - nowe sprzęgło wszystko poskręcane I WIELKA DUUUPA ! ! ! Odpaliłem moto i silnik chodzi na jałowym super elegancko - wobec tego co było kiedyś to niebo a ziemia - czyli super CICHUTKO ! ! ! wyregulowałem zawory na 0,1 mm wg książki czyli od 0,05 do 0,15 dałem, i jak teraz jade to efekt jest taki że motor ślicznie chodzi na biegu jałowym - cichutko równiutko niemal chce sie go słuchać - ruszam spod świateł a motor jak by dostawał głupawy albo za mało paliwa - zaznaczam że : - filtr paliwa OK - przewody paliwowe OK - gaźników nie ruszałem przy całej operacji - filtr powietrza OK JEDYNE co zrobiłem to (wiem ktoś powie debil z niego) ale po imprezie mocno zakrapianej alko - kiedy nie było już paliwa w baku nalałem NITRO METAN - pochodził motor trochę i było ok - wiadomo był ciepły więc z spalaniem paliwa na zasadzie stukowego spalania przy rozgrzanym cylindrze nie było problemu ! Na drugi dzien już ni eodpalał - WYLAŁEM PALIWO Z BAKU wyczyściłem wszystko co było możliwe - POZA GAŹNIKAMI - i jakoś jak w/w moto pali bez problemu - ale podczas jazdy zachowuje sie dziwnie czasem ma jak by dobry humor i jedzie z pełną moca - kolejne światła na ulicy - ruszam i jest ZONK - motor przy szybszym dodaniu gazu niemal zdycha - tak jak by ni edostawał paliwa - MOJE PYTANIE brzmi - czy to coś zostało w gaźnikach z tego NITRO i przytkały sie dysze - czy o co tu moze chodzić ? Podkreślam też że odpala bez fochów i chodzi jak kotek na jałowym obecnie - ale w czasie jazdy jest takie dziwne jak by czkanie i zadyszka - a czasem sie to odblokowuje i idzie jak burza ;( ? POMOCY BO NIE MAM POJĘCIA GDZIE TO UGRYŹĆ BY NAPRAWIĆ ?!?!?!?

Data: 2011-10-31 19:20:48
Autor: Arni
ASG pisze:
[...]

kurwa, tego sie czytac nie da!!! w jakiej - szkole uczą - takiej posranej składni zdań?????  Nie ma kiedy oddechu złapac.

Juz nie napisze ze dopisek na samym dole w zasadzie tłumaczy wszystko

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-31 19:03:02
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
Arni napisal

ASG pisze:
[...]

Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów ale widzę że sie pomyliłem BUAHAHAHA - jak jeszcze sie ktoś chce wypowiadać co do składni to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zażalenia prosze kierować a nie tu - Prosiłem o pomoc w zakresie mechaniki a nie poradę polonistyczną QRWA!!!!

Data: 2011-10-31 12:40:04
Autor: AZ
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
On Oct 31, 8:03 pm, ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>
kierowa a nie tu - Prosi em o pomoc w zakresie mechaniki a nie porad
polonistyczn QRWA!!!!

To daj sobie pomoc. Kurwa.

Nikt nie bedzie sie przypierdalal o jakis ortograf ale jakies minimum
jest wymagane, dla dobra czytajacych.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-31 21:09:43
Autor: zefir
W dniu 2011-10-31 20:40, AZ pisze:
[...]

Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-10-31 21:37:43
Autor: Arni
zefir pisze:

Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

czemu stertyczałego?
fakt, wyrosłem juz z rzucania sie na kazdy temat ale niezaleznie od wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem: mam was w dupie ale pomózcie. Nie chodzi zeby ktos błagał o pomoc tylko wykazał odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomóc kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzył mamy pl. w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom giertychowej matury, czatów, forumów, fejsbuków i innych ogłupiajacych zjawisk. Bo oni nawet nie wiedzą, ze mozna komunikowac sie inaczej. Ubogośc słownictwa, formy, pojęć. Po prostu biedacy. ale myślą ze są cool.

Data: 2011-10-31 22:09:20
Autor: zefir
W dniu 2011-10-31 21:37, Arni pisze:
zefir pisze:

[...]

