SUZUKI I NR VIN - podpowiedzcie

Data: 2009-07-29 16:19:12
Autor: michal
SUZUKI I NR VIN - podpowiedzcie
Bartek
Witam wszystkch
Jestem tu nowy, nowy i na liście nowy jako motocyklista.
Dziś kupiłem pierwszy swój motor SUZUKI GS500 przywieziony z niemiec i Pojechałem na przegląd i okazało się że nie chcą mi zarejestrować bo nr win jest tylko 11 cyforwy a nie 17 cyfrowy.
W niemieckich dokumentach vin zaczyna się od GM51B
Kazali mi zrobić opinię rzeczoznawcy, a ten powiedział że takie nr miały motocykle przed rokiem 1980
A to że produkowane te modele są od 1989 to go nie interesuje.

Tak sobie filozuje:    Moze rama jest stara i masz dzisiejszy VIN w dwoch kawalkach?   'poczatek VIN' i nr ramy ?

A co do niemoznosci zarejestrowania: Opinia rzeczoznawcy jest na pismie? Masz tez na pismie przyczyne dla ktorej nie przeszedl przegladu?

Dowiadujesz sie wiec kto nadzoruje prace Diagnosty i Rzeczoznawcy jest piszesz zazalenie.

Na diagnoste smarujesz ze:
"mimo ze numery sa zgodne z oryginalna dokumentacja odmowil zarejestrowania, a mimo ze znajomosc typow VIN lezy w zakresie podstaw wiedzy dla tego rodzaju pracy, to on sie nie zna i jego niewiedza naraza Cie na szkody w postaci utraconego czasu i pieniedzy."

Podpowiem ze Starosta(jego wydzial komunikacji) jest nad Diagnosta.

A na Rzeczoznawce smarujesz (do PZMotu???)  " ze znajomosc typow VIN i zmian w ciagu lat lezy w zakresie podstaw wiedzy dla tego rodzaju pracy, i ze od rzeczoznawcy oczekiwalbys ze jezeli natrafia na przypadek w ktory nie pokrywa sie z jego wiedza a ma poparcie w oryginalnych dokumentach to sprawdzi on w literaturze i zrodlach, a nie wydaje opinie typu : "Nigdy o tym nie slyszalem, wiec tego nie ma" "

Do walki.
--
Michal

SUZUKI I NR VIN - podpowiedzcie