Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   SV 650

SV 650

Data: 2009-05-31 18:30:59
Autor: Leszek Karlik
SV 650
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
uwagę? :-)

http://allegro.pl/item648993715_suzuki_sv_650_n_rok_2007_przebieg_5_tys_pilne.html

U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie
nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były
sprzedawane SVki z 2007? :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-05-31 09:41:09
Autor: AlF
SV 650
Leszek Karlik wrote:
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
uwagę? :-)

http://allegro.pl/item648993715_suzuki_sv_650_n_rok_2007_przebieg_5_tys_pilne.html U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie
nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były
sprzedawane SVki z 2007? :-)


Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

Data: 2009-05-31 18:45:14
Autor: Leszek Karlik
SV 650
On Sun, 31 May 2009 18:41:09 +0200, AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com>  wrote:

[...]
  U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie
nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były
sprzedawane SVki z 2007? :-)
Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych  kiedykolwiek.

No, brat chciał sobie Ducati Monster kupić ale namówiłem go żeby sobie
zobaczył i poczytał o SV650 i zmienił zdanie. :-))

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-05-31 18:47:59
Autor: Kuczu
SV 650
AlF pisze:

jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

Ze w sensie ze niby co ?

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 09:59:35
Autor: AlF
SV 650
Kuczu wrote:
AlF pisze:

jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

Ze w sensie ze niby co ?



ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.

polaczenie klasycznego wygladu, sportowych mozliwosci (u nas jest to bardzo popularny motocykl torowy - oczywiscie po pwwnych zmianach), ceny, wytrzymalosci, niskiej wagi, bardzo dobrego silnika ktory nie wibruje, ilosc dodatkow akcesoryjnych, etc

gdybym jeszcze raz wybieral sprzet 4 lata temu to bym bral wlasnie SV-650. jak po zrobieniu 1400km na niej w ciagu dwoch dni przesiadlem sie na FZ-1 to myslalem ze cos sie zepsulo w Fazerze :-).

ale niestety nikt mi nie zrwocil uwagi na SV-650 bo to byl za duzy sprzet na pierwsze moto - a w ogole za FZ-1 to dostalem taki opieprz tutaj ze hej.

a to tylko takie IMHO refleksje po prawie 60kkm i czterech latach jazdy.

Data: 2009-05-31 19:12:17
Autor: Kuczu
SV 650
AlF pisze:

ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.


Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl". Sugerowanie ze to najlepsy motocykl na swiecie jest be. Ja na ten przyklad na SV czulem sie zle i mialem wrazenie ze to nie jedzie.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 10:15:40
Autor: AlF
SV 650
Kuczu wrote:
AlF pisze:

ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.


Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl". Sugerowanie ze to najlepsy motocykl na swiecie jest be. Ja na ten przyklad na SV czulem sie zle i mialem wrazenie ze to nie jedzie.


fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek."

jeden z najlepszych, jeden z najlepszych,  jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych

a teraz nacisnij ctrl-c i ctrl-v 100x

Data: 2009-05-31 19:18:47
Autor: Kuczu
SV 650
AlF pisze:

fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek."

A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 10:34:42
Autor: AlF
SV 650
Kuczu wrote:
AlF pisze:

fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek."

A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?


z mojego punktu subiektywnego widzenia to; KLR650, duzy GS, SV-650, (moze) FZ-1, DRZ-450, stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), StreetTriple, idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek), R1, jakis HD (choc na nich sie nie znam). Kolejnosc nie ma znaczenia. Jakos tak.

Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda?

Data: 2009-05-31 19:49:40
Autor: Kuczu
SV 650
AlF pisze:

z mojego punktu subiektywnego widzenia to;

KLR650,

Tragiczny motocykl. Mialem

duzy GS

tzn ?

(moze) FZ-1,

brzydki

DRZ-450,

Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie jest wiekszy.

stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu),

Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

StreetTriple

955 tak, inne niekoniecznie

idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek),

Jest i wersja S4 z silnikiem od 996

R1,

w sumie RN09 ladne byly. Potem juz niekoniecznie. Ja tym jezdzic nie umiem bo sie nie moge ulozyc na tym maly zydelku.

jakis HD

Biorac pod uwage kilkadziesiat modeli to malo precyzyjne :)

ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda?