Arni, przeczytaj sobie najpierw swoją odpowiedź na posta ASG. Spodziewałeś się, że po czymś takim koleś wyrazi skruchę, bo wstawił za dużo myślników, wykrzykników, dużych liter i skrótów do wypowiedzi? On nawet odpowiadając nie opuścił się do poziomu Twojego posta. A jego mail rozpoczynający wątek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie całkowicie zrozumiały. Nie uprzedziłeś się do tego ścigacza za bardzo?

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-10-31 22:17:20
Autor: Arni
zefir pisze:

[...]

a co? mój był zbyt wyszukany?

A jego mail rozpoczynający wątek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie całkowicie zrozumiały. Nie uprzedziłeś się do tego ścigacza za bardzo?

scigacz nie miał tu nic do rzeczy, wyświetliłem posta, dostałem oczopląsu i koniec. Nie dałem rady tego przeczytać a wierz mi ze chciałem pomóc. Nie potrafie przetwarzac słowotoku. Przykro mi,

Data: 2011-10-31 22:33:43
Autor: zefir
W dniu 2011-10-31 22:17, Arni pisze:
zefir pisze:

[...]

Nie pochlebiaj sobie.

[...]

Wystarczyło napisać:
"Szanowny kolego ze ścigacza.pl, witam Cię serdecznie na usenetowej grupie dyskusyjnej pl.rec.motocykle (http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet) W pierwszej kolejności zapraszamy Cię do zapoznania się z treścią FAQ grupy pl.rec.motocykle, pod adresem: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj . Co do Twojego pytania, na pewno wiele osób, w tym ja, chętnie Ci pomoże, musisz tylko spróbować sformułować je w sposób zwięzły i bez zbędnych ozdobników, te ozdobniki znacząco utrudniają zrozumienie Twojego problemu, a co za tym idzie, utrudniają skuteczne znalezienie recepty na pozbycie się trapiącego Cię problemu."

Pamiętam, że tak tu kiedyś było. Czujesz różnicę pomiędzy tym, a "kurwa, tego sie czytac nie da"?

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-10-31 22:41:01
Autor: Arni
zefir pisze:

[...]

ironia to musi Cie chyba w tyłek kopnąc zebys ja zauwazył.
Zresztą kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten wątek zasponsorowała u mnie literka K. Szkoda czasu.

[...]

no to by było rzeczywiscie na temat, przeciez wiekszosc forumowiczów nie ma pojecia co to sa newsy, nie przeczyta tego z powodów jakie podałem i nie zrozumie. A ja nie mam misji nawracania nikogo.

[...]

dziekuje, zapisze to sobie i zacytuje w odpowiednim czasie. Łudzisz sie jeszcze ze to cos da? bo ja tu zbyt długo jestem i zbyt wiele widziałem.

Pamiętam, że tak tu kiedyś było. Czujesz różnicę pomiędzy tym, a "kurwa, tego sie czytac nie da"?

a da się?
No widzisz, moja misja sie skonczyła, niech teraz ktos przejmie pałeczkę.

Data: 2011-10-31 23:05:09
Autor: zefir
zefir pisze:

[...]

Mam zacząć używać emotikonów?

Zresztą kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten
wątek zasponsorowała u mnie literka K. Szkoda czasu.

Ja się mu nie dziwię. Może jakiś nerwowy rocznik. Kilkanaście postów w
wątku, i żadnego, łącznie z moimi, na temat.

[...]

Jesteś człowiekiem małej wiary.

A ja nie mam misji nawracania nikogo.

To po co odpowiadałeś na posta ASG?

[...]

Łudzę się. Zawsze warto spróbować po dobroci, albo nie odzywać się wcale.

Posadzić Ci na grobie orchidee?

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-11-02 00:38:54
Autor: AZ
On 2011-10-31, zefir <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> wrote:

Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

Czy zwrocenie uwagi zeby ktos napisal bardziej stylistycznie to juz
stetryczenie? Ortografy mozna olac bo latwo sie domyslic ale czytanie
jednego zdania z 10 myslami nie jest przyjemne. Delimeter musisz zglosic
do Googla bo to ich wina a nie moja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-31 20:22:52
Autor: Arni
ASG pisze:

Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów  ale widzę że sie pomyliłem BUAHAHAHA

no, od razu na wejsciu -  to nie jest forum.

