SV 650 prośba o "ocenę"

Data: 2010-05-21 22:42:14
Autor: Daniel Kowalski
SV 650 prośba o "ocenę"
Witam! na początku cześć wszystkim, bo piszę tu pierwszy raz ;-)

Prosiłbym o jakieś sugestie odnośnie aukcji z allegro - przymierzam się do zakupu suki SV 650, na allegro wypatrzyłem wstępnie 3  z woj, dolnośląskiego:

http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=1030933223
Objeździłem - prowadzi się idealnie, nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków na dziurach, no i pięknie brzmi ten REMUS ;-) Odstrasza nieco spory przebieg i niewielkie ogniska korozji. Jest możliwość szczegółowego przeglądu w serwisie YAMAHY Jelenia Góra

Drugi z Wrocławia;
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=sv+650+%28idea%C5%82%29
Droższy od poprzedniego, za to podobno idealny stan, oczywiście zamierzam objeździć i sprawdzić w serwisie... Zarejestrowany w PL

Oraz trzeci:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1914485
Oglądałem go dziś, optycznie OK, przebieg 11 Kkm, a więc sporo mniej od poprzedników.  Problem stanowi brak możliwości sprawdzenia u mechanika w miejscu zamieszkania sprzedającego. Czy znacie jakiś warsztat w Zgorzelcu, który rzetelnie oceni moto?

A może trzeba wybrać się dalej na poszukiwania? Nie znacie kogoś, kto chce się pozbyć SV 650  2004-2007 bo na przykład przesiada się na "litra"?

Data: 2010-05-22 13:47:04
Autor: Ivam
SV 650 prośba o "ocenę"
Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht6r7c$7k1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Przebieg realny i wcale bym sie nie przejmowal. Zdaje sie, ze to anglik jest, wiec lampa do wymiany. I to by tlumaczylo korozje.

Drugi z Wrocławia;
(...)
Oraz trzeci:

Tutaj na fotkach za duzo nie widac. Trzeciego ja bym sobie odpuscil. Od handlarza, niska cena... za ile on musial kupic, zeby mu sie oplacilo?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-22 17:15:06
Autor: Daniel Kowalski
SV 650 prośba o "ocenę"

Przebieg realny i wcale bym sie nie przejmowal. Zdaje sie, ze to anglik jest, wiec lampa do wymiany. I to by tlumaczylo korozje.

Uuuuu, jak to jest z tą lampą? Czy nie da się jej po prostu ustawić?
Jeśli nie, to rozumiem, że kolejny wydatek tylko nie wiem jaki...

Drugi z Wrocławia;
(...)

Oraz trzeci:
Tutaj na fotkach za duzo nie widac. Trzeciego ja bym sobie odpuscil. Od handlarza, niska cena... za ile on musial kupic, zeby mu sie oplacilo?

Też sprzedający nie zrobił na mnie "wrażenia" ;-) Poza tym uparłem się na sprawdzenie sprzętu w serwisie moto.

Data: 2010-05-22 18:06:09
Autor: Lewis
SV 650 prośba o "ocenę"
Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4BF7F4FA.6090504gazeta.pl...
[...]

Nie da się jej ustawić, ma asymetrię w przeciwną stronę, tylko i wyłacznie wymiana. Ile? pewnie od 400 do 1000zł :)

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)