Bo byly albo za dobre albo za drogie :)

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 10:54:40
Autor: AlF
SV 650
Kuczu wrote:

(moze) FZ-1,

brzydki

podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie.

FZ-1 gen2 jest jeszcze gorsza.

ale jezdzi sie bardzo fajnie.

Data: 2009-05-31 10:55:56
Autor: AlF
SV 650
AlF wrote:
Kuczu wrote:

podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie.



http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Slc#5329229808228319154

Data: 2009-06-05 08:07:50
Autor: Don Pedro
SV 650
AlF pisze:
AlF wrote:
Kuczu wrote:

podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie.

A poprawili już wypełnienie owiewki przy zegarach? Bo mnie odrzucał widok wszystkich bebechów pod zegarami.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-31 22:27:09
Autor: Sqeeb
SV 650
On Sun, 31 May 2009 19:49:40 +0200
Kuczu wrote:

> stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

A mógłbyś to rozwinąć?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-31 22:32:16
Autor: Kuczu
SV 650
Sqeeb pisze:

A mógłbyś to rozwinąć?


Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i VF750F.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 13:58:00
Autor: AlF
SV 650
Kuczu wrote:
Sqeeb pisze:

A mógłbyś to rozwinąć?


Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i VF750F.

chodzi o strone mechaniczna?

Data: 2009-06-01 13:03:35
Autor: Sqeeb
SV 650
On Sun, 31 May 2009 13:58:00 -0700
AlF wrote:

Kuczu wrote:
> Sqeeb pisze:
> >> A mógłbyś to rozwinąć?
> > > Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i > VF750F.

chodzi o strone mechaniczna?

Chciałem o to samo zapytać.
Czy może o duży moment hamujący i Ci dupa odjechała na rondzie?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-01 12:42:42
Autor: Magic
SV 650
Kuczu pisze:
Sqeeb pisze:

A mógłbyś to rozwinąć?


Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i VF750F.


Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-06-01 13:27:41
Autor: Kuczu
SV 650
Magic pisze:

Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada.


Alez wujku !! VF750F byla w swoich czasach rasowa wyscigowka ! To jako jej nastepca powstal wlasnie VFR.

A tak serio to wole albo R4 albo V2. V4 to jakies takie dziwne dla mnie jest.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-06-01 18:08:29
Autor: Magic
SV 650
Kuczu pisze:
Magic pisze:

Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada.


Alez wujku !! VF750F byla w swoich czasach rasowa wyscigowka !

A, fakt. Zmyliłeś mnie tą 1100.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-06-01 11:19:03
Autor: de Fresz
SV 650
On 2009-05-31 19:49:40 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:

duzy GS

tzn ?

Pewnie Buma.


DRZ-450,

Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie jest wiekszy.

Może raczej "będzie". Jeśli wogóle. Bo jak na razie, to nie widzę nigdzie w ofercie 450.



StreetTriple

955 tak, inne niekoniecznie

955 to "sPeed triple", "sTReet" to zdaje się tylko 675.



--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-02 22:53:14
Autor: AlF
SV 650
de Fresz wrote:
On 2009-05-31 19:49:40 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:

duzy GS

tzn ?

Pewnie Buma.


1150/1200 GS



DRZ-450,

Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie jest wiekszy.

Może raczej "będzie". Jeśli wogóle. Bo jak na razie, to nie widzę nigdzie w ofercie 450.



tak tak ;-)


StreetTriple

955 tak, inne niekoniecznie

955 to "sPeed triple", "sTReet" to zdaje się tylko 675.

mi sie wersja 675 bardzo podoba.

Data: 2009-06-01 12:23:59
Autor: juhass
SV 650
Kuczu pisze:
AlF pisze:
<ciach..>
stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu),

Jak widze V4 Hondy to uciekam :)


Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

Data: 2009-06-01 12:35:26
Autor: Kuczu
SV 650
juhass pisze:

Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p

No i prawidlowo


--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-31 23:13:19
Autor: Monster
SV 650
AlF pisze:



idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek),
Co sie okazuje dwózaworówki są lepsiejsze- wystarczy porównać ogłoszenia np w Niemczech,

S4 i S4R łatwiej i taniej można kupić niż ich biedniejsze odpowiedniki,

chociaż nowe kosztują sporo więcej
Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda?