[...]

wygadany jestes a ja myslalem ze potrzebujesz  porady. A Ty sie chciałes tylko wyzalić.
Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

Data: 2011-10-31 22:02:53
Autor: Jacot
Arni <arni@no.spam.pl> wrote:

Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

Szacunku też już nigdzie nie uczą. I w ogóle niczego, wiec się nie
dziw. Ciesz się, że portwela nie kazał oddać. I komórki.
Cytujac Marszałka: "Gówno w Polsce było i jest i ma ono niestety
przewagę".

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-11-01 10:42:55
Autor: Magic
W dniu 2011-10-31 22:02, Jacot pisze:
Arni<arni@no.spam.pl>  wrote:

Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do
przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

Szacunku też już nigdzie nie uczą. I w ogóle niczego, wiec się nie
dziw. Ciesz się, że portwela nie kazał oddać.

Co to jest "portwel" ?

BPNMSP
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-11-01 12:06:46
Autor: Wojtek
Magic wrote:

> Szacunku też już nigdzie nie uczą. I w ogóle niczego, wiec się nie
> dziw. Ciesz się, że portwela nie kazał oddać.

Co to jest "portwel" ?

BPNMSP

Ja wiem co to jest "portwein" :)

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-10-31 20:46:53
Autor: Wojtek
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
ASG wrote:

Arni napisal
> kurwa, tego sie czytac nie da!!! w jakiej - szkole uczą - takiej
> posranej składni zdań?????  Nie ma kiedy oddechu złapac.

Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów ale widzę że sie pomyliłem BUAHAHAHA

Napisz tak, żeby dało się zrozumieć o co chodzi - bo faktycznie się nie
da...

jak jeszcze sie ktoś chce wypowiadać co do składni to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zażalenia prosze kierować a nie tu

Jak będziesz się tak odgryzał to zostaniesz olany.

Data: 2011-10-31 21:31:32
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
Wojtek napisal

ASG wrote:

Arni napisal
> [...]

kierować a nie tu

Jak będziesz się tak odgryzał to zostaniesz olany.

teraz to już nic nie kumam - prosiłem o pomoc w mechanice a uzyskałem jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie wydaje właśnie książkę ... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był prosty w odbiorze. Nie sądziłem że tu siedzą sami poloniści a nie mechanicy!!! Postaram się następnym razem nie być ani cool ani trędy ani na topie czy jak zwał tak zwał. Problem dla tych co się znają chciał bym by był wzięty pod uwagę a nie : pieprzenie o poprawności polonistycznej stylistycznej czy interpunkcyjnej. JAPIERDOLE POJEBAŁO WAS ????????????/ nie chcesz nie pomagaj !!!!!!!!! ale czy potrzebne są te iście literackie wpisy o poprawności mojej i politycznej i literackiej - <-- - znak "-" był tylko znakiem interpunkcyjnym w zamiennictwie jako kropka - bo faktycznie chciałem przedstawić wszystko szybko i jednym tchem więc jeden z POETÓW przedmówców słusznie zauwazył ze czyta się bez oddechu bo taki tez to miało zamiar literacki. Tak że dla mniej biegłych czy też bardziej literacko zoriętowanych nie miało to wyznacznika obelzywości czy też braku kultury - który tu dostałem w zamian za zwykłe pytanie, a chęcią zapytania i szybkiej odpowiedzi. Zrozumcie NIE MIAŁEM NIKOGO NA UWADZE OBRAZIĆ ! ! !ja żyje w realu a nie na forum - na forum mi sie motor nie popsuł a w realu , więc jakiekolwiek kolejne wywody co do postawy mojej są BŁĘDNE , jakiekolwiek cytowania mnie co do poprawności literackiej również uważam za zbędne i nie potrzebne. NIE MIAŁEM NA UWADZE KOGOKOLWIEK OBRAZIĆ a zadać konkretne pytanie ! Otrzymałem tylko bełkot - żal.pl wg mnie - chyba nikt ni eumiał merytorycznie odpowiedzieć na pytanie a jak jeden sie zaczął dopierdalać co do pisowni reszta głąbów ruszyła z odsieczą - to dopiero jest wiocha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i żałosne to jest - sory jestem z dol śl u nas nie ma takiej popeliny jak na tym ogólnym widze szambie gdzie tylko populistów wielu a żadnego merytoryka co do tematu pobieżnie oceniając są w stanie swoje lingwistyczne niedojrzałe epitafia wygłaszać - żałosneeeeeeeeeeeeeee

Data: 2011-10-31 22:36:14
Autor: Arni
ASG pisze:

teraz to już nic nie kumam - prosiłem o pomoc w mechanice a uzyskałem jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie wydaje właśnie książkę

no gdzie ją wydajesz?

... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był prosty w odbiorze. Nie sądziłem że tu siedzą sami poloniści a nie mechanicy!!!

Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywają jezyka polskiego a nie jakiegos bełkotu.

Data: 2011-11-01 21:03:02
Autor: Daniel Kowalski
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!

Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywają jezyka polskiego a nie jakiegos
bełkotu.

Prawdopodobnie (w piśmie) używają też polskich liter oraz znaków interpunkcyjnych, a zdania rozpoczynają od wielkiej litery. Pozdrawiam

Data: 2011-11-01 21:20:55
Autor: Arni
Daniel Kowalski pisze:

[...]

i się podpisują. No zabłysnąłeś, naprawdę....

Data: 2011-10-31 22:44:07
Autor: Wojtek
ASG wrote:

[...]

Chodzi o to że przekaz NIE BYŁ prosty w odbiorze, ja też niewiele z tego
zrozumiałem... --

Data: 2011-11-01 01:34:33
Autor: robertbig
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
Ty to naprawde masz małego kutasa siurku...

Data: 2011-10-31 22:02:39
Autor: Budyń
Użytkownik "ASG" <adam775@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości news:674e55e6d85ba8d2f32d8ea8124ef268$1grupy.scigacz.pl...
JEDYNE co zrobiłem to (wiem ktoś powie debil z niego) ale po imprezie mocno zakrapianej alko - kiedy nie było już paliwa w baku nalałem NITRO METAN - pochodził motor trochę i było ok - wiadomo był ciepły więc z

normalnie, przyzwyczaił sie, teraz juz tylko tak musisz...

b.
biga miałem dawno temu :-)

Data: 2011-10-31 21:47:32
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
jak żyje takiego prostactwa nie widziałem ;| Jedno pyt! Padło a ci sie uwzięli na pisownie BUAHAHAHA nosz aż na swoich forach dl śl pokaże to jak pomagają sobie w PL kolesie - jebią sie jak psy bo ktoś nie używał interpunkcji a zadał pyt ! I go zatłukli motykami z miejsca - Wojtusiowi jakiemuś tam radze chłopie zostan przy rowerze hehehehe PROSTE PYTANIE PADŁO - co może być przyczyną że motor sie dławi - a ci mi pierdolą o ortografii pisowni interpunkcji ?!?!?!?  JESZCZE RAZ PYTAM ???????? : CZY JA TRAFIŁEM NA FORUM PROFESORA MIODKA CZY NA ŚCIGACZ.PL ?????????????ZASTANÓWCIE SIE DO QRWY NĘDZY NIM COŚ NAPISZECIE KOLEJNEGO !!!!!!!!!!!!!JA SIE NIE ODEZWAŁEM Z PYT : CHŁOPAKI CZY TEŻ SZANOWNE FORUM - PODPOWIEDZCIE MI CZY JA SIE FORMALNIE DOBRZE WYRAŻAM Z ZAPYTANIEM ODNOŚNIE MOJEGO MOTORU NA FORUM MOTOCYKLOWYM - CZY JA DOBRZE NAPISAŁEM STYLISTYCZNIE ETC ! ! ! CO     ZA      IDIOCI     SIE WYPOWIADAJĄ ? SILNIK CHYBA NI EWIELE MA WSPÓLNEGO Z WYPOWIEDZIĄ ALA POLONISTYKA CZY STYLISTYKA CZY OSTATECZNIE INTERPUNKCJA ! ! ! ! ? ? ?  MOŻE SIĘ MYLĘ ALE SIE WQRWIŁEM BO CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE SPOTKAŁEM NA ŻADNYM FORUM - BY ZADAJĄC PROSTE PYTANIE O SILNIK DOSTAĆ KILKANAŚCIE POSTÓW ODNOŚNIE STYLISTYKI WYPOWIEDZI I JEJ NIESTETY MYLNEJ INTERPRETACJI ZE KOGOŚ CHCIAŁEM URAZIĆ ! ! !PO PROSTU RZUCIŁEM PYTANIEM! PROSIŁEM O POMOC A DOSTAŁEM : OWSZEM POMOC ALE NIE W TEMACIE MECHANIKI A POLONISTYKI - RESZCIE DEBILNYCH ODP D Z I Ę K U J Ę ! NIE INTERESUJĄ MNIE ONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2011-10-31 21:58:02
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
OK  teraz zrozumiałem ! PRZEPRASZAM faktycznie jak by mi ktoś napisał jak w/w relacje z zasad etc  Nie chce mi się już tego powielać, ale miał ktoś rację. Jak mam sie wyrażać w sposób prosty zrozumiały to ok. Zrozumiałem przyjąłem. Jestem pierwszy raz na waszym forum i nie wiem jakie zasady tu panują! Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów paliwowych. Nie ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi odpowiedzieć czy też podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało obecnych objawów ? TAK LEPIEJ ;) spox tak chyba powinienem zacząć - a nie wszyscy na mnie skoczyliście zamiast jak ten ktoś, podpowiedzieć jak skonstruować moje pytanie! --

