SV 650 - padł prędkościomierz

Data: 2011-04-17 08:02:31
Autor: Piotr Klimek
SV 650 - padł prędkościomierz
Dnia (Sat, 16 Apr 2011 16:33:20 +0200) ktos podajacy sie za Daniel Kowalski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam!

Dzisiaj w  Suzi SV 650 z 2004r nagle przestał mi działać prędkościomierz (wyświetlacz jest cyfrowy). Przez kilka kilometrów pokazywał jakieś "losowe" prędkości od 1 do 30 a następnie zatrzymał się na "zero" i tyle wciąż wyświetla ;-(
Macie jakieś pomysły, co to za ustrojstwo? Myślałem o odłączeniu aku, żeby zrestartować komputer, ale nie wiem, czy to nie jakaś mechaniczna usterka (przestał też "nabijać" licznik kilometrów). Będę mega wdzięczny za porady...

U mnie w SV1000 problemem byly wtyczki od zegarow, posprawdzaj stan wiazek
pod zegarami, bedziesz musial do tego zdjac szybe i wewnetrzne czarne
wypenienie.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-04-17 21:58:13
Autor: Daniel Kowalski
SV 650 - padł prędkościomierz
U mnie w SV1000 problemem byly wtyczki od zegarow, posprawdzaj stan wiazek
pod zegarami, bedziesz musial do tego zdjac szybe i wewnetrzne czarne
wypenienie.

Dziś wieczorem nagle "reaktywował się" licznik, więc pewnie to jakiś poluzowany kabel ;-)  Ach te polskie drogi...

SV 650 - padł prędkościomierz