Wszystko jest dobre jak się podoba,dla mnie jest to najważniejsze "za"

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2009-05-31 19:21:12
Autor: Leszek Karlik
SV 650
On Sun, 31 May 2009 19:18:47 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>  wrote:

[...]
fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych  kiedykolwiek."

A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?

Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-) Anyway, nie wiem o co się
czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-05-31 19:29:11
Autor: Kuczu
SV 650
Leszek Karlik pisze:

Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-)

Na pewno :)

Anyway, nie wiem o co się
czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-)

nie znam sie na tych nowoczesnych skrotach. Ja prosty trzydziestoparolatek jestem.

A dla mnie 20 lat temu najlepszym motocyklem na swiecie byla Yamaha Tenere. Bo byl to pierwszy japonski motocykl jaki zobaczylem na zywo podczas pierwszej w zyciu wycieczki do Berlina Zachodniego :)

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-06-05 08:06:06
Autor: Don Pedro
SV 650
Kuczu pisze:
Leszek Karlik pisze:

Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-)

Na pewno :)

Anyway, nie wiem o co się
czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-)

nie znam sie na tych nowoczesnych skrotach. Ja prosty trzydziestoparolatek jestem.

www.acronymfinder.com ;)


A dla mnie 20 lat temu najlepszym motocyklem na swiecie byla Yamaha Tenere. Bo byl to pierwszy japonski motocykl jaki zobaczylem na zywo podczas pierwszej w zyciu wycieczki do Berlina Zachodniego :)

Paaanie, to ja się tak kiedyś zadurzyłem w Junaku... A potem się zaczęło jak zobaczyłem pierwsze sprowadzane japończyki - stare KZ-y i CB, ależ to były maszyny.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-05 07:59:04
Autor: Don Pedro
SV 650
Kuczu pisze:
AlF pisze:

ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.


Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl".

Kuczu, doczytaj. Napisał IMHO.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-31 18:57:48
Autor: Tytus
SV 650
Siemka

***Leszek Karlik wrote:
 Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
 o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
 uwagę? :-)

Zapach spalonej oliwy...koles ma malego DL - 7 miesiecznego ok.10kkm przebiegu i zuzywa wiecej oliwy niz moja Yamka po 150kkm.
Podobno tam jakas odma sie zatyka i powstaje nadcisnienie...(tlumaczenie serwisu)
To ten sam silnik - chodza tez informacje o malej trwalosci tych silnikow.

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-06-01 10:54:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
SV 650
AlF napisał(a):
Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-06-02 02:08:16
Autor: piotr. wanat
SV 650
On 1 Cze, 10:54, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma
zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

    Tani, jak rozumiem to mankament?

p.

Data: 2009-06-02 11:40:22
Autor: Kefir
SV 650
Elou!
"piotr. wanat" <piotr.wanat@gmail.com> wrote in message news:2a098c3a-aa29-4d97-a731-74cbed43e1e4a36g2000yqc.googlegroups.com...
On 1 Cze, 10:54, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma
zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

   Tani, jak rozumiem to mankament?

Pracyzujac: "tani" a "wytaniony" to spora roznica. Nie jest dobrze gdy ksiegowi przekrzycza inzynierow.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-06-02 22:53:59
Autor: AlF
SV 650
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
AlF napisał(a):
Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

w swojej klasie nie do pokonania.

Data: 2009-06-01 21:23:56
Autor: de Fresz
SV 650
On 2009-05-31 18:30:59 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:

Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
uwagę? :-)

Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane mam).


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-02 16:51:49
Autor: Leszek Karlik
SV 650
On Mon, 01 Jun 2009 21:23:56 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:

[...]
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
uwagę? :-)

Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za  wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane  mam).