Data: 2011-10-31 23:10:54
Autor: zefir
W dniu 2011-10-31 22:58, ASG pisze:
[...]

Przepraszam za kolejny offtop ale nie mogę się powstrzymać. Arni, łyso Ci teraz?

Ja niestety Ci nie pomogę, gdyż mechanik ze mnie jak z koziej dupy trąba, ale jak uzbroisz się w odrobinę cierpliwości, to pewnie ktoś Ci coś podpowie, chociaż sytuacja nie jest raczej typowa.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-10-31 22:32:22
Autor: ASG
[...]

Przepraszam że tak napisałem - na prawde nie wiedziałem jakie tu są reguły - pisalem jak do kumpla - tak mi sie wydawało - widać mylnie! nie miałem nikogo na myśli urazić. Ale faktycznie pisałem pod emocjami wiec tak wyszło jak wyszło. Nie ma co sie gniewać , ja nie wiedziałem .Nawet nie wiedziałem ze to ni ejest forum SIKACZA a jakieś inne: wybaczcie : nie wiedziałem po prostu! ! ! Zapodałem pytanie;(. Kocham ten motor jest niesamowicie fajny w terenie. Radzi sobie jak poczytałem na ścigaczu: to wszystko sie sprawdziło co miałem u siebie wobec odczuć co do tej WSPANIAŁEJ maszyny. Niezniszczalny , wytrzymały, odporny, prosty w obsłudze. Mam jeszcze intrudera 1500 i 3 szt mitsubishi więc uwierzcie że nie jestem laikiem co do marki japońskich prod. Wybaczcie za formę pisowni. Nie wiedziałem że robie źle! ;( . Teraz mi głupio że odszczekiwałem. Myślałem że jestem na swoim podwórku! ! ! WYBACZCIE - za słowa debile etc. Są zasady i trzeba ich przestrzegać , nie wiedziałem jakie są TU więc pisałem jak mi sie podobało! Nie mając na prawde na myśli obrażania kogokolwiek! ! ! to tyle z mojej str pozdrawiam --

Data: 2011-10-31 23:22:03
Autor: Arni
zefir pisze:

Przepraszam za kolejny offtop ale nie mogę się powstrzymać. Arni, łyso Ci teraz?

a czemu ma być? czyzbym nie mial racji?

Teraz moge spokojnie odpowiedziec koledze ASG:
Zalanie gazników takim czyms powoduje rozpuszczenie elementow gumowych. Bez rozbiórki gaźnika sie nie objedzie bo z tego co piszesz oczysciłes tylko przewody i być moze filtr (jesli masz). Niestety dysze w gaźnikach mają znacznie mniejsze przekroje wiec zatykają sie natychmiast.

Data: 2011-11-01 17:07:55
Autor: Leszek Karlik
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <adam775@_nospam_op.pl> wrote:

[...]
Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem  bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak juĹź Wszyscy wiecie jest z  silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się Ĺźe zalałem go NITRO MENATEM . Po  tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie juĹź po oczyszczeniu przewodĂłw  paliwowych. Nie ruszałem gaĹşnikĂłw. Czy jest ktoś kto umiał by mi  odpowiedzieć czy teĹź podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało  obecnych objawĂłw ?

Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu uĹźył Entera Ĺźeby  wstawić
nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie  gaĹşnika,
opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, Ĺźeby go rozkręcić i  sprĂłbować
przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotĂłw zatkała  i silnik
gasł na jałowych obrotach to rozkręciłem, przeczyściłem sprężonym  powietrzem i
sprayem do czyszczenia gaźników i zaczął chodzić znowu. Jak masz podręcznik
serwisowy to w sumie nie jest to specjalnie skomplikowana czynność, byle  by nie
uszkodzić membrany.

Opcja droĹźsza i sensowniejsza jest taka, Ĺźeby oddać do mechanika do umycia  w myjce
ultradĹşwiękowej, przynajmniej na pewno złoĹźy gaĹşnik tak jak był przed  rozłoĹźeniem, no
i myjka ultradĹşwiękowa jednak duĹźo lepiej oczyszcza. Mi po czyszczeniu i  regulacji
gaĹşnikĂłw u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogĂłlnie ładniej chodzi.  :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-11-01 19:16:03
Autor: Ivam
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
UĹźytkownik "Leszek Karlik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.v39y3hzabkkx24@attitude-adjust...
Opcja droższa i sensowniejsza jest taka, żeby oddać do mechanika do umycia w myjce
ultradźwiękowej,

Albo samemu sobie kupic myjke. Mam taka tania z biedronki (swego czasu wspominalem o niej - udalo mi sie trafic za 10zl) - a i tak myje znacznie lepiej niz pedzelek i reczna robota.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-11-02 01:25:41
Autor: ASG
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
Leszek Karlik napisal

[...]

obecnych objawĂłw ?

Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu użył Entera żeby
wstawić
nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie
gaĹşnika,
opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, żeby go rozkręcić i
spróbować
przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotów
[...]

ultradźwiękowej, przynajmniej na pewno złoży gaźnik tak jak był przed
rozłożeniem, no
i myjka ultradźwiękowa jednak dużo lepiej oczyszcza. Mi po czyszczeniu i
regulacji
gaźników u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogólnie ładniej
chodzi.
:-)

Myjke mam ultra dźwiękową - ale przeraża mnie rozkłądanie tego znowu wszystkiego. Bak, gaźnik (czyszczenie), filtr powietrza , potem składanie ehhh i to już 3 raz chyba. Dziwna kwestia tylko w tym że czasem motor chodzi jak burza a już za chwile jak by łapał focha i sprawia wrażenie jak by nie było iskry albo paliwa.

Data: 2011-11-02 07:28:15
Autor: Arni
ASG pisze:

[...]

zaworek w komorze pływakowej? albo sam plywak sie przycina. A jesli tu nic nie wskórasz to moze rzeczywiscie zapłon? Jak braknie paliwa to sie raczej muli, jak zapłon wypada to bardziej szarpie.

Data: 2011-10-31 22:55:12
Autor: Arni
ASG pisze:
[...]

zagubiony biedaku - nie jestes na forum tylko na grupie newsowej. I nie sikacz tylko pl.rec.motocykle.

_pl_

brak argumentów zastepujesz krzykiem - jakie to typowe

Data: 2011-11-01 00:57:27
Autor: Wojtek
ASG wrote:

jak żyje takiego prostactwa nie widziałem ;| Jedno pyt! Padło a ci sie uwzięli na pisownie BUAHAHAHA

Na składnię raczej...

[...]

Żenujące... --

Data: 2011-11-01 13:29:25
Autor: marider
W dniu 2011-10-31 22:47, ASG pisze:
[...]

Bo to sa precle, jak nalezycie sie nie przedstawisz z zyciorysu przy okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

Pzdr
PS: Jacot, piatka "z plusem" za doskonaly cytat ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-01 14:10:13
Autor: Jasio
SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo

okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

Ale w tym watku juz padla odpowiedz.
I to ze strony tego, co sie czepnal.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-11-01 17:16:21
Autor: Arni
Jasio pisze:
[...]

bo niektorzy nie czytają grupy tylko na nia piszą. Taka karma.

Data: 2011-11-02 11:44:05
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-31 19:11, ASG pisze:

[...]
Nitrometan nalales, to pewnie nalales paliwo modelarskie.
  W tym paliwie jest ryrcyna i inne skladniki, ktore smaruja silniczki modelarskie. Od temeratury paliwko wyparowalo i zostala rycyna, ktora jest pewnie gesta jak parafina i mogla ci przytkac gazniki, swiece tez masz pewnie zarzucona. Aha po takim paliwie filtr paliwa jest do wymiany.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!