No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.
BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną
pozycję. :-)

A tak w ogóle to kupił ten motocykl, bardzo fajny i w dobrym stanie
był. Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego
początkującego to może nie być najlepszy motocykl, dość nerwowo reaguje
na manetkę momentami, ale tak w ogóle to przyjemnie się zbiera i bardzo
ładnie jeździ.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-06-03 10:04:06
Autor: de Fresz
SV 650
On 2009-06-02 16:51:49 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:

Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za  wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane  mam).

No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.

Ale na parkingu, czy po przejechaniu paru kaemów? ;-)


BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną
pozycję. :-)

Przeleciałem się S-ką, ale to bez znaczenia, bo najbardziej nie pasowało mi ułożenie nóg (czułem się jak na GS pińcet), a wersje SV-ki AFAIR różnią się kierownicą.


A tak w ogóle to kupił ten motocykl, bardzo fajny i w dobrym stanie
był.

No to gratsy.


Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego
początkującego to może nie być najlepszy motocykl, dość nerwowo reaguje
na manetkę momentami, ale tak w ogóle to przyjemnie się zbiera i bardzo
ładnie jeździ.

No ja bym zupełnemu świeżakowi SVki nie polecił, ale już i tak jest za późno ;-)
Nawkładaj bratu do łba preclowych mądrości, jak posłucha to się mu szanse zwiększą na bezprzygodowy sezon. No i może jakichś gmoli poszukajcie ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-04 19:15:16
Autor: Leszek Karlik
SV 650
On Wed, 03 Jun 2009 10:04:06 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

[...]
 No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.
Ale na parkingu, czy po przejechaniu paru kaemów? ;-)

Brat to tylko na parkingu, ja to się jakieś 60 km przeleciałem.

Ale wiesz, ja na codzień jeżdże Revere, tam też kolana są dość mocno
zgięte, więc może to kwestia przyzwyczajenia.

[...]
Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego
początkującego to może nie być najlepszy motocykl, dość nerwowo reaguje
na manetkę momentami, ale tak w ogóle to przyjemnie się zbiera i bardzo
ładnie jeździ.

No ja bym zupełnemu świeżakowi SVki nie polecił, ale już i tak jest za  późno ;-)

Zupełnym świeżakiem nie jest, jakieś 2 kkm ma nakręcone, dlatego  stwierdziłem
że może być. :-) Aczkolwiek jakby można było gdzieś tanio dostać ECU dla
wersji 33 KM to by bylo dobre na pół roku :->

Nawkładaj bratu do łba preclowych mądrości, jak posłucha to się mu  szanse zwiększą na bezprzygodowy sezon. No i może jakichś gmoli  poszukajcie ;-)

Crashpady już zamontowane, a zaraz po przerejestrowaniu AC kupuje,
wcześniej nie planuje nim jeździć. :->>

Inne preclowych mądrości to już mu prawiłem od dawna, za kupowanie ciuchów
to się wziął jeszcze przed kupnem motocykla, lektur też trochę podrzuciłem,
i mam nadzieję że będzie się dobrze bawić.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-06-04 22:34:13
Autor: AlF
SV 650
Leszek Karlik wrote:

Nawk?adaj bratu do ?ba preclowych ma;dros'ci, jak pos?ucha to sie; mu szanse zwie;ksza; na bezprzygodowy sezon. No i moz.e jakichs' gmoli poszukajcie ;-)

Crashpady juz. zamontowane, a zaraz po przerejestrowaniu AC kupuje,
wczes'niej nie planuje nim jez'dzic'. :->>


da rady 100 razy. pozdr, A.

Data: 2009-06-05 08:12:50
Autor: Don Pedro
SV 650
de Fresz pisze:
On 2009-06-02 16:51:49 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:

Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za  wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane  mam).

No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.

Ale na parkingu, czy po przejechaniu paru kaemów? ;-)


BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną
pozycję. :-)

Przeleciałem się S-ką, ale to bez znaczenia, bo najbardziej nie pasowało mi ułożenie nóg (czułem się jak na GS pińcet), a wersje SV-ki AFAIR różnią się kierownicą.

Przed faceliftingiem różniły się również inaczej ustawionymi podnóżkami i biegami (N miała krótsze biegi). Po faceliftignu nie wiem.

pozdr
DP
TL-S

SV 650

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona